Muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia, joita ärsyttää seta ja pride?
Olen pian 39v täyttävä lesbonainen. Tuntuu että olen aika yksin näiden ajatusteni kanssa, toisaalta exäni oli onneksi samanlainen.
Eli minua ärsyttää kun seksuaalisesta suuntautumisesta tehdään "numero", ärsyttää kaikki pride-liputus, sateenkaarimessut, sateenkaarikahvilat ja sateenkaarikampaamot. Sillähän vain korostetaan kuinka ollaan erilaisia kuin muut, jos pitää käyttää em. palveluja.
Minä en ole koskaan kokenut tarvetta korostaa sitä että kuulun seksuaalivähemmistöön, mielestäni olen ihan tavallinen ihminen eikä lesbous ole mikään iso asia elämässäni, vaan ihan tavallinen asia. Johtuuko kenties tästä, että en ole koskaan kokenut minkäänlaista syrjintää tai kuullut pahaa sanaa lesbouteni takia, vaikka asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla.
Luulen että ihmisiä ei niinkään ärsytä itse seksuaalivähemmistöön kuuluvat, vaan se että asiasta tehdään niin iso numero. Milloin kukakin on mediassa julistamassa kaapista tuloaan ja vaatimassa erityiskohtelua.
En ikinä menisi esimerkiksi sateenkaarikahvilaan, sillä voin käydä ihan tavallisessa kahvilassa koska olen ihan tavallinen ihminen. Minua ei hävetä kertoa että olen lesbo, mutta se on alkanut hävettämään että jos minua kertomisen myötä aletaan pitää jonain seta-friikkinä.
Minua myös korpeaa se, että sukupuolivähemmistöjen asiat niputetaan yleisesti samaan kategoriaan seksuaalivähemmistöjen kanssa. Kaksi täysin eri asiaa. Itse ymmärrän ja hyväksyn transsukupuolisuuden, mutta tämä uusi ilmiö eli muunsukupuoliset ja kolmannet sukupuolet ovat ihan huuhaata. En halua että minut automaattisesti yhdistetään sukupuolisekoiluun, jota Setakin ajaa.
Nykyään ei omalla naamalla uskalla somessa ja deittiäpeissä kertoa että on kiinnostunut vain naisista jotka ovat naisia myös biologisesti, heti haukutaan transfoobikoksi jne.
Onko muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia jotka ajattelevat samalla tavalla kuin minä? Olisi mukava jutella.
Kommentit (648)
Vierailija kirjoitti:
"Ei kuule suinkaan. Näille on omat ottajansa. Ihmisen seksuaalisen kiinnostuksen jakauma on sellainen, että jos ihminen on henkisesti sinut itsensä kanssa, niin hyvin löytyy kiinnostuneita erikoisemmillekin sex-gender-yhdistelmille."
Millaiset markkinat arvioisit olevan henkilöille, jotka:
a) ovat normaaleja sukupuolensa edustajia (hetero/homo/bi)
b) presentoivat sukupuoltaan valtavirrasta poikkeavalla tavalla (muusut ja muut transvestiitit)
c) mutiloivat ja horkkaavat kehonsa sukupuolten välimaastoon tai ulkopuolelle genitaaleja myöten?
Veikkaisin, että mitä mitä enemmän mennään mutilointilinjalle, sitä enemmän mennään niche-osastolle. Jostain kumman syystä transit tyrkyttävät itseään suuntautumisen vastaisille henkilöille ja karsastavat ihmisiä, jotka ovat erityisesti kiinnostuneita transeista, haukkuvat jopa chasereiksi.
Ei tarvii arvioida, kun ihan kaveripiirin perusteella voin kertoa, että riippuu eniten ihmisen yleisestä henkisestä tilasta kuin sukupuolen ilmaisusta.
b) Muusut ja transvestiitit elävät tavallisessa heterosuhteessa, josta sanovat että ei ole heterosuhde, koska molemmat/toinen on "queer", tai sitten lesbo/homosuhteissa.
c) Transmiehet, jotka tykkää toisista transmiehistä tai bi-naisista -> helppo löytää sopiva kumppani omista piireistä.
Vierailija kirjoitti:
"Miten sinä voit sanoa jonkun sinulle tuntemattoman puolesta, että hänen kokema syrjintä on vain hänen pään sisällä, eikä todellisuutta? Sama kuin sinulle sanois, et luulet vaan, ettet kärsi vähemmistöön kuulumisesta. Oikeasti kärsit, et vain tajua sitä."
Mistä kumpuaa tämä nykynuorten pohjaton tarve uhriutumiseen ja intersektionaaliseen uhripositioon vaikka sitten fiktiivisen identiteettifiiliksen kautta?
Homoaktivistit ennen: it gets better!
Transsuaktivistit: kaikki vihaa meitä, maailma tuhoutuu ja me kaikki kuollaan!
Tunnetko yhden yhtä "transsuaktivistia", vai onko sinulla heistä vain kuva mielikuvituksessasi? Eivät he halua olla uhreja, mutta kun länsimaailman päävalta on aggressiivisen transvastainen ja samansuuntainen liikehdintä leviää Eurooppaankin, on vähän vaikea uskoa, että "it gets better", ainakaan lyhyellä välillä. Tietysti tässä on vielä sekin ironia, että olet osa kyseistä liikehdintää, mutta valitat siitä, että transihmisiä saattaa ahdistaa.
On paljonkin. Moni palaa takaisin kaappiin. Ei kyse ole enää seksuaalivähemmistöjen oikeuksista vaan friikkisirkuksesta. En väheksy friikkisirkusta, mutta eikö heille voisi tehdä oman järjestön jonka alla voivat tehdä mitä haluavat?
Niin eli siittää toinen toisiaan vuorotellen perseeltä näyttävään objektiin joka on toisen miehen ruumiissa kiinni. Sopii. Miesten homppelius on naisten etu, kunhan vaan pitävät kiinni oikeudestaan naiseuteensa eli äitiyteen
t naiset kaikkialla
Turkissa aiotaan kieltää biologisen sukupuolen hämärtäminen vankeusrangaistuksen uhalla. Ehkä samaa kaivattaisiin täällä Pohjolassa myös?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten johtuu, että jenkkilän nuorisosta melkein kolmasosa identifioituu aakkosjengiin? Tai miksi transsuilua ilmenee nuorten naisten keskuudessa moninkertaisesti enemmän kuin transsujen väestönosuus on? Niinpä. Muoti-ilmiö ja sosiaalisesti leviävä trendi.
Haha
Tää lukema oli oikeasti 3,3%, mutta aivokuollut konservatiivitoimittaja kuvitteli sen tarkoittavan kolmasosaa
More than one in five Gen Z adults, ranging in age from 18 to 26 in 2023, identify as LGBTQ+
https://news.gallup.com/poll/611864/lgbtq-identification.aspx
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin. Moni palaa takaisin kaappiin. Ei kyse ole enää seksuaalivähemmistöjen oikeuksista vaan friikkisirkuksesta. En väheksy friikkisirkusta, mutta eikö heille voisi tehdä oman järjestön jonka alla voivat tehdä mitä haluavat?
Pitäisikö tehdä kansalaisaloite, että t-porukka irrotettava Setasta? Ei tämä täällä huutelu mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
399/401
Tarkoitan ihmiskunnan kastroinnilla pakkolääkitystä niin, että kaikki himot katoavat.
Jos alapääasiat tekevät ihmisistä näin aggressiivisia että halutaan tappaa, se on pelottavaa
Testosteronia liikaa.
Edes vanhuus ei auta.
Ne ketkä ovat eniten tappaneet ihmisiä, ovat keski - ikäisiä ja vanhoja ukkoja.
Sodat ym
Tosiaan kaikissa tiiviissä yhteisöissä missä on koiraita, on myös r aiskauksia ja väkivaltaa. Ongelma on ratkaistu mm. sikaloissa kastroimalla koirailta kivekset. Ihmismiehille ollaan annettu mahdollisuus kehittää itsehillintää ja muita keinoja pystyäkseen toimimaan yhteisössään ilman tällaista puuttumista, mutta jos muu ei auta niin pakko näihin on jossakin vaiheessa jollakin tavalla alkaa puuttumaan
Ei tuo toimi transnaisten kohdallakaan. Transnaisvangeilla on moninkertainen määrä seksirikostuomioita ja väkivaltatuomioita muihin miesvankeihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
399/401
Tarkoitan ihmiskunnan kastroinnilla pakkolääkitystä niin, että kaikki himot katoavat.
Jos alapääasiat tekevät ihmisistä näin aggressiivisia että halutaan tappaa, se on pelottavaa
Testosteronia liikaa.
Edes vanhuus ei auta.
Sodat ym
Tosiaan kaikissa tiiviissä yhteisöissä missä on koiraita, on myös r aiskauksia ja väkivaltaa. Ongelma on ratkaistu mm. sikaloissa kastroimalla koirailta kivekset. Ihmismiehille ollaan annettu mahdollisuus kehittää itsehillintää ja muita keinoja pystyäkseen toimimaan yhteisössään ilman tällaista puuttumista, mutta jos muu ei auta niin pakko näihin on jossakin vaiheessa jollakin tavalla alkaa puuttumaan
Ei tuo toimi transnaisten kohdallakaan. Transnai
Lisäksi Yhdysvalloissa vangeista 38% on tummaihoisia, kun heitä on väestöstä vain 12%.
ketä ne G ihmiset on??????? Yksi oli huolissaan, että jos pride menettää suosiotaan ja oikeuksista lakataan metelöimästä väsymättä, niin ensin hyökätään G ihmisten kimppuun ja sitten T
Mutta kuka se on se G???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen usein ajatellut, että kun potentiaalisen lähisuhdekumppanin löytäminen on meidän valtaenemmistön kohdalla vaikeaa, niin kuinka sitten jos et osaakaan nimetä itsellesi sukupuolta, jonka kumppaniehdokaskin havaitsee ja näkee puolestaan itselleen ehdokkaana."
Tää on se ongelma keskiverto heteropellen mielessä, että etsitään vaan seksikumppania, ei rakkautta. Omaan silmään sä oot sieluton tyhmä apina etkä ansaitsekaan sitä jälkimmäistä
Heterot ei osaa ajatella millään muulla kuin alapäällänsä. Herää kysymys, onko heterolla edes sielua
Särmän Saarakin kyseenalaistaa, että onko valkoinen heteromies edes ihminen.
Ei Saara sitä kyseenalaista. Se oli Valerie Solanas kuuskytluvulla. Tämän kyllä kommentoija tietää hyvin, mutta haluaa kevittää vlheita Särmästä, vaikka on kovin ihastunut kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
ketä ne G ihmiset on??????? Yksi oli huolissaan, että jos pride menettää suosiotaan ja oikeuksista lakataan metelöimästä väsymättä, niin ensin hyökätään G ihmisten kimppuun ja sitten T
Mutta kuka se on se G???
Gayman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
399/401
Testosteronia liikaa.
Edes vanhuus ei auta.
Sodat ym
Ei tuo toimi transnaisten kohdallakaan. Transnai
Onko transnaisilta silpaistu kivekset pois vai?
Toki tuosta on olemassa sellainen teoria, että kuohinta täytyy suorittaa ennen seksuaalista aktivoitumista eli murrosikää, ja jos sen tekee jälkikäteen niin psykologiset ehdollistumat jäävät eli henkilö saattaa jatkaa seksuaalikäytöstä tämän ehdollistuman vuoksi. Mutta vaikea kuvitella ettei testosteronituotannon laskeminen vähentäisi ihan kaikkea ongelmakäytöstä noin muuten
SSRI-lääke on kyllä todettu lieventävän ihan kaikkea tunne-elämää, myös libidoa ja aggressioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalina olen sitä mieltä että voisi asteroidi iskeytyä tähän maapalloon
Ymmärrän sinuakin. Joillakin ihmisillä on löyhä seksuaalismoraali, kuuluivat sitten mihin seksuaaliryhmään hyvänsä. Meitä ihmisiä on moneen lähtöön, mutta toisten kunnioittaminen ei aina toimi, ihmisen koskemattomuus on pyhää. Toisia ei ole lupa vahingoittaa.
Tiesitkö, että aseksuaalilla voi olla hyvin vilkas ja nautinnollinen seksielämä? Aseksuaalisuus on itsemäärittelyyn perustuva identiteetti, joka ei tarkoita käytännössä yhtään mitään.
Ah, tää on kans yks nyky priden ärsyttävyyksistä: sanat ei tarkoita mitään. Jokainen voi itse määritellä itsensä ja mitä se tarkoittaa. Toisten määritelmiä ei saa kyseenalaistaa. Käytännös
Vaikea ymmärtää, että millä tavoin libidon vähäisyys tai puuttuminen olisi rinnastettavissa seksuaaliseen suuntautumiseen. Tai mikä ihmeen demiseksuaalisuus? Aika monelle on tärkeä luoda kiintymyssuhde ennen seksin harjoittamista, eikä se nyt ole mikään peruste liittyä aakkosjengiin. Nämä ovat niin keinotekoista kikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tehdä kansalaisaloite, että t-porukka irrotettava Setasta? Ei tämä täällä huutelu mitään auta.
Eiköhän seta sen itse määrää jos näin tapahtuu, ei suomen valtio.
Vierailija kirjoitti:
olkaa mitä olette heteroilla viha kasvaa kun joka tuutista työnnetään kiintiö poikkeavia. kiintiö täyttynyt lyön heti. jotain rajaa.
Poikkeavien yliedustus esim mediassa ja oikeuksien rummutus tympäisee. Lisäksi tämän poikkeavuuden nojalla uhriutuminen. Alkaa käydä vanhaksi tuo ulina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen usein ajatellut, että kun potentiaalisen lähisuhdekumppanin löytäminen on meidän valtaenemmistön kohdalla vaikeaa, niin kuinka sitten jos et osaakaan nimetä itsellesi sukupuolta, jonka kumppaniehdokaskin havaitsee ja näkee puolestaan itselleen ehdokkaana."
Tää on se ongelma keskiverto heteropellen mielessä, että etsitään vaan seksikumppania, ei rakkautta. Omaan silmään sä oot sieluton tyhmä apina etkä ansaitsekaan sitä jälkimmäistä
Heterot ei osaa ajatella millään muulla kuin alapäällänsä. Herää kysymys, onko heterolla edes sielua
Särmän Saarakin kyseenalaistaa, että onko valkoinen heteromies edes ihminen.
Yritin suhtautua positiivisesti valkoiseen heteromieheen kunnes kuulin mitä se oikeasti ajattelee
Kuulisitpa mitä transnaiset ajattelevat naisista ja naiseudesta! He ovat kuin turboahdettuja heteromiehiä, pitävät peniksensä ja ovat kiinnostuneet naisista seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä miksi jollekin on niin vaikeaa ymmärtää, ettei heteronainen halua mussuttaa mattoa (yack, sorry lesbot ja miehet, mutta tämä on nyt vaan mun mieltymykseni rajallisuus) eikä heteromies halua löytää kumppanin mekon alta vehkeitä. Miksi tämän vähemmistön mielestä heillä on rajaton oikeus mieltymystensä mukaiseen kumppaniin mutta meidän muiden pitäisi tyytyä siihen kun meille sanallistetaan, että vaikkei siltä näytä, kuulosta tai tunnu, niin minä olen juuri se mitä sinä haluat? Mikä logiikka tässä on?
Ei mikään vähemmistö vaadi tuollaista. Kukaan ei tule itseään pakottamaan sun kumppaniks.
Ai. minä olen henkilökohtaisesti kuullut sanottavan että haluttomuus seurustella petihommissa tai muuten romanttisesti itsensä vastakkaiseksi sukupuoleksi itse identifioiman kanssa on heteronormatiivista transfobiaa.
Minusta on vähän ikävästi vihjattu että olisin jonkinlainen kiihkoilija ja foobikko vain jos en halua sormeilla toisen ihmisen pinppiä kun ei se minua yhtään seksuaalisesti kiihota. Ikään kuin painostettaisi suostumukseen joka taitaa muuten olla rikos..
Vaikea ymmärtää, että millä tavoin libidon vähäisyys tai puuttuminen olisi rinnastettavissa seksuaaliseen suuntautumiseen. Tai mikä ihmeen demiseksuaalisuus? Aika monelle on tärkeä luoda kiintymyssuhde ennen seksin harjoittamista, eikä se nyt ole mikään peruste liittyä aakkosjengiin. Nämä ovat niin keinotekoista kikkailua.
xD Ai sinun mielestä NÄMÄ termit ovat keinotekoisia mutta TEIDÄN termit eivät ole
Minäpä kerron minun termistöni: nisäkäsnaaras, nisäkäskoiras, tyttölapsi, poikalapsi, yliseksuaalinen, pervo. Mitään muita termejä ei tarvita eikä niihin voi myöskään luottaa ennustettavasti. Sen sijaan esim. poikalapsen kohdalla voi jo tehdä tiettyjä ennusteita, jotka hyvin suurella todennäköisyydellä tapahtuvat - suuremmalla kuin sen, että itsensä aakkoseksi ilmoittava käyttäytyy johdonmukaisesti aakkosensa mukaan
Globalistit nostavat seksuaalivähemmistöt jalustalle samalla cancelöiden valkoisen lihaa syövän heteromiehen. Tällä halutaa saada kaaosta aikaan. Lisäksi lasten päät sekoitetaan sairaalla seksuaalivalistuksella kouluissa ja kirjastoissa. Ja tietenkin mieskin voi synnyttää ja muuta potaskaa.