Jos saisit nyt tietää yllättäen olevasi raskaana, mitä tekisit?
Kommentit (40)
en harrasta seksiä (etenkään miesten kanssa)
Ihmettelisin suuresti.
Terv. Pappa 73ver
Abortin saman tien, olisi kamala järkytys.
N42
Tämä oli minulle ns. päivän paras sillä emme ole mieheni kanssa olleet niin joten en voisi olla raskaana mutta tekisin lapsemme tietysti. Mies sanoi juuri aamulla, että meidän pitää olla nyt kärsivällisiä kun hän ei voi sairauteni takia tulla kiinni minuun sillain. Oraali vain sopii.
Ilmoittaisin paaville Jessen uudesta tulemisesta.
Olisin kyllä todella järkyttynyt. Olen yksin asuva mies.
Olisihan se jymypommiyllätys.
N59
Olisi aika järkytys koska lapsen isä oli se varattu mies jonka kanssa minulla oli/on suhde. En tiedä jatkuuko suhde enää. Aborttia en pystyisi tekemään, että kasvattaisin sitten lapsen yksin. Ikää minulla on kuitenkin melkein 47v, että ei raskaus enää ole kovin todennäköinen.
Varmaan pyörtyisin koska kuopus on 18 ja mieheni vasektomia on toiminut 15 vuotta. Sitten abortti, sikiölle isyystesti todistamaan etten ole hypännyt vieraissa ja mies uudelleen vasektomiaan.
Olisin järkyttynyt. Ehkä jos näyttäisi ultrassa terveeltä, pitäisin. Mutta en enää jaksaisi kovin hyvin yövalvomisia.
Ottaisin yhteyttä eniten maksavaan lehteen, kuukautiset loppui seitsemän vuotta sitten .
Huh, se olisi vaikea päätös! En näet tiedä, haluanko lisää lapsia vai en. En nyt just tällä hetkellä ainakaan. Toki mieli voi muuttua ja kirkastua silloin, kun saa tietää olevansa jo raskaana.
Mahdottomuus, ei seksiä muutamaan vuoteen ja ikä 52v. Jos kuvitellaan mahdoton mahdolliseksi niin raskaus ei olisi tervetullut, koska minulla on iän lisäksi ylipainoa 30 kg.
Miten se yllätys mahtoi tapahtua ?
Pistäisi miettimään, koska en ole ollut miehen kanssa silleen yli kymmeneen vuoteen. N66
Ei ole mahdollista, mulla on hormonikierukka,a
abortin