Ärsyttäviä mainoksia
Mikä tai mitkä mainokset ärsyttävät sinua? Voit perustella miksi, tai vain luetella mainokset.
Minä aloitan. Taneli Mäkelä ruokamainoksessa. Ja Miitta Sorvali Telian mainoksessa.
Kommentit (100)
Asutaan hienossa talossa eikä ole varaa ostaa tiskiainetta. Naapurin Pekka antaa yh-äidin pojalle pullon, jossa on tippa. Varmaan yh-äiti sitte antaa Pekalle jotain.
Kaikki joissa kerjätään rahaa ulkomaille. Tartten rahat itse.
Ei oo enää-ketsuppijätkä mainos, Voisko vetämättömämmin nuori mies puhua. Lopetin tuotteen oston jos noin laiskaksi luntiksi tekee.
pågenin tekinaurava perhe ja etenkin se akka.
OP tyttö, hyi.
Hyökkäävä agressiivinen mummu jogurttimainoksessa. Jotenkin ei käy se fiilis siihen vaan aiheuttaa enemmän negatiivisia tuntemuksia.
Sitten se jätkä, joka suunnittelee ja suunnittelee auton korjausta tai pesua. Kyllä on saamaton jahkaaja, onko motonet vai puuilo, en muista edes firmaa kun koko mainosta ei kestä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien yllä mainittujen lisäksi lidlin mainokset , mähän olin just äsken lepakko valkosipuleineen jne.
Siinä varmaan irvaillaan just miten tyhmää väkeä kassoilla käy.
Enää ei osata tehdä mainoksia. Eihän noista jää mikään ydin asia mieleen, eli edes se koko firma. Lähinnä se, että ne ällöttää! Ja että typerän mainoksen takia voi jättää tuotteen oman onnensa nojaan.
Katsojia, kuluttajia pidetään tosi typerinä.
Inhoan huutoa. Kaikki ne. Sama yleensäkin kaikessa TV stä tulevassa. Suu vaahdossa huudetaan ja kiljutaan.
80-luvulla osattiin vielä mainokset. Niissä pääasia oli pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien yllä mainittujen lisäksi lidlin mainokset , mähän olin just äsken lepakko valkosipuleineen jne.
Siinä varmaan irvaillaan just miten tyhmää väkeä kassoilla käy.
Onko myyjät saaneet ideoija haukkamiehen ja sen savoa solkottavan vampyyrin? Ehkä myyjän arkipäivää tuo vai mitä Lidl yrittää sanoa?
Naisten prsevoidemainokset. Toistetaan sata kertaa, että salvaa tungetaan hanuriin. Kuka stana sitä korvaan nyt laittaskaan!?! Ja pankaa välillä miesten voide ruutuun tasapuolisuuden nimissä, ja toistakaa siinä saman verran, että kepin varteen, kepin varteen tai eräreikään!!
Vierailija kirjoitti:
Taneli ja ihan kaikki saatanan kerjäysmainokset "anna sinne, tänne ja tuonne ja testamenttaa vielä omaisuutesikin tuolle".
Kerjäysmainokset joo. Sössöttävä pikkulapsi tankkaa tekstiä jonka pitäisi vedota kaikkiin jolla on jotain perinnöksi annettavaa.
Taneli ei haittaa minua, päin vastoin: elämän olennainen osa on hyvä ruoka. Tanelin pommitus on sitt Arin panettelukampanja.
Vierailija kirjoitti:
Asutaan hienossa talossa eikä ole varaa ostaa tiskiainetta. Naapurin Pekka antaa yh-äidin pojalle pullon, jossa on tippa. Varmaan yh-äiti sitte antaa Pekalle jotain.
Joo pekalta liikeni tippa, naurettavaa.
Nyt näköjään on keksitty, että deodoranttia pitää suihkuttaa prseeseenkin! No ei käy.
KAIKKI