Muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia, joita ärsyttää seta ja pride?
Olen pian 39v täyttävä lesbonainen. Tuntuu että olen aika yksin näiden ajatusteni kanssa, toisaalta exäni oli onneksi samanlainen.
Eli minua ärsyttää kun seksuaalisesta suuntautumisesta tehdään "numero", ärsyttää kaikki pride-liputus, sateenkaarimessut, sateenkaarikahvilat ja sateenkaarikampaamot. Sillähän vain korostetaan kuinka ollaan erilaisia kuin muut, jos pitää käyttää em. palveluja.
Minä en ole koskaan kokenut tarvetta korostaa sitä että kuulun seksuaalivähemmistöön, mielestäni olen ihan tavallinen ihminen eikä lesbous ole mikään iso asia elämässäni, vaan ihan tavallinen asia. Johtuuko kenties tästä, että en ole koskaan kokenut minkäänlaista syrjintää tai kuullut pahaa sanaa lesbouteni takia, vaikka asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla.
Luulen että ihmisiä ei niinkään ärsytä itse seksuaalivähemmistöön kuuluvat, vaan se että asiasta tehdään niin iso numero. Milloin kukakin on mediassa julistamassa kaapista tuloaan ja vaatimassa erityiskohtelua.
En ikinä menisi esimerkiksi sateenkaarikahvilaan, sillä voin käydä ihan tavallisessa kahvilassa koska olen ihan tavallinen ihminen. Minua ei hävetä kertoa että olen lesbo, mutta se on alkanut hävettämään että jos minua kertomisen myötä aletaan pitää jonain seta-friikkinä.
Minua myös korpeaa se, että sukupuolivähemmistöjen asiat niputetaan yleisesti samaan kategoriaan seksuaalivähemmistöjen kanssa. Kaksi täysin eri asiaa. Itse ymmärrän ja hyväksyn transsukupuolisuuden, mutta tämä uusi ilmiö eli muunsukupuoliset ja kolmannet sukupuolet ovat ihan huuhaata. En halua että minut automaattisesti yhdistetään sukupuolisekoiluun, jota Setakin ajaa.
Nykyään ei omalla naamalla uskalla somessa ja deittiäpeissä kertoa että on kiinnostunut vain naisista jotka ovat naisia myös biologisesti, heti haukutaan transfoobikoksi jne.
Onko muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia jotka ajattelevat samalla tavalla kuin minä? Olisi mukava jutella.
Kommentit (639)
"Ihan viemäritasoista ulostetta se on, eikä ole mitään syytä laittaa sitä kenenkään kehon sisään ellei tämä varta vasten halua sellaista sisäänsä (ja miksi kukaan täyspäinen haluaisi?). Ruokaluukusta menee sisään ravintoaineita, ei ulosteita, ja alapäästä tulee ulos asioita, sinne ei laiteta mitään sisälle. Hyvin yksinkertainen juttu, vaikka pervot muuta väittävätkin "
Sulta on mennyt ihmislajin lisääntymismekanismi jotenkin ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun perusteella vois tehdä ehkä sen johtopäätöksen että cis-heteroihminen on helvetin kiukkuinen, pervo ja tyhmä
Aiotko hakea isona Kallion ilmaisutaidon lukioon, Valo-Korianteri?
Sieltäpä sitä kiukkua ja aivokuollutta typeryyttä esimerkillisesti tuleekin
Ainoastaan sinä olet ilmentänyt kiukkua ja typeryyttä, Valo-Korianteri.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu meni sitten ihan omille poluilleen...
Aloittajalle tiedoksi, ettet todellakaan ole ainoa. Moni LGB -ihminen alkaa olla hieman kyllästyneitä niihin loppuihin kirjaimiin ja heidän touhuihinsa. Eteenkin siihen yhteen konsonanttiin...
Kannattais sinunkin muistaa, että lyhenteen loppupään T-naiset taistelivat sukupuolivähemmistöille vapaudet länsimaissa. Ja kun kaikki T:t saadaan poistettua, niin sen jälkeen seuraavana vuorossa ovat G:t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D juujuu. Yläpääosastolla toimit ja suollat pelkkiä pervoakin pervompia alapääasioita näppäimistöltäs jatkuvasti eetteriin
Siitähän tässä ketjussa puhutaan. Seksuaalisuus teemana liittyy alapäähän ja se on tässä koko keskustelun perustaNiin no sulle varmaan oikeasti aidosti, koska et ole ikinä eläissäsi rakastanut ketään niin et voi kuvitella että intiimissä ihmissuhteessa vois jostain muusta olla kyse kuin pervoiluista tai mistä lie paskaleikeistä mite te täällä hoette
Ulosteita tulee alapäästä kolmea eri laatua kummallakin sukupuolella, se että sinä ajattelet vain paskaa kertoo sinun harrasteistasi
Surullista miten saastutatte tuota sanaakin, rakkaus, sekopäisellä pervoilullanne
Pistäkää joku lisää niitä Twitter-linkkejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni löytää sieltä apu ja tukea ja tietoa. Seta tekee upeaa työtä. Pride on juhlahumua, jonka takana on tärkeä viesti. Joissain maassa Pride:en osallistuminen voi viedä vankilaan. Niissä maissa se on vielä tärkeämpi, kuin Suomessa. Ja jännä ettei seksuaalinen tasa-arvo käy kaikille.
Hei, suurimman osan mielestä se on ihan fine, kunhan siitä ei pidä mitään ääntä, mieluummin piilossa ja salaa on kaikilta. Ulospäin pitää näyttää perushetsku elämältä kaikki. Sit se on ok.
Perushetskuelämän ja vassutranssujen pervokarnevaalin väliin mahtuu kyllä kaikenlaista. Valtaosa homoseksuaaleista ei halua tulla yhdistetyksi puoluepoliittisesti värittyneeseen vassujen pervokarnevaaliin.
Kuulostat sinimustien jäseneltä.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan viemäritasoista ulostetta se on, eikä ole mitään syytä laittaa sitä kenenkään kehon sisään ellei tämä varta vasten halua sellaista sisäänsä (ja miksi kukaan täyspäinen haluaisi?). Ruokaluukusta menee sisään ravintoaineita, ei ulosteita, ja alapäästä tulee ulos asioita, sinne ei laiteta mitään sisälle. Hyvin yksinkertainen juttu, vaikka pervot muuta väittävätkin "
Ai se kun jeesus tupsahti marian syliin ilman yhtäkään miehen parasiittisiementä kehossaan? Tiesitkö, että on olemassa eläinlajeja, missä parasiittimiehen siemen syrjäyttää naaraan koko perimän ja ulos tulee 100% klooni koiraasta? Miehensiemen on loiseliö, mitä ei todellakaan pidä päästää mihinkään kehoonsa
Käsittämätöntä miksi jollekin on niin vaikeaa ymmärtää, ettei heteronainen halua mussuttaa mattoa (yack, sorry lesbot ja miehet, mutta tämä on nyt vaan mun mieltymykseni rajallisuus) eikä heteromies halua löytää kumppanin mekon alta vehkeitä. Miksi tämän vähemmistön mielestä heillä on rajaton oikeus mieltymystensä mukaiseen kumppaniin mutta meidän muiden pitäisi tyytyä siihen kun meille sanallistetaan, että vaikkei siltä näytä, kuulosta tai tunnu, niin minä olen juuri se mitä sinä haluat? Mikä logiikka tässä on?
Jeesuskin oli potentiaalinen raiskaaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän valtaosa meistä koe samalla tavalla. Suurimmalle osalle homo- ja biseksuaaleista se oma suuntautuneisuus ei ole kovin keskeinen asia. Valitettavasti äänekkäämmät henkilöt puhuvat meidänkin puolesta.
Valitettavasti joku puolustaa oikeuksiasi, esim. avioliitto -ja adoptio-oikeutta sekä syrjinnän kieltämistä?
Etkö ole huomannut, että nuo ovat jo lakisääteisiä ja niiden läpivienti on vaatinut koko poliittisen kirjon tuen taakseen? Turha vetää homoseksuaaleja transsuaktivismin savuverhoksi ja keppihevoseksi. Transsujen turaukset eivät edistä homoseksuaalien yhteiskunnallista hyväksyntää, joten on jo korkea aika purkaa se väkinäinen pakkoavioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Pistäkää joku lisää niitä Twitter-linkkejä...
Miksi et laita itse twitter-pskaa? Olet kuitenkin tuollainen kyltymätön intohimoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaksi muuttui keskustelu. Näköjään aiheesta ei voi keskustella asiallisesta, vaikuttaa siltä, että kaksi eri laidoilla olevaa haukkuu toisiaan ja kaikkia muita ja häiritsee keskustelua.
Mitä ap ajattelet tästä vastaanotosta aloituksellesi?
Vain yksi äärilaita solvaa ja uhkailee. Vain yhden laidan mielestä penis kuuluu naisen, lesbon, lesboseksin ja lesbobileiden määritelmiin.
Vain yksi laita solvaa, sanoo hän joka puhuu joka ikisessä viestissä "transsuista" ja kutsuu heitä mielisairaiksi sekä pervoiksi/fetisisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten homo tai hetero, niin ei sen pitäisi olla mikään julkisesti julistettava, identiteettiä määrittävä asia jota pitää liputtaa ja marssia dildot päässä jossain friikkikulkueissa. Niin kauan kuin näitä setan sekoiluja on, ei seksuaalivähemmistöihin kuuluvat oikeasti saa elää normaalisti normaalia elämää vaan heidät yhdistetään kaikki tähän pride-touhuun ja se taas ärsyttää monia, eikä mitenkään edistä vähemmistöjen asiaa.
Näin on. Jos homo käy työssä ja pitää naamansa kiinni ja kaikki ovat tyytyväisiä. Kuinka vaikeata voi olla?
Miksi hänen täytyisi erikseen toitottaa homouttaan tai riehua sateenkaaririevun kanssa työpaikalla? Töitähän siellä tehdään, eikä mitään transsuaktivismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se kun jeesus tupsahti marian syliin ilman yhtäkään miehen parasiittisiementä kehossaan? Tiesitkö, että on olemassa eläinlajeja, missä parasiittimiehen siemen syrjäyttää naaraan koko perimän ja ulos tulee 100% klooni koiraasta? Miehensiemen on loiseliö, mitä ei todellakaan pidä päästää mihinkään kehoonsa
Ei, Jeesusmyytti ei kerro ihmislajin lisääntymismekanismista.
Sen miehen siemenen päästäminen kehoon on välttämätöntä lisääntymisen kannalta. Sunko mielestä ihmislajin pitäis lakata lisääntymästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse kenenkään mikään suuntautuminen. Pridet on ihan ok. Ei mun tarvi niihin mennä.
ei minuakaan kun aniharvoin käyn edes keskustassa enkä näe näitä kulkueita ym missään. Mitenkähän tämän nyt ilmaisisi.. nykyisin ihmisillä on niin kova tarve brändätä itsensä edes jotenkin, että jostain niinkin yksityisestä kuin seksuaalisuus tai sukupuoli-identiteetti, tehdään kuin jokin statement-tyyli tai intohimoinen poliittinen identiteetti. Joku Anna Kontula, Osmo Soininvaara tai Vilhelm Junnila oikein elävät ja hengittävät sitä poliittista näkemystään että se määrittelee heidät täysin. Joku lätkä-make on niin lätkää puheista pukeutumiseen ja purkansyöntiin ja balettitanssijan tunnistaa balettitanssijaksi vaikka toppvaatteissa hämärällä polulla. Mutta mitä minä pieni ihminen sitten olisin jos en ole oikein keskitiestä poikkeava missään
Häiritsee siia se, kun muut identifioivat itsensa näkyvästi ja itse et osaa? Miksi tämän pitäisi olla näiden muiden ongelma?
Ketjussa on jäljellä enää pari samanmielistä lesboa inttämässä samoilla viesteillä kuin aina ennenkin. Näinhän näille ketjuille aina käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten homo tai hetero, niin ei sen pitäisi olla mikään julkisesti julistettava, identiteettiä määrittävä asia jota pitää liputtaa ja marssia dildot päässä jossain friikkikulkueissa. Niin kauan kuin näitä setan sekoiluja on, ei seksuaalivähemmistöihin kuuluvat oikeasti saa elää normaalisti normaalia elämää vaan heidät yhdistetään kaikki tähän pride-touhuun ja se taas ärsyttää monia, eikä mitenkään edistä vähemmistöjen asiaa.
Näin on. Jos homo käy työssä ja pitää naamansa kiinni ja kaikki ovat tyytyväisiä. Kuinka vaikeata voi olla?
Miksi hänen täytyisi erikseen toitottaa homouttaan tai riehua sateenkaaririevun kanssa työpaikalla? Töitähän siellä tehdään, eikä mitään transsuaktivismia.
Tai raiskailla heterotyökavereitansa. Jokainen peniksellinen on potentiaalinen raiskaaja.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä miksi jollekin on niin vaikeaa ymmärtää, ettei heteronainen halua mussuttaa mattoa (yack, sorry lesbot ja miehet, mutta tämä on nyt vaan mun mieltymykseni rajallisuus) eikä heteromies halua löytää kumppanin mekon alta vehkeitä. Miksi tämän vähemmistön mielestä heillä on rajaton oikeus mieltymystensä mukaiseen kumppaniin mutta meidän muiden pitäisi tyytyä siihen kun meille sanallistetaan, että vaikkei siltä näytä, kuulosta tai tunnu, niin minä olen juuri se mitä sinä haluat? Mikä logiikka tässä on?
Ei mikään vähemmistö vaadi tuollaista. Kukaan ei tule itseään pakottamaan sun kumppaniks.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se on jotain älyn mataluutta. Tieteellisen teorian mukaan miehet tykkäävät isoista rinnoistakin siksi, että ne muistuttavat persettä, joka kiihottaa heitä primitiivisellä tavalla jostain nelipedaaliajalta, jolloin naaraan perse oli se signaali alkaa panemaan. Sillä isot tissit ovat uniikki mutaatio ihmisellä, millään muulla luontokappaleella ei moista hirvitystä ole, ja bipedaalisuuden vuoksi kehittyi sitten joillekin perse rinnuksille
Niin samalla logiikalla yliseksuaaliset eläimet (lähes aina koiraat) r aiskaavat sukukypsymättömiä poikasia, toisten eläinlajien edustajia ja saman sukupuolen edustajia
Kun veri valahtaa jalkopäähän niin aivotoiminta loppuu. Mieti nyt, kiihottuu perseestä rinnuksilla, panee vauvoja, ööh tööh........ Ei voi olla hirveästi aivotoimintaa tällaisella yksilöllä vaan toiminta on jossakin muualla
Vasemmisto on suurinta paskaa mitä Suomessa on nähty sitten yksisoluisten!