Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia, joita ärsyttää seta ja pride?

Vierailija
26.02.2026 |

Olen pian 39v täyttävä lesbonainen. Tuntuu että olen aika yksin näiden ajatusteni kanssa, toisaalta exäni oli onneksi samanlainen. 

Eli minua ärsyttää kun seksuaalisesta suuntautumisesta tehdään "numero", ärsyttää kaikki pride-liputus, sateenkaarimessut, sateenkaarikahvilat ja sateenkaarikampaamot. Sillähän vain korostetaan kuinka ollaan erilaisia kuin muut, jos pitää käyttää em. palveluja. 

Minä en ole koskaan kokenut tarvetta korostaa sitä että kuulun seksuaalivähemmistöön, mielestäni olen ihan tavallinen ihminen eikä lesbous ole mikään iso asia elämässäni, vaan ihan tavallinen asia. Johtuuko kenties tästä, että en ole koskaan kokenut minkäänlaista syrjintää tai kuullut pahaa sanaa lesbouteni takia, vaikka asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla. 

Luulen että ihmisiä ei niinkään ärsytä itse seksuaalivähemmistöön kuuluvat, vaan se että asiasta tehdään niin iso numero. Milloin kukakin on mediassa julistamassa kaapista tuloaan ja vaatimassa erityiskohtelua. 

En ikinä menisi esimerkiksi sateenkaarikahvilaan, sillä voin käydä ihan tavallisessa kahvilassa koska olen ihan tavallinen ihminen. Minua ei hävetä kertoa että olen lesbo, mutta se on alkanut hävettämään että jos minua kertomisen myötä aletaan pitää jonain seta-friikkinä. 

Minua myös korpeaa se, että sukupuolivähemmistöjen asiat niputetaan yleisesti samaan kategoriaan seksuaalivähemmistöjen kanssa. Kaksi täysin eri asiaa. Itse ymmärrän ja hyväksyn transsukupuolisuuden, mutta tämä uusi ilmiö eli muunsukupuoliset ja kolmannet sukupuolet ovat ihan huuhaata. En halua että minut automaattisesti yhdistetään sukupuolisekoiluun, jota Setakin ajaa. 

Nykyään ei omalla naamalla uskalla somessa ja deittiäpeissä kertoa että on kiinnostunut vain naisista jotka ovat naisia myös biologisesti, heti haukutaan transfoobikoksi jne. 

Onko muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia jotka ajattelevat samalla tavalla kuin minä? Olisi mukava jutella. 

Kommentit (575)

Vierailija
441/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On varmasti hyvin haastavaa löytää sellaista ihmistä, joka voisi kiinnostua seksuaalisesti ja romanttisesti yksilöstä joka on fyysisten havaintojen perusteella omaa sukupuolta, mutta pyrkii ilmentämään pukeutumisellaan, olemuksellaan ja puheillaan vastakkaista.

Ei kuule suinkaan. Näille on omat ottajansa. Ihmisen seksuaalisen kiinnostuksen jakauma on sellainen, että jos ihminen on henkisesti sinut itsensä kanssa, niin hyvin löytyy kiinnostuneita erikoisemmillekin sex-gender-yhdistelmille. "

Olen lukenut kuitenkin artikkeleja ja haastatteluja joiden perusteella näiden yksinäisten sielujen toiveissa ei ole päätyä kenenkään fetissin toteuttamisen välikappaleeksi. Tutkimukset osoittavat että mielenterveyden ongelmat ja yksinäisyys ovat valtaväestöä moninkertaisesti yleisempiä näissä ryhmissä.

Vierailija
442/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

399/401

Tarkoitan ihmiskunnan kastroinnilla pakkolääkitystä niin, että kaikki himot katoavat.

Jos alapääasiat tekevät ihmisistä näin aggressiivisia että halutaan tappaa, se on pelottavaa 

Testosteronia liikaa.

Edes vanhuus ei auta.

Ne ketkä ovat eniten tappaneet ihmisiä, ovat keski - ikäisiä ja vanhoja ukkoja.

Sodat ym

Niin eli koska sä et oo ikinä saanut nauttia seksistä, niin kukaan muukaan ei saa

Ja tää on joku heteroaktiivi. Mitähän on heteromiehet mieltä ihmisten pakkokastroinnista?

Mitäs väliä sillä on, jos eivät pysty kunnioittamaan toisten itsemääräämistä niin heidänkään ei kunnioiteta, eli heiltä ei kysytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun perusteella vois tehdä ehkä sen johtopäätöksen että cis-heteroihminen on helvetin kiukkuinen, pervo ja tyhmä

Olen ilmoittanut sinut CIA:lle epäiltynä terrorismin rahoittamisesta. Hauskaa Kuuban matkaa!

xDDDDDDDDD

Hankala sanoa onko kyseessä parodia, vai näinkö oikeasti keskiverto hetero ajattelee

Olet aivan käsittämättömän vi tun tyhmä ihminen joka tapauksessa, huhhuh. Suosittelen että tapat itsesi

Sinähän olet itsekin perushetero, vaikka sulla on uistinnaama ja huomioväritukka.

Vierailija
444/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu meni sitten ihan omille poluilleen...

Aloittajalle tiedoksi, ettet todellakaan ole ainoa. Moni LGB -ihminen alkaa olla hieman kyllästyneitä niihin loppuihin kirjaimiin ja heidän touhuihinsa. Eteenkin siihen yhteen konsonanttiin...

Kato, AP:han se siinä

Kaikille joilla on aivot on selvää että AP on hetero

Tää keskustelu tiivistää sen hyvin. Mitään järjellistä kritiikkiä ei kohdusti prideen, pelkästään homoihin ja trans uihin yleisesti

Vierailija
445/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero eli tykkään tisseistä, naisen sukupuolielimestä ja naisten ulkonäöstä mutta minulla ei ole mitään vastaan heitä jotka kuuluvat seksuaalivähemmistöön.

Mutta en pidä setasta enkä pridestä koska ne ovat liian poliittisia järjestöjä ja siitä että ne pyrkivät vaikuttamaan meidän kaikkien ihmisten elämään, miksi kyseiset järjestöt ei anna jokaisen olla sellaisia kuin he haluavat olla? 

Vierailija
446/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet itsekin perushetero, vaikka sulla on uistinnaama ja huomioväritukka.

Persupedofiilia häiritsee lävistykset naisessa, koska se viittaa siihen että nainen on täysi-ikäinen

Vierailija
447/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa heterot olla vähemmistö nykyään. Ei meilläkää mitää hetskulippua ole ja muita. 

No hitot on. Heteroita on noin 98% maailman väestöstä.

M-mut nä-näin nää asiat koetaan !!!!! Woke on menny jo yli homoja on kaikki !!!!!

Feikkihomouden haitta on huono seksi väärän sukupuolen edustajan kanssa, mutta feikkitransius johtaa terveiden kehonosien amputointiin ja terveyden ja kehonpiirteiden tärvelemiseen väärillä hormoneilla.

Sperma on immunosupressantti eli käytännössä myrkky erityisesti sellaisissa elimissä, missä on jonkinlainen proaktiivinen bakteerikanta - eli käytännössä koko kehossa. Eli kyllä se homostelukin on kaverin myrkyttämistä. Plus tietty psyykkiset haitat mitä pervoilusta ja muusta sekotoiminnasta tulee

Vierailija
448/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero eli tykkään tisseistä, naisen sukupuolielimestä ja naisten ulkonäöstä mutta minulla ei ole mitään vastaan heitä jotka kuuluvat seksuaalivähemmistöön.

Mutta en pidä setasta enkä pridestä koska ne ovat liian poliittisia järjestöjä ja siitä että ne pyrkivät vaikuttamaan meidän kaikkien ihmisten elämään, miksi kyseiset järjestöt ei anna jokaisen olla sellaisia kuin he haluavat olla? 

No, kiva kun taas vuodatat tätä itkuas tänne. Olikohan sulla jotain oikeaakin sanottavaa? No ylläri ettei

Vierailija
449/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon heteropersu, mutta minulla on poikkeuksellisesti ymmärrystä pride-toiminnalle sellaisena kuin se oli n 2010, ei tämä 2020-luvun militantti ja suvaitsematon meininki.

Uskon, että pride-meininki aikanaan laajensi jonkin verran ikkunaa, kun Suomessa on ollut oikeaakin suvaitsemattomuutta seksuaalivähemmistöjä kohtaan, esim kristinuskon myötä. Muinais-Suomihan oli hyvinkin suvaitsevainen homoseksuaaleja kohtaan. Pride tarvittiin lähinnä kristinuskon tuoman homovastaisuuden neutraloimiseksi, mutta on nyt mennyt aivan yli.

Miten ihmeessä ei opita vanhasta, ja heilutetaan Palestiinan lippuja pride-tapahtumissa? Gaza on kaikista suvaitsemattomin paikka maailmassa ja islam erittäin suvaitsematon ideologia, jos se tulee Lähi-idästä.

Toivoisi, että seksuaalivähemmistöt voisivat vain elää normaalisti muiden joukossa tekemättä numeroa. Monet kuitenkin käyttävät sitä työkalunaan huomionhakuun.

Vierailija
450/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa heterot olla vähemmistö nykyään. Ei meilläkää mitää hetskulippua ole ja muita. 

M-mut nä-näin nää asiat koetaan !!!!! Woke on menny jo yli homoja on kaikki !!!!!

Feikkihomouden haitta on huono seksi väärän sukupuolen edustajan kanssa, mutta feikkitransius johtaa terveiden kehonosien amputointiin ja terveyden ja kehonpiirteiden tärvelemiseen väärillä hormoneilla.

Sinä se esität olevasi kiinnostunut muiden hyvinvoinnista.

Vierailija
451/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kiva kun taas vuodatat tätä itkuas tänne. Olikohan sulla jotain oikeaakin sanottavaa? No ylläri ettei

Taas? 

Tuo oli minun eka viesti tähän ketjuun ja en ole tuosta aiheesta tänne koskaan edes kirjoittanut. 

Sekoitat minut johonkin toiseen ihmiseen. 

Vierailija
452/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon heteropersu, mutta minulla on poikkeuksellisesti ymmärrystä pride-toiminnalle sellaisena kuin se oli n 2010, ei tämä 2020-luvun militantti ja suvaitsematon meininki.

Uskon, että pride-meininki aikanaan laajensi jonkin verran ikkunaa, kun Suomessa on ollut oikeaakin suvaitsemattomuutta seksuaalivähemmistöjä kohtaan, esim kristinuskon myötä. Muinais-Suomihan oli hyvinkin suvaitsevainen homoseksuaaleja kohtaan. Pride tarvittiin lähinnä kristinuskon tuoman homovastaisuuden neutraloimiseksi, mutta on nyt mennyt aivan yli.

Miten ihmeessä ei opita vanhasta, ja heilutetaan Palestiinan lippuja pride-tapahtumissa? Gaza on kaikista suvaitsemattomin paikka maailmassa ja islam erittäin suvaitsematon ideologia, jos se tulee Lähi-idästä.

Toivoisi, että seksuaalivähemmistöt voisivat vain elää normaalisti muiden joukossa tekemättä numeroa. Monet kuitenkin käyttävät sitä työkalunaan huomionhakuun.

Mitä jos vaan tappaisit itses. Kukaan ei lue sun aivokuollutta tekstiseinää tuota samaa paskaa mitä spammaat joka ketjuun.

Sulla ei oo mitään oikeaa sanottavaa, koska sulla ei oo sielua. Oot kuollut

Vierailija
453/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja  nainen kuuluvat  yhteen   . Muodostavat  perheen lapsineen.   Näin  ollut aina.     Meidän sukupolvi  on pahasti vääristynyttä.        Ja  kuka on keksinyt sanan  hetero !   Ei  oo ennen kuultu.    Normaali  heteron tilalle!   

Vierailija
454/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana mikä friikki sä oot. Ei tarvi kun vähän silmäillä läpi tää sun kirjoitus niin tajuaa että kunnon sekopää-apina siellä taas vuodattaa

Mitä jos sä vaan tappaisit itses. Selvästikään maailma ei tee MITÄÄN sun kaltaisella ihmispaskalla

Olisko sulla jotain oikeaa argumenttia kirjoitustani vastaan? Vastaväitettä? Et esitä yhtäkään. Toisen solvaaminen ei ole argumentti. 

Tajuatko, että häpäiset kaikki täyspäiset ho momiehet sekavalla ja aggressiivisella kirjoittelullasi? 

Vai onko tekstiesi takana hom oja vihaava mies, joka haluaa antaa heistä sekopäisen kuvan?

Laitavasemmistolainen transsuaktivisti on, elotollo ja takkurasmus, eikä mikään homomies.

No tätä minäkin ajattelin. Sama piruparkahan on kaikissa aihetta käsittelevissä ketjuissa tikkana paikalla ja useissa sellaisissa myös missä pääsee haukkumaan ja uhkailemaan taloudellisesti itseään paremmassa asemassa olevia.

Suosittelisin ihan oikeasti lämpimästi jotain ammattiapua. Pois koneelta ja ulos ihmisten pariin, vaikka johonkin ilmaisharrastukseen. Jos se tuntuu pelottavalta niin apua on saatavilla, nyt ensi hätään kriisipuhelimesta. Hän on matkalla melko varmaan itsensä satuttamiseen lopulta sen viimeisen kohtalokkaan kerran, sillä tuollainen aggressio kumpuaa aina pohjimmiltaan syvästä itseen kohdistuvasta vihasta.

Vierailija
455/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas? 

Tuo oli minun eka viesti tähän ketjuun ja en ole tuosta aiheesta tänne koskaan edes kirjoittanut. 

Sekoitat minut johonkin toiseen ihmiseen. 

Juujuu, ei ollut missään nimessä kolmassadas samanlainen postaus tässä ketjussa

Jos oikeasti et oo kirjoittanut tähän viittäkymmentä kertaa niin miettisin missä meet pieleen siinä ettei sulla vaikuta olevan mitään omaa näkemystä yhtään mihinkään

Vierailija
456/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "väärillä" hormoneilla? Ihan kaikki ekstrahormonit ovat vääriä. Myös ne mitä naiset syövät jotta he voivat toimia miesten jäteastioina. Aiheuttavat mm. sukuelinsyöpiä ja kystia sekä endometrioosia, joko sellaisenaan tai yhteisvaikutuksessa jatkuvan immunosupressantti spermahyökkäyksen alaisuudessa

Vierailija
457/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalistit käyttävät seksuaalivähemmistöjä törkeästi hyväkseen ajaakseen sairaita agendojansa. 

Vierailija
458/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka koko ajan kehottaa keskustelijoita tappamaan itsensä, hautoo varmaan itse itsemurhaa.

Vierailija
459/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana mikä friikki sä oot. Ei tarvi kun vähän silmäillä läpi tää sun kirjoitus niin tajuaa että kunnon sekopää-apina siellä taas vuodattaa

Mitä jos sä vaan tappaisit itses. Selvästikään maailma ei tee MITÄÄN sun kaltaisella ihmispaskalla

Olisko sulla jotain oikeaa argumenttia kirjoitustani vastaan? Vastaväitettä? Et esitä yhtäkään. Toisen solvaaminen ei ole argumentti. 

Tajuatko, että häpäiset kaikki täyspäiset ho momiehet sekavalla ja aggressiivisella kirjoittelullasi? 

Vai onko tekstiesi takana hom oja vihaava mies, joka haluaa antaa heistä sekopäisen kuvan?

Laitavasemmistolainen transsuaktivisti on, elotollo ja takkurasmus, eikä mikään homomies.

Samaa mieltä. Ei se ole mies eikä mikään. Ei ainakaan Mies Isolla M-kirjaimella.

Vierailija
460/575 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan kaikissa tiiviissä yhteisöissä missä on koiraita, on myös r aiskauksia ja väkivaltaa. Ongelma on ratkaistu mm. sikaloissa kastroimalla koirailta kivekset. Ihmismiehille ollaan annettu mahdollisuus kehittää itsehillintää ja muita keinoja pystyäkseen toimimaan yhteisössään ilman tällaista puuttumista, mutta jos muu ei auta niin pakko näihin on jossakin vaiheessa jollakin tavalla alkaa puuttumaan

Oot ihan umpifriikki

Höpsis, päin vastoin erittäin sivistynyt ja puhtoinen ihmisyksilö joka toimii pääosin yläpäästään käsin ja friikit ovat sitten sielä alapääosastolla

:D juujuu. Yläpääosastolla toimit ja suollat pelkkiä pervoakin pervompia alapääasioita näppäimistöltäs jatkuvasti eetteriin

Nyt riittää. Muista sana lintu. Itaf setnevref senobrac da. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän