Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit nyt tietää yllättäen olevasi raskaana, mitä tekisit?

Vierailija
26.02.2026 |

Iloinen yllätys vaiko järkytys?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin ilta- lehteen ja seiskaan tietenkin . Varmaan  minua haastateltaisiin myös puoliseitsemän ohjelmassakin . T . Nainen 66 - v.

Vierailija
62/69 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lähimpään helluntaiseurakuntaan todistamaan samanlaisesta ihmeestä, joka tapahtui Vanhan testamentin Saaralle.  ihmeestä. Olen 74-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika abortti, jos tyttö pitäisin.

Vierailija
64/69 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin Guinnessin toimistoon. Uusi ennätys tulossa vissiin, pitää tarkistaa. Munasolu ykskaks irronnut 10 vuoden tauon jälkeen ja sattunut siittiökin sopivasti hollille.

N66

Intialainen Erramatti Mangamma (s. 1946) on tiettävästi maailman vanhin synnyttänyt äiti. Hän synnytti kaksostytöt keisarileikkauksella 5. syyskuuta 2019 ollessaan 73-vuotias.

Eli valitettavasti et saa 15 sekunttiasi kuuluisuuden valokeilassa.

Vierailija
65/69 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä tsekkailla viestihistoria ja miettiä missä vaiheessa oon ollut niin kännissä, että oon totaalisen tiedoton kuka on isä.

Muksuna pitäisin ehdottomasti. Oon 38 ja se olis ihme.

Vierailija
66/69 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti arkkienkeli Gabriel ei eilen (Marian virallisena ilmestymispäivänä 25.3.) tullut kertomaan minulle raskautumisen ilosanomaa. Jeesuksen uusi tuleminen jää onneksi vaan haaveeksi, tosin tallissa synnyttäminen olisi paljon turvallisempaa kuin turvautuminen nykyiseen pahoinvointilaitokseen.

666 on voinut päästä intiimialueelleni puuhastelemaan, hänen lapsestaan olisi paljon hyötyä tulevaisuudessa, en abortoisi ihmelasta.

Vierailija
67/69 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi yllätys. M45

Ajattele hämmästystäni kun vankilan lääkäri kertoi että mulla oli kaksoset perätilassa!

T: Jammu

Vierailija
68/69 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisin sydänkohtauksen. Olen 44-vuotias ja steriloitu 14 vuotta sitten. Luultavasti en pitäisi lasta, en jaksaisi enää keski-ikäisenä vauvaa. 

Vierailija
69/69 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Se olisikin ihme! Minulta on poistettu kohtu 😂