Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS - Lapsi tiputti piponsa maaliin koulussa perheelle korvattiin 12,95 euroa

Vierailija
25.02.2026 |

Mitä mieltä olette?

Ehkä periaate kysymys sitten ollut.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011842098.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli uutisen arvoista? Iltasanomilla ei ole muuta kirjoitettavaa?

Vierailija
2/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että korvasi, mää liukastuin ja mursin olkapääni. mulle ei korvattu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko perhe kriisiapua myös?

Vierailija
4/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua olisi hävettänyt lapsena, jos vanhempani olisivat alkaneet julkisesti tappelemaan ja vaatimaan korvauksia moisesta pikkusummasta. Kaverit kuitenkin tietävät kenelle tapaua sattui ja sitä myöten koko koulu.

Toivottavasti tämä piponsa liannut ei joudu kiusatuksi asian julkisuuden vuoksi.

Vierailija
5/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pipo maksoi yli 50e.

Vierailija
6/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että korvasi, mää liukastuin ja mursin olkapääni. mulle ei korvattu mitään.

Minä liukastuin ja mursin lonkkani ja reiteni. Saan lähes 5000€/kk eläkeikään saakka.

Vierailija
7/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuli esille, että korvauksia saa, niin moniko alkaa sabotoimaan omia tai vaikka lastensa vaatteita minne sattuu... "Kuule Veeti, pudota se sun mikä-lie-vtun-tennari sinne mihin-lie-vtun-jorpakko-paskaan, niin saadaan vähän rahaa."

Vierailija
8/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisten touhuja tämmöiset.

Eräskin piti oikein kirjaa ja karhusi lapsensa kaverin vanhemmilta 35 senttiä (!) ostetusta tikkarista.

Vierailija
9/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on erikoista?

Korvasi minullekin Lidl 3.50 euroa maksaneen homeisen elintarvikkeen, mutta toki vähän reilummin. Sain 4 euron hyvityksen ostokorttina

On muuten oikeasti aika iso ero Lidlin viallisten tuotteen hyvityksillä ja vastaavilla jutuilla K-ryhmän kaupoissa.

K-kaupoista tulee aina reilu hyvitys ja jotain ostokorttia kahvioon tms. lisäksi.

Vierailija
10/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tuli esille, että korvauksia saa, niin moniko alkaa sabotoimaan omia tai vaikka lastensa vaatteita minne sattuu... "Kuule Veeti, pudota se sun mikä-lie-vtun-tennari sinne mihin-lie-vtun-jorpakko-paskaan, niin saadaan vähän rahaa."

Olet oikealla asialka, mutta miksi V- ha P- sanat? Ei anna älykästä kuvaa, vaan vie pohjan sanomaltasi.

Vierailija
11/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikealla asialka, mutta miksi V- ha P- sanat? Ei anna älykästä kuvaa, vaan vie pohjan sanomaltasi.

Älä ole huolissasi jonkun random tyypin kirjoituksista. Hyvä, että lapsen pipo korvattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän