Onko juhlissa pakko istua samassa pöydässä
exän ja nyxän kanssa? Vai voiko siirtyä toiseen pöytään?
Itse pitäisin omituisena tuollaista tilannetta. Haluaisin istua vain oman nykyisen perheeni kanssa jossakin pöydässä ja exä istukoon muualla.
Kommentit (12)
Missä sinun ja exäsi yhteiset lapset istuvat?
Mulla eivät edes mahtuisi samaan pöytään. Amatööri untuvikko olet jos vaan yksi exä.
Olen kerran ollut synt missä olin uuden miehen kanssa jossa myös exäni oli. Ihan hyvin meni.
Onko, onko, onko onkooo... Veetäkö täältä kyselet.
Onko kyse exien kanssa tekemien lasten juhlista ? Kyllä silloin voi istua pöytään , mikä on itselle osoitettu paikaksi . Jos ei osaa käyttäytyä voi keksiä luuta tekemistä juhlien ajaksi .
Kysele juhlien järjestäjältä.. Ei kiinosta sun exät ja nyksät... Onko, onko, onko, onko... Huoooohhh h.
Etkö osaa käyttäytyä asiallisesti jos Ex on samassa tilaisuudessa?? Silloin kyllä miettisin missä vika ja opettelisin käyttäytymään
Pakko on vaan kuolla ja sitäkin yksi kerta.
Hienoissa juhlissa on yksi iso pöytä niin kuin putinilla ja sarjakuvissa kartanoissa
Onko nimetyt paikat vai paikat vapaasti valittavissa? Jos nimetyt et oikein voi alkaa omin päin paikkoja säätämään, jos vapaat paikat saat vaihtaa paikkaa vaikka kuinka usein.
Hyvin on erilaisia välejä exillä. Olin juhlissa missä naisen ex (tämän kanssa ei lapsia) istui nykyisen vieressä ja he keskustelivat. Porukalla (mukaan lukien exän nykyinen) sopivat tapaavansa lähiaikoina.
Fiksu juhlien järjestäjä ottaa vieraat huomioon järjestämällä istumapaikat niin, että entisen parisuhteen eronneet osapuolet eivät istu samassa pöydässä.