Kuinka montaa eri leikkelettä teillä on nyt jääkaapissa?
Kommentit (23)
Tervemenoa ennenaikaiseen hautaan!
Minulla 6 erilaista, minä olen vaan sairaanhoitaja, minulla ei ole DI miestä, eikä hän ole toimitusjohtaja.
Ei oo ollut vuosiin mitään leikkeleitä. Tomaattia, kurkkua tai salaattia laitan leivän päälle. Kokeilkaa tekin myös :)
0
Syömme vain juustoa. Löytyy cheddaria ja alppijuustoa
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ollut vuosiin mitään leikkeleitä. Tomaattia, kurkkua tai salaattia laitan leivän päälle. Kokeilkaa tekin myös :)
Tämä! Paprika, hummus ja juusto on myös hyviä leivänpäällisiä. Leikkeleet on ehdoton nou nou.
Neljää jos juustokin lasketaan. Kalkkunaa minulle, kinkkua lapselle, maksamakkaraa miehelle ja juustoa koiralle.
Palvikinkkua ja Gotleria ja metvurstia Eli 3ea.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Meilläkin on salaattia ja kurkkua sekä tomaattia leivänpäälle. Välillä makeaa suippopaprikaa.
ja juustoa.
On kyllä hyvää.
Ei enää ikinä niitä ylisuolaisia leikkeleitä.
Nyt jos joskus joissain niitä syö niin miettii, että miten ne on joskus voinut maistua hyvältä.
Vain yhtä, ja yhtä juustoa.Hyvin pärjää, lisäksi aamulla leivälle paistettuja munia.
Kalkkunafileleike on lähes rasvaton ja 17 % juusto . Joskus ruisleivälle sipulisilliä tai sardiineja öljyssä.
Pakastimessa pari punalaputettua leikkele pakettia ja jääkaapissa nyt vain metwursti ja juustoa sekä maustekurkkuja
Metvurstia ostin tänään, eli yhtä. Kahta eri juustoa.
Ei yhtään. Ei syödä lihaa. Savulohta on, ja neljää juustoa.
0:aa leikkelettä. Juustoa on vielä pari siivua, usein käytän pelkkää hapankaalia.
Meillä vaan 3ea.