Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEVÄÄN YHTEISHAKU 2026 - seuranta & jännitys OFFICIAL

Vierailija
26.02.2026 |

Heipä hei kaikki kynnelle kykenevät ja kykenemättömät opintoihin hakijat ;)

Yhteishaku on ollut kovin suosittu viime vuosina, mutta talouden ja sääntöjen tiukentuessa kaikilla ei ole mahdollisuutta hakea tai opiskella. 

Oletko menossa AMK:hon vai yliopistoon? Onko ala selvä? Haetko osallistuaksesi palstan suosittuun ketjuun vai oletko oikeasti menossa opiskelemaan?

Entä mitä kuuluu aiemmille hakijoille, oletko ollut tyytyväinen opintoihin? Monesko korkeakoulututkinto jo meneillään?

Kevään toisen yhteishaun hakuaika on 10.3.2026 klo 8.00-24.3.2026 klo 15.00. Kevään toisessa yhteishaussa haet syksyllä alkaviin ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen suomen- ja ruotsinkielisiin koulutuksiin.

Kommentit (4164)

Vierailija
4161/4164 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mahdollista päästä vielä 3 varasijalta? Tällä hetkellä olen 6 pisteen päässä alimmasta hyväksytystä määrästä ei-ensikertalaisena. Kohteessa vielä 9 paikkaa vastaaanottamatta ja tilanne ollut sama viimeisen viikon

Mikä kohde on kyseessä? 

Vierailija
4162/4164 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomen ympäristötieteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/4164 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mahdollista päästä vielä 3 varasijalta? Tällä hetkellä olen 6 pisteen päässä alimmasta hyväksytystä määrästä ei-ensikertalaisena. Kohteessa vielä 9 paikkaa vastaaanottamatta ja tilanne ollut sama viimeisen viikon

En tiedä. Olen edelleen sitä mieltä, että Vipunen näyttää väärin.

Vierailija
4164/4164 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Olen edelleen sitä mieltä, että Vipunen näyttää väärin.

Maanantaina päivittyi kyllä minun mielestä maanantain varasijaliikehdinnän mukaan, mutta sen jälkeen on ollut hiljaista. Varasijat eivät tosin myöskään ole liikkuneet sen jälkeen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi