Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijoituksillaan elävä viisikymppinen mies on tabu aihe

Vierailija
26.02.2026 |

Uskomatonta mutta totta

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firettäjä

Vierailija
2/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että se alkuperäinen aloitus oli hyvin yksinkertainen kysymys, mutta sai paljon alapeukkua. Aika jännä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkähän muka? Teitähän on vaikka kuinka paljon. Osa esiintyy tv:n ajanjkohtais ja aamuohjelmissa asiantuntijoina. Ja on siellä vastaavia naisia myös.

Sun ongelma on se, että yhdistät sijoituksilla elämisen pil lun vonkaamisee ja naisettomuudesta ul isemiseen n. Siksi sun avaukset poistetaan. 

Vierailija
4/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ nainen enkä ymmärrä että ikäiseni miehen toiminta voi olla tabu yksinkertaisesti siksi, että se ei ole enää seksikästä. Se ei vaan kiinnosta ketään, olet liian vanha vaikka ylennät itsesi tabuaiheeksi 

Vierailija
5/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50+ nainen enkä ymmärrä että ikäiseni miehen toiminta voi olla tabu yksinkertaisesti siksi, että se ei ole enää seksikästä. Se ei vaan kiinnosta ketään, olet liian vanha vaikka ylennät itsesi tabuaiheeksi 

Jotain se kiinnostaa kuitenkin niin paljon että poistattaa aiheen.

Vierailija
6/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenkähän muka? Teitähän on vaikka kuinka paljon. Osa esiintyy tv:n ajanjkohtais ja aamuohjelmissa asiantuntijoina. Ja on siellä vastaavia naisia myös.

Sun ongelma on se, että yhdistät sijoituksilla elämisen pil lun vonkaamisee ja naisettomuudesta ul isemiseen n. Siksi sun avaukset poistetaan. 

Alkper ketjussa ei ollut minkäänlaista vonkaamista ja ulinaa kuin kommentoivilta naisilta. Sinäkin vain oksennat jotain harhaista miesvihaa tuossa.

Vierailija
7/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoa mikä poistui. Huono ajokelikin on näköjään kielletty aihe.

Vierailija
8/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo on. Elän myös sijoituksilla. Olen 50+ nainen.

Vierailija
9/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä luot itse oman ongelmasi. Esität asiat niin että se herättään vastenmielisyyttä ja herättää poistonapin painorefleksit. Itse aiheessa ei ole mitään tabua.

Vierailija
10/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, niin poistettiin äsken myös minun (naisen) ketju, jossa poistamista ihmettelin. Ja varmaan lähtee tämäkin pian.

Vierailija
11/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tabua, mutta mites, onko täällä muita yli 5-kymppisiä firettäjiä? Itsellä ois suunnitelma siirtyä osa-aikahommiin kolmen vuoden sisällä ja sit pois työelämästä kokonaan kahdeksan vuoden päästä, eli kun täytän 60. Tai no, sen jälkeen voi tehdä konsulttihommia, tms. jos haluaa, mutta pakko ei ole.

Vierailija
12/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ja miksi? Se ettei ketään kiinnosta keskustella aiheesta ei tarkoita sitä että se olisi tabu

Vierailija
13/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ja miksi? Se ettei ketään kiinnosta keskustella aiheesta ei tarkoita sitä että se olisi tabu

Aihe poistetaan, vaikka siitä haluttaisiin keskustella. Eli se häiritsee, vaikka voitaisiin vain vaihtaa toiseen ketjuun. Se juuri kertoo, että aihe on tabu. 

Vierailija
14/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tabua, mutta mites, onko täällä muita yli 5-kymppisiä firettäjiä? Itsellä ois suunnitelma siirtyä osa-aikahommiin kolmen vuoden sisällä ja sit pois työelämästä kokonaan kahdeksan vuoden päästä, eli kun täytän 60. Tai no, sen jälkeen voi tehdä konsulttihommia, tms. jos haluaa, mutta pakko ei ole.

On täällä, naisia ja miehiä. Mutta yleensä aihetta käsittelevät ketjut - muutkin kuin miesten - poistetaan. Ilmeisesti kateuden takia. 

Vierailija
15/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elänyt sijoituksilla jo lähes 20 vuotta jakohta alkaa  eläke juosta. Elämä on helppoa.

Vierailija
16/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä, naisia ja miehiä. Mutta yleensä aihetta käsittelevät ketjut - muutkin kuin miesten - poistetaan. Ilmeisesti kateuden takia. 

Tai sitten ei kiinnosta semmoinen joka ei kosketa itseä. 

Kauppalehden keskustelu voisi olla parempi paikka tälläiselle.

Vierailija
17/17 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei kiinnosta semmoinen joka ei kosketa itseä. 

Kauppalehden keskustelu voisi olla parempi paikka tälläiselle.

Tarkoitatko, että ilmoitat poistoon kaikki ketjut, jotka eivät kiinnosta juuri sinua? Sepä outoa. Miksi et vain vaihda toiseen ketjuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän