Nuoretkin naiset käyttävät nykyään liukuvoidetta.
Tapasin 27-vuotiaan naisen. Hän halusi panna pilluunsa liukuvoidetta ennenkuin aloimme panemaan. Olen luullut, että vain vanhat käyttävät sitä nussittaessa.
M48v
Kommentit (387)
Nuorempana oli enemmänkin ongelma että oli liian märkä. Joskus piti pyyhkäistä enimmät pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski- ikäinen nainen enkä ole eläissäni käyttänyt minkäänlaista liukkaria. Puolisoni ei tarvitse kuin kaivaa kalu esiin, kun pillussani alkaa sykkiä, nykiä ja samaisella hetkellä pillu on litisevän märkä/ liukas.
Terveisin Pentti-62
Minun pilluni kostuu jo ennenkuin mies ehtii riisua pikkuhousuni. Naimisesta kuuluu lotina pillun märkyyden takia. Peräaukkoon täytyy kyllä huolellisesti laittaa liukkaria ennenkuin mies rupeaa sinne kaluaan työntelemää.
Pillu ei kostu aina tarpeeksi pelkästä katseesta. Tai pillu voi vielä kostua, mutta klitoriksen kostutus vaatii suurempaan kiihotustilaa. Yleensä stimulointia ja se on mukavampi aloittaa, kun hieroo liukkaria ensin.
Meillä mieskin nauttii liukkarista.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys Laukkarinne käyttäjille: saatteko orgasmin, vai peitättekö kiihottumiden puutetta liukkarilla?
Liukkari nopeuttaa yleensä laukeamista.
Mikähän se nuoria naisia kuivattaa, että tarvii ihan liukasteita. Toisinpäin ollut, ei ole nuorempana eikä vielä yli keski-ikäsenäkään tarvinnut kuin että mies vähän koskettaa, niin kostuu. Nyt en tiedä miten kävis, kun ei ole tullut kokeiltua aikohin.
Minä ja mies käytämme paljon seksileluja ja niiden kanssa on melkeinpä pakko käyttää liukuvoidetta. Monesti mies työntää anaalitapin peräaukkooni luikkarin avulla. Pilluni on luonnostaan kostea, mutta dildojen tms. työntely sisään tuntuu paremmalta, jos on liukuvoide käytössä.
N 35v
Itse olen ympärileikkattu ja runkkaus tuntuu liukkarin kanssa erittäin hyvälle, tai oikeastaan ilman ei pysty.
Tyttis haluaa usein runkata minua ja tekee sen pyllistäen siten että näen hänen herkkunsa ja viimein sormeilen häntä. On myös kiva hänen pyynnöstään ensin rasvata peppunsa ja sitten saan sovittaa kullia sinne.
Tapailumiehelläni on karhea jouhinen karvoitus alapäässa ja luvassa. Kun mies nuolee pilluani ja nussii, niin kasvoitus rapii jalkoväliäni. Käytän liukastetta, niin limakalvoni eivät naarmutu.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret, kuivat naiset.
Etkö dorka tajua, että se liukkari tuo paljon lisänautintoa naiselle,ja sitäkautta (normaalille..) miehellekin.
Haluaisitko itse vajaata nautintoa jostain typerästä syystä, vaikka naisen mielestä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret, kuivat naiset.
Etkö dorka tajua, että se liukkari tuo paljon lisänautintoa naiselle,ja sitäkautta (normaalille..) miehellekin.
Haluaisitko itse vajaata nautintoa jostain typerästä syystä, vaikka naisen mielestä vaan.
Etkö siis nauti seksistä tai kiihotu muuten? Ja sen vuoksi kuivuus ja tarvii liukuvoidetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret, kuivat naiset.
Etkö siis nauti seksistä tai kiihotu muuten? Ja sen vuoksi kuivuus ja tarvii liukuvoidetta?
No ei, kyllä nautin seksistä ja kiihotun tappiin asti. MUtta kun mies levittää liukkaria pilluuni, ja sivelee sillä , se on kuin rakettiin tulen laittais! Miten tämä on vaikeata tajuta? Ja mieskin haluaa kaluunsa sitä, sillä sitenn se hyväily on paljon ihanampaa kuin kuivaan kaluun.
Mikä ihme tässä maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret, kuivat naiset.
Etkö sinä pöljä ymmärrä, että liukkauden määrä naisilla on fyysinen ominaisuus kuten sinun pieni kullisi. Jos se ei tykkää aina seistä niin sekin on sinun ominaisuus, eikä liity naisiin mitenkään. Kostuminen vielä vaihtelee kk-kierron ja vuosien mukaan. Luulisi nyt jokaisen miehen tämän kokeneen Pitää olla helvatun itsekäs ja tyhmä mies, ettei usko mitä naiset sanoo ja miten haluaa seksiä harrastaa.
Pilluni on heti märkä kun näenkin miehen vehkeen. Joskus oikein nolottaakin se märkyys. Minulla on aina kuitenkin varalla liukuvoide, kun monet miehet haluaa panna peräaukkoon. Se on niin kireä, että runsaan liukuvoiteen avulla mies saa kalunsa sisään ja pystyy lykkimään peräaukkoon.
N 31v
En ole koskaam käyttänyt, yli 50 v. En tiedä mihin sitä tarvitsisin, kun ennemminkin miehiltä kuullut, että on kiimainen ja kostea. Nuorena päättelin miesten tyylistä sanoa, ettei sekään ole hyvä asia. Ja jos olisin vielä liukkaria laittanut...
Vierailija kirjoitti:
Pilluni on heti märkä kun näenkin miehen vehkeen. Joskus oikein nolottaakin se märkyys. Minulla on aina kuitenkin varalla liukuvoide, kun monet miehet haluaa panna peräaukkoon. Se on niin kireä, että runsaan liukuvoiteen avulla mies saa kalunsa sisään ja pystyy lykkimään peräaukkoon.
N 31v
Kyllä se siitä käytön myötä löystyy. Jossain vaiheessa ei ol enää pidätyskykyä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret, kuivat naiset.
Olen pannut ainoastaan naisia, jotka kastuvat normaalilla tavalla. Ei siinä mitään liukkaria ole tarvittu. Ei sormetuksessa, ei nuolemisessa eikä itse panossa. etkö dorka tajua asiaa?
Jotenkin liukkarin tarvitsijat ei tunnu ymmärtävän sitä, että kaikki naiset eivät sitä tarvitse. Kuiva kuvittelee, että muutkin on kuivia.
Ei kai ketään kiukutakaan, ettei sun naiset ole tarvinneet? Minä en ainakaan ole väittänyt että ne naiset valehtelee tai oikeasti tarttisivat tai jotain.
Itse saan parhaiten ja ennenkaikkea mieluiten pelkällä penetraatiolla ja haluan useamman orkun per sessio niin kyllä ne paikat on joutunut jo parikymppisestä asti aika koville etenkin suhteessa. Onneksi oli silloin poikkis joka ehdotti että läträtään liukkarilla niin ei ehkä arista myöhemmin. Ihan oikeassa oli ja siitä lähtien olen mielelläni sitä käyttänyt aina kun ehtii ja muistaa.
Mutta sen väittäminen että liukkaria käyttävät on kuivapilluja kertoo jostain tarpeesta lytätä toisia..
Itselläni ei ole koskaan ollut hormonaalinen ehkäisy käytössä ja kostun helposti, ovulaation aikaan vielä niin että pikkarit on limassa kesken päivän vaikka ei olisi edes mitään hurjan stimuloivaa ajatusta.