Terapeutti pelästyi, kun vihani ei enää ilmenekään masennuksena, vaan
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit tuosta itsevihasta tänne jo aiemmin, ja märehdit sitä vieläkin.
Minä en ole kirjoittanut itsevihasta tänne, tai mihinkään.Ap
No etpä. Tiedätkö mistä se "ulospäin suuntautuva vihasi" johtuu?
Itseinhosta, alemmuudentunnosta, harhaisesta minäkuvasta. Itseasiassa oman huonoutesi myöntämisestä tiedostamattomalla tasolla. Tietoisesti kiistät sen ja peität pelkuruutesi öyhöttämällä.
Aloituksesi on narsistinen. Nautit siitä että "terapeutti pelästyi". En tosin usko että sinussa on miestä menemään terapiaan tai älyä oppia pois käytös- ja ajatusvääristymistäsi.
Miksi minä noin tuntisin, kun aikuisessa elämässä kaikki on mennyt oikein hyvin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lukkojen taakse sut pitää laittaa.
Mitäs minä siellä tekisin? En ainakaan maksaisi eläkemaksuja sinulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha tiettyjä ihmisiä ja heidän tekojaan kohtaan.
=> psykoanalyyttisesti kaikki on aina sisäisen mielen heijastumaa. Siksi terapeutti ajattelee, että sinä vihaat itseäsi, mutta se projisoituu muiden vihana.
Elämä menee inside out ja projisointi on todellinen ilmiö. En ole terapeutti, mutta voisin ajatella, ettei aina syy-seurassuhde ole yksiselitteinen. Omien ääriviivojen piirtäminen myös nostaa vihaa, jos on koko elämänsä ollut kiltti tyttö.
Voin nimetä henkilöt, heidän tekonsa ja vuodet, joina ne teot tapahtuivat, joita vihaan.
Pidän tosiaan itsestäni hyvää huolta, olen tyytyväinen elämääni muilta osin ja elämä on mallillaan.
Ap
Et ole. Joku sinut sinne terapiaan pakotti. Oliko se ehtona suljetulta pääsemiselle?
Vaikutat narsistilta.
Samanlaiselta kuinbse pikku Huoris, joka aina näkee miesvihaa kaikkialla ja keräilee aineistoa tiedostoon. Aikoo ilmeisesti haastaa koko maailman oikeuteen.
Kannattaako tuollaisissa terapioissa käydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikä viha. Joskus se on tervettä, jos esim. toiset rikkovat oikeuksiasi, mutta sitten jos se on vihaa tyyliin "naisen pitää antaa mulle pillua y yy alan rettelöitsemään jos en saa r aiskata" niin sitten varmaan kannattaa hankkia tutti eikä terapeuttia
Olen nainen ja hetero, joten p*llua ei tarvitse antaa. Lisäksi olen parisuhteessa.Ap
Niin aivan. Aivan niin, Pasi. Sano nyt vielä ettei 'yksikään mies ole tehnyt sinuun tarpeitaan 15 vuoteen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
=> psykoanalyyttisesti kaikki on aina sisäisen mielen heijastumaa. Siksi terapeutti ajattelee, että sinä vihaat itseäsi, mutta se projisoituu muiden vihana.
Elämä menee inside out ja projisointi on todellinen ilmiö. En ole terapeutti, mutta voisin ajatella, ettei aina syy-seurassuhde ole yksiselitteinen. Omien ääriviivojen piirtäminen myös nostaa vihaa, jos on koko elämänsä ollut kiltti tyttö.
Voin nimetä henkilöt, heidän tekonsa ja vuodet, joina ne teot tapahtuivat, joita vihaan.
Pidän tosiaan itsestäni hyvää huolta, olen tyytyväinen elämääni muilta osin ja elämä on mallillaan.
Ap
Et ole. Joku sinut sinne terapiaan pakotti. Oliko se ehtona suljetulta pääsemiselle?
Vaikutat narsistilta.&nb
En ole koskaan ollut psykiatrisessa hoidossa. Kärsin paniikkikohtauksista, joten päätin etsiä terapeutin ja aloitin terapian.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsi ja tekijät pääosin aikuisia.
Ap
=> nyt vasta näin tämän. No, nyt on terapeutin ajatus sinänsä oikea, että lapsi kääntää vihan itseensä. Kun joku kohtelee häntä huonosti, niin lapsi ajattelee, että minä olen huono.
Itse ajattelin jo lapsena, etteivät teot olleet minun vikani. Tunsin ainoastaan ahdistusta, koska en ymmärtänyt, mikä aikuisia vaivasi ja miten voisin heidät korjata.Ap
5-vuotias ei ole noin rationaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Sinunkin vihasi ja masennuksesi johtuu neuroottisuudesta eli taipumuksesta negatiivisiin tunteisiin. Se on yleistä juuri vasemman laidan naisilla.
Lähde: kokoomuslainen trollitili natsialusta X:llä.
Mitä jos te persukokkareet myöntäisitte homoutenne?
Kärsin paniikkikohtauksista, joten päätin etsiä terapeutin ja aloitin terapian.
=> paniikissa on kyse torjutusta ja tiedostamattomasta pelosta. Se sinusta pitää kaivaa esiin.
Minä olin hyvin rationaalinen lapsi. Ahdistunut olin, mutta tiesin, että olin tehnyt kaiken, kuten toivottiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunkin vihasi ja masennuksesi johtuu neuroottisuudesta eli taipumuksesta negatiivisiin tunteisiin. Se on yleistä juuri vasemman laidan naisilla.
Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta 2004. Myös vanhempani ovat ko. puolueen jäseniä.Ap
Eipä ihme. Narsistisuus ja ilkeily ovat siellä yleisiä, kuten myös seksuaalirikollisuus. Kun Wille paljastuu, Wille potkitaan persuille, joille kelpaavat pedot, raiskarit, diilerit ja murhaajat.
Oikeisto kierrättää roskansa persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kärsin paniikkikohtauksista, joten päätin etsiä terapeutin ja aloitin terapian.
=> paniikissa on kyse torjutusta ja tiedostamattomasta pelosta. Se sinusta pitää kaivaa esiin.
Se on kaivettu esiin. Ei ole vielä auttanut oireisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin niin mutta mitä äitisi teki sinulle aikanaan?
Minkä ikäinen olit kun isäsi hylkäsi kelvottoman poikansa, jota ei halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten terapeutin pelästyminen näyttäytyi sinulle?
Hän ei löytänyt sanoja ja sitten lopulta sanoi mutta sinähän vihaat itseäsi. Tämä tuli minulle uutena tietona, sillä mielestäni olen ennemminkin hedonisti ja lisäksi elän terveellisesti (säännöllisesti salilla, terveellinen ruoka, yhdeksältä nukkumaan joka ilta).Ap
Sinä olet hedonisti mutta myös narsisti. Narsisti on sisältä tyhjä ja päältä ilkeä, koska itsetunto puuttuu.
Ja niinhän sulta puuttuu.
Miksei voida iloita siitä, että masentunut saa toimintakykynsä takaisin, puhuu suunsa puhtaaksi hymyillen, on esillä ja toimii? Miksi ihmiset halutaan mieluummin pitää passiivisina ja lääkittyinä kodeissaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta 2004. Myös vanhempani ovat ko. puolueen jäseniä.Ap
Olet sitten erityisen katkera ja kaunainen kokoomuslaiseksi.
Ihan tyypillinen. Kts niiden tekemä politiikka 2015-2019 ja 2023-nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten terapeutin pelästyminen näyttäytyi sinulle?
Hän ei löytänyt sanoja ja sitten lopulta sanoi mutta sinähän vihaat itseäsi. Tämä tuli minulle uutena tietona, sillä mielestäni olen ennemminkin hedonisti ja lisäksi elän terveellisesti (säännöllisesti salilla, terveellinen ruoka, yhdeksältä nukkumaan joka ilta).Ap
Sinä olet hedonisti mutta myös narsisti. Narsisti on sisältä tyhjä ja päältä ilkeä, koska itsetunto puuttuu.
Ja niinhän sulta puuttuu.
En ole sisältä tyhjä, van täynnä tarmoa ja ideoita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käyttäytynyt niin, että muiden on syytä pelätä sinua?
Miten niin? Eikö ole hyvä asia, kun ihminen vapautuu masennuksesta ja ryhtyy aktiiviseksi toimijaksi?Ap
Sanoin jo aiemmassa ketjussasi, että sinulla ei ole itsereflektiokykyä. Se näkyy taas.
En ole ollut aiemmassa ketjussa.
Eli miten pitää itseteflektoida, jos ei löydä itsestään vihan tunnetta itseään kohtaan? Mitä vastasit aiemmassa ketjussa?Ap
Ei narsisti löydä sisältään mitään siellä on loukkaantunut lapsi jonka on ihan turha haaskata muiden, esim. terapeutin aikaa, koska narsisti ei parane kuin siinä äärimmäisen harvinaisessa tapauksessa, että oppii itsereflektiota ja tajuaa olevansa häiriintynyt.
Olet jumissa menneisyydessä jota ei enää ole ja yrität vaikuttaa ihmisiin, jotka eivät tajua miksi möyhäät.
Vain itseään voi muuttaa ja korjata, ei muita. Ja sinä et kykene korjaamaan itseäsi. Estät sen itseltäsi syyttelemällä hedelmättömästi muita sen sijaan että parantaisit itsesi ja oppisit käsittelemään tunteesi terveellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toooosi tyytyväinen vihatrolli. Yksinäinen ja väärinymmärretty pikku vihaaja 😂
Lukkojen taakse sut pitää laittaa.