Olen kristittynä ihan iloinen peittävästä muodista, mutta miksi huivit ja haaremihousut?
Olisi hienoa jos kristilliskonservativismi palaisi säädyllisen pukeutumisensa kanssa. Mutta vähän veikkaan että perinteisesti ei-kristilliset muotitalot viis veisaavat siitä.
Jos katsotte tämän kesän ja syksyn muotia muotitaloissa, ovat vaatteet kuin telttoja. Ihan hienoa että narutopit ja pyllyshortsit loistavat poissaolollaan...mutta...
Keitä varten tämä muutos on? Olisikohan islamisaatio niin vahvaa Euroopassa?
Kommentit (14)
Eli mikään ei kelpaa? Toiset pukeutuu auttamatta väärin, jos AP:lta kysytään.
miksi joku on keksinyt haaremihousut ainakin minun haaremissani vaimot kulkisivat pelkässä hameessa ilman housuja niiku O:n tarina kirjassa
Vierailija kirjoitti:
miksi joku on keksinyt haaremihousut ainakin minun haaremissani vaimot kulkisivat pelkässä hameessa ilman housuja niiku O:n tarina kirjassa
Jos luit ajatuksen kanssa tekstini, niin ymmärrät mitä tarkoitan. Tietysti tykkään peittävästä ja väljästäkin nykymuodista. Ja haaremihousuja oli ysärilläkin.
Mutta nykymuoti ei oikein mene yksiin jatkuvan kaikesta vapautumisen kanssa. Pohdin vaan, että onko varsinkin ranskalaisilla muotisuunnittelijoilla jostain syystä kädet sidotut. Liikaa sillä woke-porukalla muslimikavereita?
Ei kiinnosta miten maailma pukeutuu
En tykkää seksin tuputuksesta yhteiskunnassa tai muodissa. Mutta vähiten tässä jotain islamisoitumista tarvitaan. Se ei ole mitään kepeää Audrey Hepburn huivissa -meininkiä.
Tämäkin aloitus osoittaa kuinka lähekkäin kristillinen konservatismi on islamilaista konservatismia monissa asioissa. Aika pelottava ajatus mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin aloitus osoittaa kuinka lähekkäin kristillinen konservatismi on islamilaista konservatismia monissa asioissa. Aika pelottava ajatus mielestäni.
Millä tavalla?
Siis joo, molemmat pukeutuvat peittävästi, mutta ei mulla kaula katkea jos ja kun en pidä huivia, ja hameetkin on polvipituisia välillä.
Siis toivon olevani väärässä nykymuodin taustoja ajatellen. Toivon että nyt on vain tällainen trendi muutoinkin vaan.
Iloitsen mukavista ja peittävistä vaatteista, joissa ei silti kesälläkään tule kuuma. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Siis joo, molemmat pukeutuvat peittävästi, mutta ei mulla kaula katkea jos ja kun en pidä huivia, ja hameetkin on polvipituisia välillä.
Sanoinkin lähekkäin, en että samanlaista. Vaatteitten peittävyys (vain siksi ettei aiheuta riettaita ajatuksia miehelle, ihan kuin se nyt olisi naisen vika jos mies on halujensa orja), naisten alistaminen joksikin panopuu-synnytyskone-siivoojaksi joka ei saa mielipiteitään sanoa kun mies johtaa.
Haaremihousut olleet muodissa joka vuosikymmenellä vähintään kerran. Muoti kiertää. Huivit taas on muodissa koko ajan kesät talvet.
Muotihan menee laidasta laitaan ja heittelee, uudestaankäyttää vanhoja juttuja jne. Mitä ihmeellistä tässäkin on. Nyt on ollut muodissa paljastavat asut ja sitten aloitetaan taas toisesta laidasta että saadaan jotain erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Eli mikään ei kelpaa? Toiset pukeutuu auttamatta väärin, jos AP:lta kysytään.
Sen parempaa vihamielisyyttä ei olekaan kuin kristillinen läheisenrakkaus.
80-luku tekee vaihteeksi paluuta isoine jakkupukuineen ja olkatoppaustakkeineen. Myös nollarin matalavyötäröiset housut on edelleen muodissa.
Niin. Mitäs porukkaa Pariisissa nyt nykyisin majaileekaan. Ei ainakaan Jean-Pierrejä.