Jos saisit nyt tietää yllättäen olevasi raskaana, mitä tekisit?
Kommentit (69)
Menisin lähimpään helluntaiseurakuntaan todistamaan samanlaisesta ihmeestä, joka tapahtui Vanhan testamentin Saaralle. ihmeestä. Olen 74-vuotias.
Jos poika abortti, jos tyttö pitäisin.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin Guinnessin toimistoon. Uusi ennätys tulossa vissiin, pitää tarkistaa. Munasolu ykskaks irronnut 10 vuoden tauon jälkeen ja sattunut siittiökin sopivasti hollille.
N66
Intialainen Erramatti Mangamma (s. 1946) on tiettävästi maailman vanhin synnyttänyt äiti. Hän synnytti kaksostytöt keisarileikkauksella 5. syyskuuta 2019 ollessaan 73-vuotias.
Eli valitettavasti et saa 15 sekunttiasi kuuluisuuden valokeilassa.
Pitäisi kyllä tsekkailla viestihistoria ja miettiä missä vaiheessa oon ollut niin kännissä, että oon totaalisen tiedoton kuka on isä.
Muksuna pitäisin ehdottomasti. Oon 38 ja se olis ihme.
Valitettavasti arkkienkeli Gabriel ei eilen (Marian virallisena ilmestymispäivänä 25.3.) tullut kertomaan minulle raskautumisen ilosanomaa. Jeesuksen uusi tuleminen jää onneksi vaan haaveeksi, tosin tallissa synnyttäminen olisi paljon turvallisempaa kuin turvautuminen nykyiseen pahoinvointilaitokseen.
666 on voinut päästä intiimialueelleni puuhastelemaan, hänen lapsestaan olisi paljon hyötyä tulevaisuudessa, en abortoisi ihmelasta.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi yllätys. M45
Ajattele hämmästystäni kun vankilan lääkäri kertoi että mulla oli kaksoset perätilassa!
T: Jammu
Varmaan saisin sydänkohtauksen. Olen 44-vuotias ja steriloitu 14 vuotta sitten. Luultavasti en pitäisi lasta, en jaksaisi enää keski-ikäisenä vauvaa.
Jaa-a. Se olisikin ihme! Minulta on poistettu kohtu 😂
Soittaisin ilta- lehteen ja seiskaan tietenkin . Varmaan minua haastateltaisiin myös puoliseitsemän ohjelmassakin . T . Nainen 66 - v.