Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka ei pysty ensimmäisen lapsen jälkeen enää seksiin sen takia, että ei halua ottaa enää mitään riskiä raskaaksi tulosta?

Vierailija
27.02.2026 |

Älkää käsittäkö väärin, ensimmäinen lapsi oli ja on erittäin toivottu ja rakas. Mutta raskaus oli komplikaatioiden ym vuoksi niin vaikea, ja oli hyvin lähellä, että en olisi selvinnyt synnytyksestä hengissä, niin en uskalla ottaa enää pienintäkään riskiä siitä, että saattaisin tulla uudelleen raskaaksi. Tiedän, että en pystyisi keskeyttämään raskautta, mutta en pysty enää myöskään uuteen raskauteen. Se on täysin poissuljettua, että edes teoriassa sitä riskiä ottaisi. Joten en pysty enää seksiin. Olenko ainoa, jolle on käynyt näin?

Kommentit (316)

Vierailija
281/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on tervettä järkeä. 

Vierailija
282/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisesta sovi puhua. Lapsettomat nuoret naiset saattaa säikähtää eikä teekään lapsia. Synnytysvauriot on hyshys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa aika epätasapainoiselta. Kuvittelee, että voi vain lopettaa seksielämän, koska hän pelkää. Terapian tarpeessa, jos pelkää seksiä noin paljon. Syyttää miestään huonosta synnytyksestä.

Ap on päättänyt, ettei enää halua lapsia. Onko mieheltä kysytty? Ehkä hän haluaa vielä lisää lapsia, mutta ilmeisesti ap ei? Eli koska ap päättää, että ei, ei mieskään saa haluta lapsia.

Jännästi, jos mies ei haluaisi lisää lapsia, naisten vastaus on "jätä se" ja hommaa mies, joka haluaa lapsia. 

Ohhhh, huh huh. Terveisiä täältä ihmisten maailmasta, missä jos sinun r aiskailusi ja siementelysi johtaa naisen kehon tuhoutumiseen, sukuelinten tuhoutumiseen ja lähes kuolemaan, sinulla ei ole oikeutta vaatia lisää r aiskailua vaan sinä rakastat ja tuet rakasta vaimoasi ja lastesi äitiä läpi tuon sinun r aiskailusi ja siementelysi aiheuttamasi helvetin. Jos k

Ööh olen nainen. Sinulle on tainnut käydä jotakin todella ikävää, kun pidät normaalia parisuhteen seksielämää raiskailuna? 

Taitaa tämä siemennystyyppi olla provo, mutta mistä 5 yläpeukkua? 

Vierailija
284/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei halua lapsia, ei hän voi mieheltä sterilisaatiota vaatia.  On sen verran epävakaa persoonallisuus.  Ei taida loppujen lopuksi olla itsekään varma, jos ei sterilisaatiota itselleen halua.  Jos puhutaan sterilisaation hankaluudesta naiselle, olen itsekin nainen jolle on tehty sterilisaatio.

Vierailija
285/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jännästi, jos mies ei haluaisi lisää lapsia, naisten vastaus on "jätä se" ja hommaa mies, joka haluaa lapsia"

Se on sitä parempaa tasa-arvoa. Miehellä ei tule olla mitään sanottavaa lasten lukumäärään tai kasvatukseen. Hänen kuuluu tehdä, kuten nainen määrää!

Vierailija
286/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitaa tämä siemennystyyppi olla provo, mutta mistä 5 yläpeukkua?"

Valitettavasti taitaa olla ihan aito hullu. Ei kukaan provoilija kirjoittele niin omistautuneesti 100 viestiä päivässä...

Vierailija
287/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiinnostaisi tietää, että miten itse näytät arjessa rakkauttasi puolisoa kohtaan? Ja vastaavat tyypit yleensä, jotka seksiä kovin ikävänä asiana pitävät, ja puolison haluja oksettavina ja turhina?

Vastailkaa ihan rohkeasti, ja nimenomaan siihen puolisoon kohdistuen henkilönä, ei tyyliin "on ihan hyvä isä/äiti lapsille" tms.

En mitenkään! Vihaan miehiä!"

Tuokin kommentti on saanut 4 yläpeukkua eikä yhtään alapeukkua-kertonee jotain palstan luonteesta, ja siitä millaisia rakkaudentäyteisiä ihania naisihmisiä täällä pyörii...

Täällä kun käy silloin tällöin, oppii arvostamaan omaa puolisoaan enemmän!

Vierailija
288/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap ei halua lapsia, ei hän voi mieheltä sterilisaatiota vaatia.  On sen verran epävakaa persoonallisuus.  Ei taida loppujen lopuksi olla itsekään varma, jos ei sterilisaatiota itselleen halua.  Jos puhutaan sterilisaation hankaluudesta naiselle, olen itsekin nainen jolle on tehty sterilisaatio.

Rakastava mies tekisi sen naisensa puolesta koska vaan.

Vierailija
289/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiinnostaisi tietää, että miten itse näytät arjessa rakkauttasi puolisoa kohtaan? Ja vastaavat tyypit yleensä, jotka seksiä kovin ikävänä asiana pitävät, ja puolison haluja oksettavina ja turhina?

Vastailkaa ihan rohkeasti, ja nimenomaan siihen puolisoon kohdistuen henkilönä, ei tyyliin "on ihan hyvä isä/äiti lapsille" tms.

En mitenkään! Vihaan miehiä!"

Tuokin kommentti on saanut 4 yläpeukkua eikä yhtään alapeukkua-kertonee jotain palstan luonteesta, ja siitä millaisia rakkaudentäyteisiä ihania naisihmisiä täällä pyörii...

Täällä kun käy silloin tällöin, oppii arvostamaan omaa puolisoaan enemmän!

En tiedä miten tosissasi sä kaiken otat mutta mä peukut välillä ihan vaan siksi että joku heittää sellaista legendaa että k uolen nauruun. Ihan hervatonta. Eivoi ku yläpeukuttaa.

Vierailija
290/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekisi, jos on nuori, eikä asiasta varmaVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tekisi jao itse on nuori, eikä asia ole varma.  Ei se ole varma ap:llekaan, koska ei itse halua.

Vierailija
291/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tekisi, jos on nuori, eikä asiasta varmaVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tekisi jao itse on nuori, eikä asia ole varma.  Ei se ole varma ap:llekaan, koska ei itse halua.

Sitten ei rakasta.

Vierailija
292/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan syystä sulla on traumat. Teidän kannattaa mennä yhdessä johonkin terapiaan käsittelemään tätä asiaa ja mitä ratkaisuja on olemassa selviää siellä.

Ja jos mies ei halua mitenkään ottaa vuorostaan vastuuta niin sitten ei seksiä voida harrastaa, ainakaan penetraatiolla. 

Vierailija
293/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mies, mitä hän tykkää sun seksittömästä linjasta? Sterilisaatio ois voitu tehdä vaikka silloin synnytyksen yhteydessä ja mies voi lisäksi pistää piuhansa poikki, niin lapsia ei enää tule tuplavarmistuksella.

Vierailija
294/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan hölmöä tehdä sterilisaatio vaurioituneelle osapuolelle. Hän on jo kärsinyt tarpeeksi.

Vierailija
295/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mies, mitä hän tykkää sun seksittömästä linjasta? Sterilisaatio ois voitu tehdä vaikka silloin synnytyksen yhteydessä ja mies voi lisäksi pistää piuhansa poikki, niin lapsia ei enää tule tuplavarmistuksella.

No mitä mies tykkää naisen pelosta?

Ei välitä siitä?

Nainen saa pelätä mutta mies ei voi olla seksittä. Taas tämä sama iänikuinen.

Vierailija
296/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali ja oraali, sanonpa vaan...

Vierailija
297/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan kuin apinat. Edelleen.

Vierailija
298/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi pyytää sektiota. Jos aloittaja nyt noiden kauheiden synnytysvaurioiden  ja ehkäisynpettämispelkonsa jälkeen sattuisi vielä vahingossa raskautumaan.

Vierailija
299/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei se ole yhtään sen kummempaa pakotusta kuin vaikkapa kasvistenkaan syöminen. Ihminen tottuu ja adaptoituu, ellei halua itse tarkoituksella ylläpitää haitallisia addiktioita. Ja kyllä, siitossimulaatio on haitallinen addiktio, sillä se vahingoittaa naisen kehoa

Parisuhteessa jossa on kaksi miestä ja vuorotellen ulostetaan toinen toisen kehoon kyseessä voi olla kiva yhteinen harrastus"

Miten naisen keho vahingoittuu enemmän kuin miehen keho, jos ottaa vaikka peniksen suuhun tai pyllyyn? Perustelu kiinnostaa. 

Sperma on uloste ja immunosupressantti. Sillä on vain yksi funktio: hedelmöittää, minkä vuoksi se on osittain myrkyllistä, jotta pääsee läpi vaginan bakteerikannasta. Sitä ei ole todellakaan tarkoitettu otettavaksi kehoon jatkuvasti ja tämä on myös yksi syy siihen, miksi pitkään yhdessä olleilla pariskunnilla on joskus vaikeuksia hedelmöittyä,

Huuhaata. Sperma on naisen hormonitoiminnalle ja näköjään myös mielenterveydelle erittäin terveellistä. Sitä pitäisi olla vaginassa aina.

Vierailija
300/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussitaan kuin apinat. Edelleen.

Mitään muuta vaihtoehtoa ei huolita.