Sijoituksillaan elävä viisikymppinen mies on tabu aihe
Kommentit (17)
Muistan että se alkuperäinen aloitus oli hyvin yksinkertainen kysymys, mutta sai paljon alapeukkua. Aika jännä.
Ja mitenkähän muka? Teitähän on vaikka kuinka paljon. Osa esiintyy tv:n ajanjkohtais ja aamuohjelmissa asiantuntijoina. Ja on siellä vastaavia naisia myös.
Sun ongelma on se, että yhdistät sijoituksilla elämisen pil lun vonkaamisee ja naisettomuudesta ul isemiseen n. Siksi sun avaukset poistetaan.
Olen 50+ nainen enkä ymmärrä että ikäiseni miehen toiminta voi olla tabu yksinkertaisesti siksi, että se ei ole enää seksikästä. Se ei vaan kiinnosta ketään, olet liian vanha vaikka ylennät itsesi tabuaiheeksi
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ nainen enkä ymmärrä että ikäiseni miehen toiminta voi olla tabu yksinkertaisesti siksi, että se ei ole enää seksikästä. Se ei vaan kiinnosta ketään, olet liian vanha vaikka ylennät itsesi tabuaiheeksi
Jotain se kiinnostaa kuitenkin niin paljon että poistattaa aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenkähän muka? Teitähän on vaikka kuinka paljon. Osa esiintyy tv:n ajanjkohtais ja aamuohjelmissa asiantuntijoina. Ja on siellä vastaavia naisia myös.
Sun ongelma on se, että yhdistät sijoituksilla elämisen pil lun vonkaamisee ja naisettomuudesta ul isemiseen n. Siksi sun avaukset poistetaan.
Alkper ketjussa ei ollut minkäänlaista vonkaamista ja ulinaa kuin kommentoivilta naisilta. Sinäkin vain oksennat jotain harhaista miesvihaa tuossa.
Ei ole ainoa mikä poistui. Huono ajokelikin on näköjään kielletty aihe.
Mikä ihme tuo on. Elän myös sijoituksilla. Olen 50+ nainen.
Sinä luot itse oman ongelmasi. Esität asiat niin että se herättään vastenmielisyyttä ja herättää poistonapin painorefleksit. Itse aiheessa ei ole mitään tabua.
Oikeassa olet, niin poistettiin äsken myös minun (naisen) ketju, jossa poistamista ihmettelin. Ja varmaan lähtee tämäkin pian.
En näe tabua, mutta mites, onko täällä muita yli 5-kymppisiä firettäjiä? Itsellä ois suunnitelma siirtyä osa-aikahommiin kolmen vuoden sisällä ja sit pois työelämästä kokonaan kahdeksan vuoden päästä, eli kun täytän 60. Tai no, sen jälkeen voi tehdä konsulttihommia, tms. jos haluaa, mutta pakko ei ole.
Miten niin ja miksi? Se ettei ketään kiinnosta keskustella aiheesta ei tarkoita sitä että se olisi tabu
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ja miksi? Se ettei ketään kiinnosta keskustella aiheesta ei tarkoita sitä että se olisi tabu
Aihe poistetaan, vaikka siitä haluttaisiin keskustella. Eli se häiritsee, vaikka voitaisiin vain vaihtaa toiseen ketjuun. Se juuri kertoo, että aihe on tabu.
Vierailija kirjoitti:
En näe tabua, mutta mites, onko täällä muita yli 5-kymppisiä firettäjiä? Itsellä ois suunnitelma siirtyä osa-aikahommiin kolmen vuoden sisällä ja sit pois työelämästä kokonaan kahdeksan vuoden päästä, eli kun täytän 60. Tai no, sen jälkeen voi tehdä konsulttihommia, tms. jos haluaa, mutta pakko ei ole.
On täällä, naisia ja miehiä. Mutta yleensä aihetta käsittelevät ketjut - muutkin kuin miesten - poistetaan. Ilmeisesti kateuden takia.
Mä olen elänyt sijoituksilla jo lähes 20 vuotta jakohta alkaa eläke juosta. Elämä on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä, naisia ja miehiä. Mutta yleensä aihetta käsittelevät ketjut - muutkin kuin miesten - poistetaan. Ilmeisesti kateuden takia.
Tai sitten ei kiinnosta semmoinen joka ei kosketa itseä.
Kauppalehden keskustelu voisi olla parempi paikka tälläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei kiinnosta semmoinen joka ei kosketa itseä.
Kauppalehden keskustelu voisi olla parempi paikka tälläiselle.
Tarkoitatko, että ilmoitat poistoon kaikki ketjut, jotka eivät kiinnosta juuri sinua? Sepä outoa. Miksi et vain vaihda toiseen ketjuun?
Firettäjä