Nuoretkin naiset käyttävät nykyään liukuvoidetta.
Tapasin 27-vuotiaan naisen. Hän halusi panna pilluunsa liukuvoidetta ennenkuin aloimme panemaan. Olen luullut, että vain vanhat käyttävät sitä nussittaessa.
M48v
Kommentit (387)
Liukkaria en ole tarvinnut sen jälkeen kun lopetin pillerit. Vasta sen jälkeen huomasin miten ne tekivät limasta vetistä, ei liukastanut kunnolla vaikka olisi litran valunut.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kuivapillujen ketju tämä.
Päin vastoin. Liukkaria käytetään.
Mistä sen tietää jos nainen onkin laittanut liukaria jo etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää jos nainen onkin laittanut liukaria jo etukäteen?
Ai mistä vai? Varsinainen spede kyllä olet, jos et sitä huomaa.
Olen 22 vuotias nainen ja käytämme poikkisen kanssa liukuvoidetta. Seksi elämämme on vilkasta ja naimme paljon ja usein. Liukkarissa on se hyväpuoli että en tule araksi alapäästäni ja poikkiksen vehkeetkään eivät tule araksi vaikka kuinka naidaan. Suosittelen lämpimästi jos on vilkas seksielämä. Ilman liukkaria naisimme luultavasti vähemmän. Thea.
Vierailija kirjoitti:
Olen 22 vuotias nainen ja käytämme poikkisen kanssa liukuvoidetta. Seksi elämämme on vilkasta ja naimme paljon ja usein. Liukkarissa on se hyväpuoli että en tule araksi alapäästäni ja poikkiksen vehkeetkään eivät tule araksi vaikka kuinka naidaan. Suosittelen lämpimästi jos on vilkas seksielämä. Ilman liukkaria naisimme luultavasti vähemmän. Thea.
No näinhän kuivapillujen kanssa pitääkin tehdä. Mutta oikeasti kostuvaa naista ei tarvitse liukkarilla kuorruttaa.
Joku vikahan siinä värkisä on jos voidetta tarvii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinhän kuivapillujen kanssa pitääkin tehdä. Mutta oikeasti kostuvaa naista ei tarvitse liukkarilla kuorruttaa.
Siltä se varmaan itsekkäästä ohutkullisesta tuntuu, Sinun oikeasti kostuva nainen on ilmeisesti joku zompi joka kostuu läpimäräksi monta kertaa viikossa, eikä kk kierto tai pillerit vaikuta siihen mitenkään. Tietysti olet niin macho että tietysti kaikki naiset valuu koskenaan joka ikinen kerta ja orgasmeja lappaa kerta toisensä jälkeen yhdynnöissä. Ihan gurko olet tai sitten pelle.
Kysymys Laukkarinne käyttäjille: saatteko orgasmin, vai peitättekö kiihottumiden puutetta liukkarilla?
Vierailija kirjoitti:
Olen keski- ikäinen nainen enkä ole eläissäni käyttänyt minkäänlaista liukkaria. Puolisoni ei tarvitse kuin kaivaa kalu esiin, kun pillussani alkaa sykkiä, nykiä ja samaisella hetkellä pillu on litisevän märkä/ liukas.
Oivoi pissako alkaa valumaan?
Menkää te ukot syömään niitä viagroja, sehän on ihan normaalia miehille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä se varmaan itsekkäästä ohutkullisesta tuntuu, Sinun oikeasti kostuva nainen on ilmeisesti joku zompi joka kostuu läpimäräksi monta kertaa viikossa, eikä kk kierto tai pillerit vaikuta siihen mitenkään. Tietysti olet niin macho että tietysti kaikki naiset valuu koskenaan joka ikinen kerta ja orgasmeja lappaa kerta
Olet todella pahoillani, että sun nainen ei kostu. Usein se johtuu vaan miehen taidottomuudesta ja lienee syynä sunkin tapauksessasi. Mutta voimia asian kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kysymys Laukkarinne käyttäjille: saatteko orgasmin, vai peitättekö kiihottumiden puutetta liukkarilla?
Tämän on pakko olla tässä kohtaa vain trollailua tai älyllinen kehitysvamma.
Aika moni on ketjussa kertonut, että kostuu ja kiihottuu kyllä, mutta haluaa välttää mikrohaavaumia, lyhyemmissä jutuissa käyttää liukkaria jo kortsunkin takia, pidemmissä sessioiassa jne.
Onneksi tästä ei joudu livenä jankkaamaan kun ei sekaannu toistaitoisiin minäminä-miehiin.
Karvojen ajelu tai seksikkäät alusvaatteet tai suuseksi ei myöskään varmaan sinulle käy kun kyllä se luonnollinen työntö ja hedelmöitys on ainoa oikea tapa?
Kylläpä kuivat naiset on nyt pahalla päällä. No toisaaltaan ihan ymmärrettävää, jos vehkeet ei toimi suunnitellusti. En ole törmännyt yhteenkään naiseen, jonka olisi tarvinnut pursotella liukkareita pilluunsa. Jotain vikaa värkissä pitää kyllä olla, jos ei normaalisti kostu. Sama miehillä, jos ei luomusti seiso.
Vierailija kirjoitti:
Joku vikahan siinä värkisä on jos voidetta tarvii
Kerronkin miehelle ettei hän tarvitse enää edgetystä ja/tai hiiiidasta kunnon käsihoitoa liukuvoiteen kera 🥰
Joku vika siinä vehkeessä on jos ei ainoastaan lisääntymistarkoituksessa tehty suoritus pesemättömään karvatuheroon käy. Mikään nautinto tai hyvinvointi ei saa tulla tämän ikiaikaisen luonnollisuuden tielle, pois lelut liukkarit ja nautinto! Minä en mitään hifistelyä kaipaavaa herkkägullia katsele 😔
Rasittavia jankkaajia noi kuivapillut tuntuu kyllä olevan.
No kun ei ole mitään kuivaa pillua muualla kuin jankkaajan mielikuvituksessa. Itselläni onnistuu pieni -tai normikullisen kanssa yhdyntä ilman liukuvoidetta omilla liukkauksilla.
Isomman kullin, isomman dildon tai pidemmän session ja etenkin sormilla penetraation kanssa minä HALUAN liukuvoidetta, en TARVITSE.
Haluan, koska silloin ei satu ja on kivempaa. Onneksi en ole oikeasti ikinä palstan ulkopuolella törmännyt tällaiseen asenteeseen...
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole mitään kuivaa pillua muualla kuin jankkaajan mielikuvituksessa. Itselläni onnistuu pieni -tai normikullisen kanssa yhdyntä ilman liukuvoidetta omilla liukkauksilla.
Isomman kullin, isomman dildon tai pidemmän session ja etenkin sormilla penetraation kanssa minä HALUAN liukuvoidetta, en TARVITSE.
Haluan, koska silloin ei satu ja on kivempaa. Onneksi en ole oikeasti ikinä palstan ulkopuolella törmännyt tällaiseen asenteeseen...
No mun kulli ei ole pienimmästä päästä ja silti on nainnit onnistunut vallan mainiosti ilman lisävoitelua. Mutta käytä, jos tarvit. Mun tapaamat naiset eivät ole tarvinneet ja sekös sun tuntuu kiukuttavan. Mikä ihme teidän voitelijoiden pipoa nyt oikein kiristää?
Ei se hiekka haittaa.