Olisiko tämä Espoon koulun rehtoriksi valittu muslimiksi kääntynyt suomalaisnainen valmis käymään pyhää sotaa suomalaisia vastaan?
Tämä kysymys mielestäni määrittää aikalailla sen, onko henkilö ensisijassa suomalainen vai muslimi.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää, että minkälaiset ihmiset täällä apinan raivolla puolustaa islamia, jolleivät muslimit itse? Vaikea uskoa, että joku kantasuomalainen ateisti jaksaisi tuollaisella kiihkolla islamia puolustaa.
Millä kiihkolla ja miten täällä islamia puolustetaan?
Minä ainakin ateistina pidän islamia, niin kuin muitakin uskontoja, aivan kamalana paskana. Puolustan kuitenkin ehdottoman kiihkeästi ihmisoikeuksia, tasa-arvoa ja uskonnonvapautta.
Minäkin puolustaisin muuten, mutta islam ei tunne uskonnonvapautta. Lisäksi islam alistaa naisia. En siksi voi puolustaa sellaista uskontoa, vaikka yksityisellä ihmisellä toki pitääkin olla vapaus uskoa mihin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. "Me nazzzit ei oikein tykätä noista jutskujutuista"
Rydman on Hgin juutalaisen seurakunnan suurimpia tukijoita ja on kuvattu siellä puhumassa kipa päässä.
Poliitikon damage controlia ja ääntenkalastelua. Rydman on mm. harmitellut että Saksa on päästänyt "muistomerkkinsä" rapistumaan, tuon nazxikommentin lisäksi. Saa olla kyllä aika yksinkertainen äänestäjä jos nämä temput menevät läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää, että minkälaiset ihmiset täälla, että joku kantasuomalainen ateisti jaksaisi tuollaisella kiihkolla islamia puolustaa.
Minä ainakin ateistina pidäia, niin kuin muitakin uskontoja, aivan kamalana paskana. Puolustan kuitenkin ehdottoman kiihkeästi ihmisoikeuksia, tasa-arvoa ja uskonnonvapautta.
Minäkin puolustaisin muuten, mutta islam ei tunne uskonnonvapautta. Lisäksi islam alistaa naisia. En siksi voi puolustaa sellaista uskontoa, vaikka yksityisellä ihmisellä toki pitääkin olla vapaus uskoa mihin haluaa.
Eihän kristinuskokaan tunne uskonvapautta.
"Minäkin puolustaisin muuten, mutta islam ei tunne uskonnonvapautta. Lisäksi islam alistaa naisia. En siksi voi puolustaa sellaista uskontoa, vaikka yksityisellä ihmisellä toki pitääkin olla vapaus uskoa mihin haluaa."
En minä islamia puolusta, enkä kristinuskoa. Minä puolustan ihmisten tasa-arvoa ja ihmisoikeuksista uskonnosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää, että minkälaiset ihmiset täälla, että joku kantasuomalainen ateisti jaksaisi tuollaisella kiihkolla islamia puolustaa.
Minä ainakin ateistina pidäia, niin kuin muitakin uskontoja, aivan kamalana paskana. Puolustan kuitenkin ehdottoman kiihkeästi ihmisoikeuksia, tasa-arvoa ja uskonnonvapautta.
Kyllä tuntee. Kristinuskossa ihminen on vapaa jättää uskonnon, jos haluaa mutta islamissa se ei ole sallittua. Monissa islamilaisissa maissa islamia jättänyt teloitetaan ( jos asia käy ilmi), ja perhekin hylkää islamia jättänyttä.
Äh kun ei lainaukset toimi. Länsimaisissa sekulaareissa yhteiskunnissa ihminen on vapaa jättämään uskontonsa, oli se mikä uskonto tahansa. Kristinuskon opinkappaleisiin ei uskonnonvapaus tietenkään sisälly. Ei tarvitse mennä historiassa kovin kauas kuin jo uskonnon jättäneitä tai sitä edes epäilleitä on poltettu roviolla. Uskonnonvapaus niin kuin muutkin ihmisoikeudet ovat sekulaarin humanismin eivätkä uskontojen ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esboo sivuillaa antaa ohjeet ketkä lääkärit silpovat tytöt espoon piikkiin.
Miksi valehtelet? Tyttöjen ympärileikkaus on lailla kielletty Suomessa.
Ainakin somalit lähettävät tytöt kesälomilla Somaliaan, ja palaavat takaisin pi llu tuhoutuneena. Pitäisi olla kielletty myös vaikka toimenpide ei tehdä Suomessa, mutta jos asuu täällä. Tosin vaikeata havaita, mutta pitäisi aina olla rankasti rangaistavaa kun käy ilmi!!
Tietenkin se on kiellettyä, vaikka se tehtäis muualla kuin Suomessa! Eihän se virallisesti ole sallittua noissa Afrikan maissakaan, missä sitä tehdään.
En ole kuullut että Suomessa olisi rankaistu vanhempia. Hyvä rangaistus olisi karkoitus, mutta valitettavasti taitaa monilla olla Suomen kansalaisuus. Mutta silloin pidempi vankeustuomio ainakin!
Miksi akat ovat niin typeriä että aina puolustavat patriarkaalisia akkoja? Paljastavasti pukeutuvaa naista kohtaan saa hyökätä ja heidän pukeutumistaan ja ilmaisuaan saa aina rajoittaa jopa ihan virallisilla säännöillä. Sitten nämä miehille alistuvat halvat eukot saavat aina hieroa muiden naamalle omaa agendaansa eikä sitä saisi muka kritisoida, vaikka tämä akka näyttää esimerkkiä LAPSILLE. En ikinä päästäisi lastani kouluun jossa rehtorin lärvi ilmaisee ruskeaa patriarkaalista nationalismia. Opetelkaa kritisoimaan näitä patriarkaalisia, naisen asemaa heikentäviä akkoja sen sijaan että olette aina minihameiden ja Erikan nahkahousujen kimpussa. Tämän akan takia muita naisia seksualisoidaan.
Jos rehtori ei saa pukeutua seksikkäästi, ei tällaisenkaan pukeutumisen pitäisi olla sopivaa. Oma ideologia ei kuulu kouluun, varsinkaan "johtajan" roolissa. Tämän akan uskottavuus on 0.
Vierailija kirjoitti:
Äh kun ei lainaukset toimi. Länsimaisissa sekulaareissa yhteiskunnissa ihminen on vapaa jättämään uskontonsa, oli se mikä uskonto tahansa. Kristinuskon opinkappaleisiin ei uskonnonvapaus tietenkään sisälly. Ei tarvitse mennä historiassa kovin kauas kuin jo uskonnon jättäneitä tai sitä edes epäilleitä on poltettu roviolla. Uskonnonvapaus niin kuin muutkin ihmisoikeudet ovat sekulaarin humanismin eivätkä uskontojen ansiota.
Raamattu ei kiellä yksilöä jättämästä uskoa, tosin ihminen vastaa siitä Jumalalle kuoleman jälkeen, mutta kristinusko ei vaadi yhteiskunnalta rangaistusta uskoa jättäneelle!
koraanissa kielletään islamista luopumista, myös yhteiskunnallisesti sekä perheen sisällä!!
Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin ateistina pidän islamia, niin kuin muitakin uskontoja, aivan kamalana paskana. Puolustan kuitenkin ehdottoman kiihkeästi ihmisoikeuksia, tasa-arvoa ja uskonnonvapautta."
Miten tämä näyttäytyy arjessasi? Näen pikkuisen ristiriidan sen välillä, ettet siedä mitään uskontoja, mutta kannatat kuitenkin kiihkeästi ihmisoikeuksia ja uskonnonvapautta. Mitä ajattelet esim. Palestiinasta?
Jos kannattaa ihmisoikeuksia, vastustaa Palestiinan valtiota. Se kun perustettaisiin Israelin tilalle. Moni luulee, että Palestiina kattaisi vain Gazan ja Länsirannan, mutta tosiasiassa palestiinalaisille ei kelpaa mikään sellainen ratkaisu, jossa Israel on vielä olemassa.
Lisäksi palestiinalaisessa kulttuurissa seksuaalivähemmistöillä, juutalaisilla ja naisilla ei ole ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä kristinuskostakaan.
Vierailija kirjoitti:
"Minäkin puolustaisin muuten, mutta islam ei tunne uskonnonvapautta. Lisäksi islam alistaa naisia. En siksi voi puolustaa sellaista uskontoa, vaikka yksityisellä ihmisellä toki pitääkin olla vapaus uskoa mihin haluaa."
En minä islamia puolusta, enkä kristinuskoa. Minä puolustan ihmisten tasa-arvoa ja ihmisoikeuksista uskonnosta riippumatta.
No islam nyt ei ainakaan tunne tasa-arvoa eikä ihmisoikeuksia. Toisin sanoen jos puolustaa noita kahta, ei voi puolustaa islamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten sekaisin suomessa ollaan jos tuollainen valitaan rehtoriksi.
Siis meinaatko ihan oikeasti, että Suomessa pitäisi syrjiä ihmisiä uskonnon perusteella työelämässä? Ihan vakavissaan?
Suomessa voisi kieltää uskonnolliset symbolit kouluissa. Silloin tuo rehtori ei saisi peittää päätään. Ranskassa saa mennä huivi päässä kouluun, kunhan korvat ovat näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minäkin puolustaisin muuten, mutta islam ei tunne uskonnonvapautta. Lisäksi islam alistaa taa sellaista uskontoa, vaikka yksityisellä ihmisellä toki pitääkin olla vapaus uskoa mihin haluaa."
En minä islamia puolusta, enkä kristinuskoa. Minä puolustan ihmisten tasa-arvoa riippumatta.
No islam nyt ei ainakaan tunne tasa-arvoa eikä ihmisoikeuksia. Toisin sanoen jos puolustaa noita kahta, ei voi puolustaa islamia.
Voi silti puolustaa islaminuskoisen ihmisen ihmisarvoa ja oikeuksia. Ylivoimainen enemmistö maailman muslimeista elää sopuisasti erilaisissa yhteiskunnissa. Kaikkien leimaaminen talebaneiksi tai muiksi kiihkoilijoiksi on rasistista ja asiatonta.
Pedo" profeetta" Muhammed meni yli 50 vuotiaana naimisiin 6v pikkutyttö Aishan kanssa, ja aloitti seksielämän " vaimon" kanssa kun tyttö täytti 9v !!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on uskonnonvapaus. Jokainen saa uskoa tai olla uskomatta, eikä se saa olla syy syrjintään. Piste.
Islam sisältää monien ihmisryhmien syrjinnän. Eli kenen oikeus menee tässä edelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika nyt. Minä voin puolustaa muslimien ihmisoikeuksia ja pitää heitä tasa-arvoisina ihan riippumatta siitä, mitä islam sanoo yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin ateistina pidän islamia, niin kuin muitakin uskontoja, aivan kamalana paskana. Puolustan oman kiihkeästi ihmisoikeuksia, tasa-arvoa ja uskonnonvapautta."
Miten tämä näyttäytyy arjessasi? Näen pikkuisen ristiriidan sen välillä, ettet siedä mitään uskonnonvapautta. Mitä ajattelet esim. Palestiinasta?
Jos kannattaa ihmisoikeuksia, vastustaa Palestiinan valtiota. Se kun perustettaisiin Israelin tilalle. Moni luulee, että Palestiina kattaisi vain Gazan ja Länsirannan, mutta tosiasiassa palestiinalaisille ei kelpaa mikään sellainen ratkaisu, jossa Israel on vielä olemassa.
Lisäksi palestiinalaisessa kulttuurissa seksuaalivähemmistöillä, juutalaisilla ja naisilla ei ole ihmisoikeuksia.
Palestiina ei taatusti olisi mikään liberaalin vihervassarin unelmavaltio, mutta se nyt valitettavasti näyttää parhaalta mahdollisuudelta saada Israelin harjoittama kansanmurha loppumaan, edellyttäen että Hamas saadaan kukistettua ja jokin kansainvälinen toimija valvomaan prosessia. Mutta se on toinen keskustelunaihe se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on uskonnonvapaus. Jokainen saa uskoa tai olla uskomatta, eikä se saa olla syy syrjintään. Piste.
Islam sisältää monien ihmisryhmien syrjinnän. Eli kenen oikeus menee tässä edelle?
Suomessa noudatetaan Suomen lakia, ja siihen kuuluu uskonnonvapaus. Islam ei Suomessa aiheuta mittenkään ihmisryhmien syrjintää.
Yleinen suhteellisuusteoria ei ole ihmisen tuotos, vaan tulkinta olemassa olevista luonnonilmiöistä. Koraani sen sijaan on ihmisen kirjoittama eikä perustu mihinkään faktaan.