TalousSanomat: Foodora lopettaa Suomessa tänään, nyt on kiire toimia!
Jos haluaa vielä käyttää kuponkeja, tai etuja. Sovellus menee lopullisesti kiinni keskiyöllä. Sen jälkeen pitää ite raahata peffansa ravintolan penkkiä kuluttamaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse raahata mitään vaan voi käyttää woltia.
Jos välttämättä haluaa tilata ruokaa kotiin, niin se onnistuu helposti tekemällä tilauksen netissä K- ja S-ryhmän kaupoissa kuten Citymarketissa ja Prismassa. Heillä on omat kotiinkuljetuspalvelut ja sieltä voi tilata yhtä laajasta valikoimasta kuin mitä kyseisissä kaupoissa on tarjolla.
Onko näillä edes tunnin toimitusta?
Jos haluat ruokasi tunnissa, niin mene itse kauppaan?
Vaikka ruutujen illuusiosta voi saada käsityksen, että kaikki tapahtuu muutamalla klikkauksella, niin siellä on oikeasti ihmisiä töissä keräilemässä ja kuljettamassa ne tuotteet sinulle. He tekevät kaiken sen, mitä sinä et viitsi etkä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että selvisin käyttämättä Foodoran palveluja kertaakaan.
Minäkin olen Foodora selviytyjä.
Tatuoinnin paikka🤔
FOODORA SURVIVOR
Foodora veteraanit kärsii. PTSD vaivaa.
Itkuinen ja ahdistunut olo. Mistä nyt saan mun euron juuston?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mitä vaan, ettei tarvi raahata peffaa minnekään. Köyhät kehitysmaalaiset voi riisto"palkoilla" roudata niitä ruokia. Eihän suomalainen enää kestä pakkasta eikä loskaa, mutta Abdi kyllä kestää, vaikka saisi siitä riemusta vain 2-4 euroa.
Abdi on saastaa joka on täällä laittomasti. Kertoo kyllä paljon heidänlaisistaan kun elävät mieluummiin 2-4 euron palkalla suomessa kuin omiensa luona omassa maassa. Noh, eipä se niitä kuitenkaan estä heitä tekemistä petoksia ja raisk ata suomalaisia tyttöjä, kunhan vaan tilaisuus tulee eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos välttämättä haluaa tilata ruokaa kotiin, niin se onnistuu helposti tekemällä tilauksen netissä K- ja S-ryhmän kaupoissa kuten Citymarketissa ja Prismassa. Heillä on omat kotiinkuljetuspalvelut ja sieltä voi tilata yhtä laajasta valikoimasta kuin mitä kyseisissä kaupoissa on tarjolla.
Jos haluat ruokasi tunnissa, niin mene itse kauppaan?
Vaikka ruutujen illuusiosta voi saada käsityksen, että kaikki tapahtuu muutamalla klikkauksella, niin siellä on oikeasti ihmisiä töissä keräilemässä ja kuljettamassa ne tuotteet sinulle. He tekevät kaiken sen, mitä sinä et viitsi etkä jaksa.
Miksi menisin kauppaan, kun woltilla saan safkat kotiin alle tunnissa? Jos haluan jotain nyt, niin haluan sen nyt enkä huomenna. Ei kauppojen omat kuljetukset ole ollenkaan kilpailukykyisiä.
Tässä taannoin oli netissä uutista, että asiakkaat saattavat tilata ruokaa, jopa oman taloyhtiön kivijalan myymälästä. Tämäkin yksi merkki hyvinvoinnin maksimoimisesta ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taannoin oli netissä uutista, että asiakkaat saattavat tilata ruokaa, jopa oman taloyhtiön kivijalan myymälästä. Tämäkin yksi merkki hyvinvoinnin maksimoimisesta ihmisellä.
Hyvinvoinnin maksimoimisesta?
Oletko koskaan ajatellut sitä, että meidän kehot, ainakin terveillä ja toimintakykyisillä ihmisillä, on tehty liikkumaan. Suomalaiset ovat todella ylipainoisia ja huonokuntoisia nykyään. Kun edes kauppaan, tai ravintolaan ei itse jakseta mennä hankkimaan ruokaansa, niin onko se hyvinvointia?