Terapeutti pelästyi, kun vihani ei enää ilmenekään masennuksena, vaan
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit tuosta itsevihasta tänne jo aiemmin, ja märehdit sitä vieläkin.
Minä en ole kirjoittanut itsevihasta tänne, tai mihinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käyttäytynyt niin, että muiden on syytä pelätä sinua?
Miten niin? Eikö ole hyvä asia, kun ihminen vapautuu masennuksesta ja ryhtyy aktiiviseksi toimijaksi?Ap
Sanoin jo aiemmassa ketjussasi, että sinulla ei ole itsereflektiokykyä. Se näkyy taas.
En ole ollut aiemmassa ketjussa.
Eli miten pitää itseteflektoida, jos ei löydä itsestään vihan tunnetta itseään kohtaan? Mitä vastasit aiemmassa ketjussa?
Ap
Viha tiettyjä ihmisiä ja heidän tekojaan kohtaan.
=> psykoanalyyttisesti kaikki on aina sisäisen mielen heijastumaa. Siksi terapeutti ajattelee, että sinä vihaat itseäsi, mutta se projisoituu muiden vihana.
Elämä menee inside out ja projisointi on todellinen ilmiö. En ole terapeutti, mutta voisin ajatella, ettei aina syy-seurassuhde ole yksiselitteinen. Omien ääriviivojen piirtäminen myös nostaa vihaa, jos on koko elämänsä ollut kiltti tyttö.
Vierailija kirjoitti:
=> psykoanalyyttisesti kaikki on aina sisäisen mielen heijastumaa. Siksi terapeutti ajattelee, että sinä vihaat itseäsi, mutta se projisoituu muiden vihana.
Elämä menee inside out ja projisointi on todellinen ilmiö. En ole terapeutti, mutta voisin ajatella, ettei aina syy-seurassuhde ole yksiselitteinen. Omien ääriviivojen piirtäminen myös nostaa vihaa, jos on koko elämänsä ollut kiltti tyttö.
Voin nimetä henkilöt, heidän tekonsa ja vuodet, joina ne teot tapahtuivat, joita vihaan.
Pidän tosiaan itsestäni hyvää huolta, olen tyytyväinen elämääni muilta osin ja elämä on mallillaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin nimetä henkilöt, heidän tekonsa ja vuodet, joina ne teot tapahtuivat, joita vihaan.
Pidän tosiaan itsestäni hyvää huolta, olen tyytyväinen elämääni muilta osin ja elämä on mallillaan.
Ap
Voisiko olla niin, että terpeutti olettaa sinun vihaavan itseösi sen takia, että annoit niiden tapahtumien tapahtua. Vai syyllisyydestäkö siinä on enemmän kyse.
En tosiaan tule koskaan ymmärtämään, miksi he päättivät tehdä minulle nuo teot. En ole koskaan kokenut, että nuo teot olisivat jotenkin minun vikani tai että olisin jostain syystä ansainnut ne.
Näen nuo henkilöt reppanoina, ja heidän myöhempi elämänsä vahvistaa tätä käsitystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Eikö ole hyvä asia, kun ihminen vapautuu masennuksesta ja ryhtyy aktiiviseksi toimijaksi?Ap
Sanoin jo aiemmassa ketjussasi, että sinulla ei ole itsereflektiokykyä. Se näkyy taas.
Eli miten pitää itseteflektoida, jos ei löydä itsestään vihan tunnetta itseään kohtaan? Mitä vastasit aiemmassa ketjussa?Ap
Muistelepa. Pari kolme viikkoa sitten kirjoitit tästä itsevihasta ja terapeutistasi.
Jos sanot usein ihmisille, että haista v i t t u, saatat olla epäkiltti ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voisiko olla niin, että terpeutti olettaa sinun vihaavan itseösi sen takia, että annoit niiden tapahtu
Olin lapsi ja tekijät pääosin aikuisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sanot usein ihmisille, että haista v i t t u, saatat olla epäkiltti ihminen.
Eikö minulla siis olekaan kiltin tytön syndroomaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihatrollaus miesvauva.fissä ei ole aktiivisuutta. Sulla pukamat ja perse turpoaa ja aivot ja lihakset surkastuu.
Ei sun ongelmat johdu muista vaan ihan omasta paskuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miten pitää itseteflektoida, jos ei löydä itsestään vihan tunnetta itseään kohtaan? Mitä vastasit aiemmassa ketjussa?Ap
Muistelepa. Pari kolme viikkoa sitten kirjoitit tästä itsevihasta ja terapeutistasi.
Eli miten pitää itseteflektoida, jos ei löydä itsestään vihan tunnetta itseään kohtaan? Mitä vastasit aiemmassa ketjussa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tule koskaan ymmärtämään, miksi he päättivät tehdä minulle nuo teot. En ole koskaan kokenut, että nuo teot olisivat jotenkin minun vikani tai että olisin jostain syystä ansainnut ne.
Näen nuo henkilöt reppanoina, ja heidän myöhempi elämänsä vahvistaa tätä käsitystä.Ap
Sinä kuitenkin annoit heidän tehdä, mitä tekivät. Et puolustanut itseäsi tai rajojasi.
en minä tiedä sinusta, vaan kerron, mitä minä olen tuntenut kaltoinkohtelun uhrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihatrollaus miesvauva.fissä ei ole aktiivisuutta. Sulla pukamat ja perse turpoaa ja aivot ja lihakset surkastuu.
Ei sun ongelmat johdu muista vaan ihan omasta paskuudestasi.
Olen edelleenkin nainen. En myöskään pidä vihaa ongelmana. Se on tunne muiden joukossa ja tulee hyväksyä siinä missä positiiviset tunteetkin.
Ap
Ap
=> nyt vasta näin tämän. No, nyt on terapeutin ajatus sinänsä oikea, että lapsi kääntää vihan itseensä. Kun joku kohtelee häntä huonosti, niin lapsi ajattelee, että minä olen huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen nuo henkilöt reppanoina, ja heidän myöhempi elämänsä vahvistaa tätä käsitystä.Ap
Sinä kuitenkin annoit heidän tehdä, mitä tekivät. Et puolustanut itseäsi tai rajojasi.
en minä tiedä sinusta, vaan kerron, mitä minä olen tuntenut kaltoinkohtelun uhrina.
Aikuisia vastaan ei pärjää 5-vuotiaana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit tuosta itsevihasta tänne jo aiemmin, ja märehdit sitä vieläkin.
Minä en ole kirjoittanut itsevihasta tänne, tai mihinkään.Ap
No etpä. Tiedätkö mistä se "ulospäin suuntautuva vihasi" johtuu?
Itseinhosta, alemmuudentunnosta, harhaisesta minäkuvasta. Itseasiassa oman huonoutesi myöntämisestä tiedostamattomalla tasolla. Tietoisesti kiistät sen ja peität pelkuruutesi öyhöttämällä.
Aloituksesi on narsistinen. Nautit siitä että "terapeutti pelästyi". En tosin usko että sinussa on miestä menemään terapiaan tai älyä oppia pois käytös- ja ajatusvääristymistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
=> nyt vasta näin tämän. No, nyt on terapeutin ajatus sinänsä oikea, että lapsi kääntää vihan itseensä. Kun joku kohtelee häntä huonosti, niin lapsi ajattelee, että minä olen huono.
Itse ajattelin jo lapsena, etteivät teot olleet minun vikani. Tunsin ainoastaan ahdistusta, koska en ymmärtänyt, mikä aikuisia vaivasi ja miten voisin heidät korjata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
😂 Pasi on kiltti tyttö