Ärsyttäviä mainoksia
Mikä tai mitkä mainokset ärsyttävät sinua? Voit perustella miksi, tai vain luetella mainokset.
Minä aloitan. Taneli Mäkelä ruokamainoksessa. Ja Miitta Sorvali Telian mainoksessa.
Kommentit (35)
TLC:en ikuisuuden kestävät askartelumainokset, joissa soi aina sama musiikki
S-ryhmä ja Taneli Mäkelä edelleen. Pistän muille tai vaihdan kanavaa. En enää edes käy s-marketissa.
Mäkkärin mainokset. En tykkää siitä miehen äänestä.
Trivago. Ostin kerran hotellin Trivagon kautta, maksoi loppujen lopuksi saman kuin hotellin omilta sivuilta. Koska piti maksaa luottokortilla. En erehdy toiste.
Kaikki missä on liikaa meteliä. Eli noin 80% mainoksista.
Fazerin puikulaa tungetaan oven raosta lapselle, wtf!
Tulevien ohjelmien mainokset ikuisuus ennen esittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Miitta ja Telian mainos!
Teltalla menee huonosti, kun pitää niin paljon mainostaa.
Kässäri on naurettavan huono. Miitta sanoo, että Telia on hyvä operaattori ja lopuksi laulaa minä en tiedä liittymistä mitään. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miitta ja Telian mainos!
Teltalla menee huonosti, kun pitää niin paljon mainostaa.
Kässäri on naurettavan huono. Miitta sanoo, että Telia on hyvä operaattori ja lopuksi laulaa minä en tiedä liittymistä mitään. 😅
Jep. Ja alussa mainitsee olevansa näyttelijä. Eli näyttelee vain,kun vakuuttaa että Telia on hyvä operaattori. 😁
Vierailija kirjoitti:
TLC:en ikuisuuden kestävät askartelumainokset, joissa soi aina sama musiikki
Ja ne askartelut on ihan hirveitä. Se lamppu, johon kirjaillaan "HI" villalangalla on pahin. Tosi chic.
Miltäs se Taneli Mäkelän naama näyttäisi sillä pesäpallomailalla rusikoituna?
Taneli ja ihan kaikki saatanan kerjäysmainokset "anna sinne, tänne ja tuonne ja testamenttaa vielä omaisuutesikin tuolle".
Vierailija kirjoitti:
Tulevien ohjelmien mainokset ikuisuus ennen esittämistä.
Sama toisinpäin, mainostavat edelleen jo näytettyjä ohjelmia, esim. elokuvat.
Ärsyttää mainokset joissa virtsankarkailusta tai kuukautisista kärsivät naiset hyppelevät ja pyllistelevät kun on niin varma olo
Kaikki multikultti mainokset eli suurin osa !
Vierailija kirjoitti:
Miltäs se Taneli Mäkelän naama näyttäisi sillä pesäpallomailalla rusikoituna?
Entä RIIKKA PURRAN TAI JANI MÄKELÄN. 🤣🤣🤣🤣
Kaikkien yllä mainittujen lisäksi lidlin mainokset , mähän olin just äsken lepakko valkosipuleineen jne.
Op ja Vilma Sippola