Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäviä mainoksia

Vierailija
26.02.2026 |

Mikä tai mitkä mainokset ärsyttävät sinua? Voit perustella miksi, tai vain luetella mainokset. 

Minä aloitan. Taneli Mäkelä ruokamainoksessa. Ja Miitta Sorvali Telian mainoksessa. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisen muka koskettava mainos jossa soi itkuvirsi missä niin huolehditaan ihmisistä= (eli lompakon tyhjentämisestä) Hyi hlvtti kun mua kuvottaa.

Sit Ikean jäätävää huutorallatus.

S Marketin mainos on jotain niin outoa enkä ole koskaan tajunnut niitä. 

Vierailija
22/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TLC:en ikuisuuden kestävät askartelumainokset, joissa soi aina sama musiikki

samalla jää hieman epäselväksi mitä mainostetaan ja mistä niitä saa mutta tosiaan kestää ikuisuuden vaikka vauhti on kova

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkasin skortin poikki samalla vaihdoin pankkia.HEH HEH TANELI TÄMÄ ON TÄTÄ. TÄYSIN TANELIN TAKIA. samaten liittymän  päivitys oli ajankohtaista  22v olen ollut telian asiakas vaihdoin eilen elisaan kiitos miitan. kukahan serkun kaima myy noin ala arvoisia mainoksia seinä hulluille hallitusten jäsenille. MINÄ EN ENÄÄ RAHOITA.  luulitte olevanne hyvinkin vitsikkäitä aivopesu yrityksenne kanssa tua aika oli 1980 luvulla.

Vierailija
24/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taneli on ykkönen häntä tervehditää kansainvälisin merkein jopa lapset. hällä ei ystäviä nyt miitta pyrkii samaan. HÄPEISIVÄT KATSOJIEN ALA ARVOSTAMISTAAN. 

Vierailija
25/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Jos haluan ostaa jotain, niin osaan kyllä etsiä sen asian itse. Jos kurkustani työnnetään alas mainos, niin se tuote menee 100% boikottiin. 

Vierailija
26/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miitta ja Telian mainos!

Teltalla menee huonosti, kun pitää niin paljon mainostaa.

Kässäri on naurettavan huono. Miitta sanoo, että Telia on hyvä operaattori ja lopuksi laulaa minä en tiedä liittymistä mitään. 😅

🤣 en edes tajunnu

Vierailija
27/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kurkut silmille ärsyttävien mainosten ajaksi.

Vierailija
28/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki. Äänet pois telkasta aina kun mainossaasta alkaa. Hukkaan menee nekin rahat mainostajilta.  Ostaako joku muka joskus mainosten ansiosta jotakin?

Vierailija
29/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Taneli Mäkelä on jotenkin symppis, ei haittaa ne mainokset. Mutta tosiaan Miitta Sorvali ja Telia. Telkkarista lähtee äänet pois heti, kun se eukko ilmestyy ruutuun.

Lempparimainos tällä(kin) hetkellä on Leijona Pastillit :D

Vierailija
30/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miitta ja Telian mainos!

Teltalla menee huonosti, kun pitää niin paljon mainostaa.

Kässäri on naurettavan huono. Miitta sanoo, että Telia on hyvä operaattori ja lopuksi laulaa minä en tiedä liittymistä mitään. 😅

Jep. Ja alussa mainitsee olevansa näyttelijä. Eli näyttelee vain,kun vakuuttaa että Telia on hyvä operaattori. 😁

Huvitti, kuinka ekana vakuuttaa telian olevan hyvä operaattori, ja sitten heti sen jälkeen laulaa, ettei tiedä liitymistä mitään. Jos kerta ei tiedä mitään, niin mistä sitten voi tietää, että telia on hyvä liittymä?

Eri.

Vierailija
31/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalo, jossa sanotaan, että tärkein ensin. Tulee siitä aina mieleen se uutinen, jossa jollakin naisella oli sydän ongelmia terveystalon lähellä, mutta terveystalo ei suostunut lainaamaan sydäniskuria, sillä se nainen ei ollut maksava asiakas.

Vierailija
32/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago.

Ja se Aku Ankka-mainos jossa likinäköinen tytönrääpäle.

Vierailija
33/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otrivin-nenäsumute. Tummahiuksinen naisen kärsä kyllä heiluu oudosti. Mies ja nainen istuvat tuolilla virtahepo keskellä.

Vierailija
34/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trivago.

Ja se Aku Ankka-mainos jossa likinäköinen tytönrääpäle.

Jos tarkoitat sitä pitkätukkaista silmälasipäistä lasta, joka oli myös DNA-mainoksessa, niin hän on poika nimeltä Max.

Vierailija
35/35 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkua katson harvemmin, mutta youtubessa noi twistben muijat..kunnon kimitystä, olen harkinnut pelkästään sen takia maksullista youtubea. Myös joku kuulokkeiden satusetämainos oli karsea jokunen kk sitten, enää ei onneksi pyöri, oli aika creepy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi