Nuoretkin naiset käyttävät nykyään liukuvoidetta.
Tapasin 27-vuotiaan naisen. Hän halusi panna pilluunsa liukuvoidetta ennenkuin aloimme panemaan. Olen luullut, että vain vanhat käyttävät sitä nussittaessa.
M48v
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret, kuivat naiset.
Etkö dorka tajua, että se liukkari tuo paljon lisänautintoa naiselle,ja sitäkautta (normaalille..) miehellekin.
Haluaisitko itse vajaata nautintoa jostain typerästä syystä, vaikka naisen mielestä vaan.
Etkö siis nauti seksistä tai kiihotu muuten? Ja sen vuoksi kuivuus ja tarvii liukuvoidetta?
Etkö sinä pöljä ymmärrä, että liukkauden määrä naisilla on fyysinen ominaisuus kuten sinun pieni kullisi. Jos se ei tykkää aina seistä niin sekin on sinun ominaisuus, eikä liity naisiin mitenkään. Kostuminen vielä vaihtelee kk-kierron ja vuosien mukaan. Luulisi nyt jokaisen miehen tämän kokeneen Pitää olla helvatun itsekäs ja tyhmä mies, ettei usko mitä
No olen pannut yhtä ja samaa naista 27 vuotta ja liukkaria ei ole tarvittu muualla kun anaaliseksissä. Joten pidähän suusi kiinni. Jos sun vaimo kuivuu keskiviikkoisin, niin ei ole mun ongelmani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret, kuivat naiset.
Etkö dorka tajua, että se liukkari tuo paljon lisänautintoa naiselle,ja sitäkautta (normaalille..) miehellekin.
Haluaisitko itse vajaata nautintoa jostain typerästä syystä, vaikka naisen mielestä vaan.
Olen pannut ainoastaan naisia, jotka kastuvat normaalilla tavalla. Ei siinä mitään liukkaria ole tarvittu. Ei sormetuksessa, ei nuolemisessa eikä itse panossa. etkö dorka tajua asiaa?
Niin, ethän sinä siinä pannessasi, tunnekkaann sen NAISEN tunemuksia, ilmeisesti tiedät naista paremmin, mikä naisesta tuntuu hyvältäö tai paremmalta. Tyypillistä.
Katos kun osaan lukea naista seksin aikana. Oikeastaan onkin ihan helppoa tajuta, mistä nainen milloinkin nauttii. Ei se ole mitään rakettitiedettä. Toki oletuskohtaisesti kuiva ei nauti koskaan. Kyllähän säkin se tiedät ihan omasta kokemuksestasi.
On miehestä kiinni, miten märäksi se pillu muuttuu. Jos ei osaa, niin ei kastu.
Osaajat osaa ja tietäjät tietää.
"Katos kun osaan lukea naista seksin aikana. Oikeastaan onkin ihan helppoa tajuta, mistä nainen milloinkin nauttii. Ei se ole mitään rakettitiedettä. Toki oletuskohtaisesti kuiva ei nauti koskaan. Kyllähän säkin se tiedät ihan omasta kokemuksestasi."
En tiedä minkälaista olis kuivana. Mutta tiedän miten ihanaa se on liukkarin lisäboostin kanssa. Sinä näköjään pidät sitä turhana ja pahana lisänä, en tiedä mitä se sinua haittaa, mutta naiselle se tuo kyllä lisänautintoa. Ilmeisesti sinä et piittaa sitä lisää naiselle antaa. Jos olet yhtään lukenut asiasta naisten tuntoja, tietäisit, että näin on.
Miten ihmeessä näin yksinkertainen asia on näin vaikea? Miten ihmeessä se on niin usein mies, joka tietää naisen asiat?
Jotkut käyttää, jotkut ei käytä. Jotkut kostuu ja käyttää silti, jotkut ei kostu ja käyttää siksi. Joillain vaikuttaa kierto enemmän, joillain vähemmän. Kaikki se on luonnollista. Mä elän sitä luonnollista vaihetta, että totuttu runsas kostuminen on yhä harvemmassa siitä huolimatta, että rakastajani on tähänastisista miehistäni taidokkain ja herkullisin ja asiat on muutenkin mallillaan (elämässä ei stressiä tms). Kun liukkarin käyttö alkaa tuntumaan houkuttelevammalta kuin olla ilman, otan sen käyttöön.
Helkkarin yksinkertaista, minusta :D
Ja "kuivapillu" on yhtä merkityksetön nimittely kuin "lerppamuna" - molempia tiloja tulee ja menee ennemmin tai myöhemmin ja kumpaankin on saatavilla apua siinä missä vuotavaan nenäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin liukkarin tarvitsijat ei tunnu ymmärtävän sitä, että kaikki naiset eivät sitä tarvitse. Kuiva kuvittelee, että muutkin on kuivia.
Aina ei ole kysymys TARVITSEMISESTA, vaan haluamisesta. Eikä kuivuudesta, vaan siitä, että liukkari lisää nautintoa.
Miten tämä nyt ottaa miesten egon päälle näin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin liukkarin tarvitsijat ei tunnu ymmärtävän sitä, että kaikki naiset eivät sitä tarvitse. Kuiva kuvittelee, että muutkin on kuivia.
Aina ei ole kysymys TARVITSEMISESTA, vaan haluamisesta. Eikä kuivuudesta, vaan siitä, että liukkari lisää nautintoa.
En miehenä ymmärrä tätä miesten vastustamista mitenkään, kun kerran tavoite on, että nainen nauttii mahdollisimman paljon. Mieshän on tyhmä, jos alkaa rajoittamaan naisen nautintoa tai orgasmeja helpottavia tai parantavia tekemisiä. Miten joku liukkarin käyttö voi olla mieheltä pois? Jos on, niin ego on kyllä aika heikoilla jäillä.
Vierailija kirjoitti:
"Katos kun osaan lukea naista seksin aikana. Oikeastaan onkin ihan helppoa tajuta, mistä nainen milloinkin nauttii. Ei se ole mitään rakettitiedettä. Toki oletuskohtaisesti kuiva ei nauti koskaan. Kyllähän säkin se tiedät ihan omasta kokemuksestasi."
En tiedä minkälaista olis kuivana. Mutta tiedän miten ihanaa se on liukkarin lisäboostin kanssa. Sinä näköjään pidät sitä turhana ja pahana lisänä, en tiedä mitä se sinua haittaa, mutta naiselle se tuo kyllä lisänautintoa. Ilmeisesti sinä et piittaa sitä lisää naiselle antaa. Jos olet yhtään lukenut asiasta naisten tuntoja, tietäisit, että näin on.
On ihan OK, että laitat liukkaria, jotta pystyt nauttimaan. Kaikkien vaan ei tarvitse. Miksi asia on sinulle niin vaikea ymmärtää? Minun ei ole ikinä tarvunnut käyttää liukkaria ja silti pystyn kyllä nauttimaan yhdynnästä ihan orkkuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En miehenä ymmärrä tätä miesten vastustamista mitenkään, kun kerran tavoite on, että nainen nauttii mahdollisimman paljon. Mieshän on tyhmä, jos alkaa rajoittamaan naisen nautintoa tai orgasmeja helpottavia tai parantavia tekemisiä. Miten joku liukkarin käyttö voi olla mieheltä pois? Jos on, niin ego on kyllä aika heikoilla jäillä.
Kuka sitä on vastustanut? Kaikki ei vaan tarvitse sitä ja se ei ole mitään vastustamista.
Tuon ikäinen pappa kun tulee asiakkaaksi niin sitä joutuu kaikki alle viisikymppiset ammattinaiset käyttämään. Kjäh kjäh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan OK, että laitat liukkaria, jotta pystyt nauttimaan. Kaikkien vaan ei tarvitse. Miksi asia on sinulle niin vaikea ymmärtää? Minun ei ole ikinä tarvunnut käyttää liukkaria ja silti pystyn kyllä nauttimaan yhdynnästä i
Ai ai ai, tää oli paha kommentti. Ei luikkaria, yhdyntä ja orgasmi. Ei voi olla totta!
Taitaa siinä jotain ongelmaa olla koska muuten yhdyntä olisi parempaa ilman.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt ihan seksielämän alkuajoilta asti. Ja nyt päälle 30v.
Ei ole mitään kostumisongelmaa, päinvastoin enkä nyt ehkä ekalla kerralla alkaisi sitä läträämään, mutta yleensä kyllä aika alussa sanon että haluan sekä sormetukseen että yhdyntään liukkaria ja että mies levittää sitä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Gynet on suositelleet liukkarin käyttöä kaiken ikäisille naisille ainakin 80-luvulta asti, mutta vielä vain on miehiä joille ei sivistys ole ehtinyt. Ennen piti ostaa apteekista.
Monet liukkarit aiheuttaa bakteeriston epätasapainoa. Myöskin tuntuu tahmaavalta. Toimiva pimppi ei liukkaria tarvitse, voitelee itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Liukkarin käyttö on ihan normaalia. Sitähän on kortsuissakin.
Onneksi on olemassa myös liukastamattomia kortsuja. Niitä itse käytän koska en halua liukkaria pilluuni. Pysyy limakalvot hyvänä ja kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo jos se yhdyntä on niin se ainoa asia mitä miehellä mielessä, yes onnistuu. Mutta jospa se nainen haluaakin nautintoa, haloo miehet, nautintoa, niin se liukkari on aivan must! Mutta jos haluatte tämänkin naisilta kieltää, niin pankaa sitten keskenänne.
Liukkari ennemmin pilaa nautintoa. Tuntuu huonolta.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole mitään kuivaa pillua muualla kuin jankkaajan mielikuvituksessa. Itselläni onnistuu pieni -tai normikullisen kanssa yhdyntä ilman liukuvoidetta omilla liukkauksilla.
Isomman kullin, isomman dildon tai pidemmän session ja etenkin sormilla penetraation kanssa minä HALUAN liukuvoidetta, en TARVITSE.
Haluan, koska silloin ei satu ja on kivempaa. Onneksi en ole oikeasti ikinä palstan ulkopuolella törmännyt tällaiseen asenteeseen...
Ei satu jos ei tarvitse liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo lisänautintoa vaan pilaa tuntuman.
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole mitään kuivaa pillua muualla kuin jankkaajan mielikuvituksessa. Itselläni onnistuu pieni -tai normikullisen kanssa yhdyntä ilman liukuvoidetta omilla liukkauksilla.
Isomman kullin, isomman dildon tai pidemmän session ja etenkin sormilla penetraation kanssa minä HALUAN liukuvoidetta, en TARVITSE.
Haluan, koska silloin ei satu ja on kivempaa. Onneksi en ole oikeasti ikinä palstan ulkopuolella törmännyt tällaiseen asenteeseen...
Jos sormilla koskettelu sattuu, niin silloin on luultavammin kuivat limakalvot tai ei kiihota. Ja silloin kyllä kannattaa liukuvoidetta käyttääkin, ettei tule hankaumia tai limakalvorikkoumia.
Säälisekissä tarvitaan liukkaria. Jos nainen oikeasti haluaa, niin kyllä se pillukin kostuu ihan luonnon menetelmällä. Jos ei kostu, niin vehkeessä on jotain vialla. Ihan samoin, kun jos miehellä ei seiso.
Niin, ethän sinä siinä pannessasi, tunnekkaann sen NAISEN tunemuksia, ilmeisesti tiedät naista paremmin, mikä naisesta tuntuu hyvältäö tai paremmalta. Tyypillistä.