Onko muita, jotka ei pysty ensimmäisen lapsen jälkeen enää seksiin sen takia, että ei halua ottaa enää mitään riskiä raskaaksi tulosta?
Älkää käsittäkö väärin, ensimmäinen lapsi oli ja on erittäin toivottu ja rakas. Mutta raskaus oli komplikaatioiden ym vuoksi niin vaikea, ja oli hyvin lähellä, että en olisi selvinnyt synnytyksestä hengissä, niin en uskalla ottaa enää pienintäkään riskiä siitä, että saattaisin tulla uudelleen raskaaksi. Tiedän, että en pystyisi keskeyttämään raskautta, mutta en pysty enää myöskään uuteen raskauteen. Se on täysin poissuljettua, että edes teoriassa sitä riskiä ottaisi. Joten en pysty enää seksiin. Olenko ainoa, jolle on käynyt näin?
Kommentit (316)
Minkähän ikäinen ap:n lapsi on nyt. Uskoisin että tuo pelko menee ohi ajastaan. Miehelle toki ikävää aikaa odotella, mutta oma vika jos ei suostu tekemään mitään helpottaakseen vaimonsa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et ole kuullut ehkäisystä, Kysy neuvolan tädiltä neuvoja.
Olen kuullut toki ehkäisystä. Jokainen ehkäisyyn perehtynyt tietää, että esim. pillerit, kierukat, kumit ym. ei ole 100 prosenttisen varmoja. Suomessa on syntynyt monta kierukkavauvaa ja pillerivauvaa. Siitä aloituksessani juuri on kyse. En voi otta enää pienintäkään, edes 0,5 prosentin riskiä siitä että tulisin raskaaksi. Ap
No aina voi käydä steriloimassa itsensä, tai kitistä sitten kun mies löysi uuden
Sitä että mies löytää uuden tunnetaan piireissäni "roska vei itsensä ulos" -ilmiönä
Se on just näin. Siinä mitataan ne arvot ja mikä ihminen pohjimmiltaan on.
Tuossa erotellaan jyvät akanoista.
Roskat tosiaan saa mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et ole kuullut ehkäisystä, Kysy neuvolan tädiltä neuvoja.
Olen kuullut toki ehkäisystä. Jokainen ehkäisyyn perehtynyt tietää, että esim. pillerit, kierukat, kumit ym. ei ole 100 prosenttisen varmoja. Suomessa on syntynyt monta kierukkavauvaa ja pillerivauvaa. Siitä aloituksessani juuri on kyse. En voi otta enää pienintäkään, edes 0,5 prosentin riskiä siitä että tulisin raskaaksi. Ap
No aina voi käydä steriloimassa itsensä, tai kitistä sitten kun mies löysi uuden
Sitä että mies löytää uuden tunnetaan piireissäni "roska vei itsensä ulos" -ilmiönä
Se on just näin. Siinä mitataan ne arvot ja mikä ihminen pohjimmiltaan on.
Tuossa e
Se on kumma että toiset huolii toisten roskat mutta eihän he sitä tajua ku kaikki on selitetty sen ex akan syyksi ja hulluudeksi.
tämä kaava on niin toistuva, ikuisesti
Sit se uus sussu on niin empatiakykyinen että voi Pertti sua raasua ku eikö se antanut sulle ja oli niin ilkeä. Sinä et ole mitään väärää tehnyt.
Anna mä levitän vähän haaraa sulle niin tulee parempi mieli.
Että naiset on tyhmiä!
Ite en uskalla kans mennä lähellekään naisia ettei ne tuu raskaaksi. Siksi istun vaan kotona tumputtamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sit se uus sussu on niin empatiakykyinen että voi Pertti sua raasua ku eikö se antanut sulle ja oli niin ilkeä. Sinä et ole mitään väärää tehnyt.
Anna mä levitän vähän haaraa sulle niin tulee parempi mieli.
Että naiset on tyhmiä!
Samaa mieltä, että kyllä naiset osaa olla tyhmiä! Ei vaadita itselleen nautintoa ja otetaan sellainen mies, joka ei sitä sinulle osaa tuottaa. Ja levitetään haarat sellaiselle miehelle! Sitten pihdataan ja haukutaan miehiä sioiksi.
Surullista, että ei pysty ajattelemaan seksiä muuten kuin "antamisena". Fiksu, tasapainoinen nainen myös "saa".
Vierailija kirjoitti:
Ite en uskalla kans mennä lähellekään naisia ettei ne tuu raskaaksi. Siksi istun vaan kotona tumputtamassa.
Tämän keskustelun perusteella täytyy olla tarkka, millaista naista lähestyy. Seksin haluaminen on hyväksikäyttöä ja miehen tehtävä on ilmeisesti vain toimia maksumiehenä. Lapsi halutaan, sitten laitetaan haarat kiinni ja syytetään miestä siitä lapsesta ja seksi on yhtäkkiä hyväksikäyttöä, jos sitä mielii muussa kuin lisääntymismielessä.
Ihminen on siitä jännä eläin, että se harrastaa seksiä muussakin kuin lisääntymismielessä. Eli taitaa olla nämä pihtarit lähempänä eläintä kuin apinoiksi haukkumansa, seksistä pitävät ihmiset.
Eläimethän on juuri tuollaisia, seksiä harrastetaan nopeasti vain lisääntymismielessä. Ei pystytä ajattelemaan, että siitä voisi nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen terapiaa, jos olet tuon takia rikkomassa lapsen perheen.
En ole mitään rikkomassa. Meinasin menettää henkeni raskauden vuoksi. En vain aio ottaa sitä riskiä toiste. Ap
Kyllä se perhe rikki menee, vain siksi ettet sinä teet asialle mitään, kohti pois niin et tule raskaaksi vai etkö sitten ole enää "nainen"
Noiden perhe ei mene rikki, jos mies suostuu menemään vasektomiaan tai jos mies suostuu sellaiseen seksiin missä ei harrasteta penetraatiota emättimeen. Miehestähän tuo heillä riippuu.
Absurdia edes toivoa, että tuollainen mies jäisi. Itsellä olisi lentänyt biojätteeseen kuin leppäkeihäs jo aikapäiviä sitten, kun kehtaa edes mietti
Ap vaikuttaa aika epätasapainoiselta. Kuvittelee, että voi vain lopettaa seksielämän, koska hän pelkää. Terapian tarpeessa, jos pelkää seksiä noin paljon. Syyttää miestään huonosta synnytyksestä.
Ap on päättänyt, ettei enää halua lapsia. Onko mieheltä kysytty? Ehkä hän haluaa vielä lisää lapsia, mutta ilmeisesti ap ei? Eli koska ap päättää, että ei, ei mieskään saa haluta lapsia.
Jännästi, jos mies ei haluaisi lisää lapsia, naisten vastaus on "jätä se" ja hommaa mies, joka haluaa lapsia.
Ap kieltäytyi kaikesta ehkäisystä, johon mies voi vaikuttaa. Kumi+varmat päivät ei käynyt, mihin mies voisi vaikuttaa. Miesten kierukkaa ei valitettavasti ole keksitty. Ei halua itse tehdä sterilisaatiota, mutta vaatii sitä mieheltä. Syyttää miestä tapahtuneesta.
Säälin ap:n miestä. Toivottavasti mies ei taivu tekemään itselleen peruuttamatonta toimenpidettä vain naisen ailahtelun ja omasta päästä keksittyjen pelkojen takia.
Ei tainnut ap oikeasti miestään rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun perusteella täytyy olla tarkka, millaista naista lähestyy. Seksin haluaminen on hyväksikäyttöä ja miehen tehtävä on ilmeisesti vain toimia maksumiehenä. Lapsi halutaan, sitten laitetaan haarat kiinni ja syytetään miestä siitä lapsesta ja seksi on yhtäkkiä hyväksikäyttöä, jos sitä mielii muussa kuin lisääntymismielessä.
Ihminen on siitä jännä eläin, että se harrastaa seksiä muussakin kuin lisääntymismielessä. Eli taitaa olla nämä pihtarit lähempänä eläintä kuin apinoiksi haukkumansa, seksistä pitävät ihmiset.
Eläimethän on juuri tuollaisia, seksiä harrastetaan nopeasti vain lisääntymismielessä. Ei pystytä ajattelemaan, että siitä voisi nauttia.
Unohdetaan siis se että riippuu paljon miehestä itsestään että millaiseksi tämä seksi aihe muodostuu. Jos mies on ääliö, yksi niistä lapsista eikä kanna mitään omaa vastuutaan mistään ja silti odotus on että ne haarat levitetään niin kyllä siinä saa mitä itse tilaa.
Aivan turha on sanoa että tuollaiset naiset.
Mies saa tasan sitä mitä omalla käytöksellään ja kohtelulla osakseen ansaitsee.
Se ei tarkoita että mies olisi lompakoksi alunperin siihen hankittu vaan ehkä miehessä on jopa ollut sitä potentiaali aikasemmin mutta kummasti se käytös muuttuu ku pitäs alkaa vastuta siitä perheestäkin ottamaan.
Se yleensä muodostuu apinoille liian vaikeaksi eivätkä siihen kykene.
Onhan se aina sen naisen syy että mies lähtee ku ensin mies on ihan itse apinana sössinyt kaiken.
Todistettu jälleen kerran näistä kirjoituksista.
Miehessä ei ole koskaan mitään vikaa siinä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten tiennyt montako naista on joilla synnytys on jättänyt niin pahat arvet että siitä ei enää nautita?
Olet selvästikin mies ja sulla ei käryäkään synnytyksen aiheuttamista elinikäisistä ongelmista joita se saattaa jättää.
Niin sellaiselleko kehtaat päin naamaa haukkua apinaksi että kun ei seksistä kykene enää nauttimaan koska sai lapsen?
Olet törkeä.
Lasten saanti muuttaa kaiken ja jos se on jollekin jotenkin yllätys niin kannattaa jättää ne tekemättä kokonaan.
"Kiinnostaisi tietää, että miten itse näytät arjessa rakkauttasi puolisoa kohtaan? Ja vastaavat tyypit yleensä, jotka seksiä kovin ikävänä asiana pitävät, ja puolison haluja oksettavina ja turhina?
Vastailkaa ihan rohkeasti, ja nimenomaan siihen puolisoon kohdistuen henkilönä, ei tyyliin "on ihan hyvä isä/äiti lapsille" tms."
En mitenkään! Vihaan miehiä!
Olen sitä mieltä, että ap:n asenne on itsekkyytä ja vallan käyttöä. Toki synnytysvaurioitakin joskus tulee, mutta tällä hetkellä niillä oikein hekumoidaan ja liiotellaan. On väärin sitouttaa toinen ihminen itseensä ja sitten kieltäytyä seksuaalisesta kanssakäymisestä tällaisen syyn takia. Tuskin hän selibaattiin ajatteli sitoutua mennessään naimisiin. Ap voi ihan hyvin hankkia sterilisaation, joka on varma keino, jos hänen syynsä on todellinen, kuten kertoo. Miehelle en noin ailahtelevaisen ihmisen vuoksi suosittelisi mitään peruuttamatonta toimenpidettä, kun aloittaja ei ilmiselvästi itsekään tiedä, mitä tahtoo. Naimisissa 28v, 4 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Lasten saanti muuttaa kaiken ja jos se on jollekin jotenkin yllätys niin kannattaa jättää ne tekemättä kokonaan.
Apina aivoilla voi olla vaikeaa ajatella mitään näin monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
"Kiinnostaisi tietää, että miten itse näytät arjessa rakkauttasi puolisoa kohtaan? Ja vastaavat tyypit yleensä, jotka seksiä kovin ikävänä asiana pitävät, ja puolison haluja oksettavina ja turhina?
Vastailkaa ihan rohkeasti, ja nimenomaan siihen puolisoon kohdistuen henkilönä, ei tyyliin "on ihan hyvä isä/äiti lapsille" tms."
Mitä ihmettä?
Minä otan suihin heti eteisessä ovella kun tulee kotiin ja ruoka on pöydässä odottamassa ja jälkkärinä saa aina seksiä. Joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Minä otan suihin heti eteisessä ovella kun tulee kotiin ja ruoka on pöydässä odottamassa ja jälkkärinä saa aina seksiä. Joka päivä.
Ja paljaalla mennään koska olen katkonut piuhan miehen takia. Olen niin rakastunut. Sillä on 5 lasta joidenkin pihtari eukkojen kanssa ja mulla ei ollenkaan omia. En niitä halua olen rakastunut tähän ihanaan yksilöön niin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Siinä vasta unelmien nainen. Mennään naimisiin?
Seksi on ihan normaali ja tärkeä asia avioliitossa. On se kipeää, jos ei enää ikinä saa koskea rakastaan sillä tavalla, vaikka syynä olisikin tällainen ymmärrettävä.
nainen