Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teillä arvon leidit on niin helkutin huono maku käsilaukkujen suhteen?

Vierailija
25.02.2026 |

En avaa sateenvarjoa ja piiloudu, mutta käytännöllisyyden ja tyylikkyyden voi yhdistää ja laukkua kuuluu huoltaa. Kallis laukku maksaa itsensä takaisin. Ymmärrän jos nainen kantaa mukanaan vauvan vaippakassia, mutta muuten en. Olenhan maailmaa ja naisia kauniilla käsilaukuilla nähnyt herrasmies. Käsilaukkuja, olkalaukkuja, clutcheja ja muita on mielin määrin eri tarkoituksiin, mutta miksi juuri sinä valitset ja kuljet ympäri kyliä - maailman rumin veska mukanasi. En ymmärrä en. Makuja on monia, mutta yksikään itseään ja muita kunnioittava nainen ei kuljeta tavaroitaan muovikassissa ja tarkoitan nyt muuta kuin ruokakauppaostoksia. Enkä tarkoita, että vain rikkailla on kauniita laukkuja - ei ei ja ei. Eikä ainoa vaihtoehto ole LV tai muu yli kallis veska. Ugh ja yök. Kestävyys, kaunis muotoilu ja eleganttisuus kunniaan! Hyvää päivää ja parempaa tyyliä arvon leidit. Herrasmies

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reppu, taskuja ja varalla kangaskasseja. Käsilaukkua en ole koskaan omistanut enkä myöskään ikinä ostanut muovikassia. Ap sipsuttakoon vain itse käsilaukun kera

Vierailija
2/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ei taida olla ihan hetero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä.  Kalliilla merkkilaukuilla yritetään vain huijata pienipalkkaisia naisia.  Muka sijoitus?  Vanha laukku, käytetty laukku, en ostaisi.  Pääasia, että laukkuun mahtuu rahapussi, puhelin ja silmälasit.

Vierailija
4/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatkin itse olla melko neitimäinen, vai mitä? Harvaa oikeaa miestä kun kiinnostaa naisten käsilaukut.

Vierailija
5/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on reppu, taskuja ja varalla kangaskasseja. Käsilaukkua en ole koskaan omistanut enkä myöskään ikinä ostanut muovikassia. Ap sipsuttakoon vain itse käsilaukun kera

Kysyttiinkö maalaismummoilta jotain?

Vierailija
6/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat vaivata päätäsi tällaisilla asioilla?

Vierailija
7/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on outo ja jo alkaa käsittämättömästi.

"En avaa sateenvarjoa ja piiloudu, mutta käytännöllisyyden ja tyylikkyyden voi yhdistää ja laukkua kuuluu huoltaa."

Mitä ihmettä? Todella päätön lause.

Vierailija
8/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä homppeli voltti. Ja mitä sä oikein teit sille Hokkasen Timolle?

Vierailija
9/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä hän nyt ihan herrasmieheltäkään vaikuttanut kirjoituksensa perusteella. Jäi muuten uupumaan millainen on se tyylikäs käsilaukku jonka hän hyväksyy ja joka hivelee hänen kultivoitunutta katsettaan.

Vierailija
10/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen -ketjussa kuin ketjussa- käyttää maalaisuutta tai mummoutta herjaamistarkoituksessa?

Vierailija
11/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt katselee maailman muotilehtiä tai kuvia jostain muualta, niin eivät ne kalliit merkkilaukutkaan aina ole mitenkään tyylikkäitä/ kauniita. On ilmeisesti ihan joku muoti, nämä kalliit mutta ihan hirveän rumat laukut. Jos sitä merkkiä ei olisi näkyvillä, voisi osaa pitää ihan tavallisina tai jopa vielä halvempina. Ja tämä muoti, jossa tungetaan muutama kilo jotain maskotteja/ pehmoeläimiä tms. ja muuta sälää roikkumaan laukkuun...Vaikkapa joku äärettömän ruma Labubu tms.👹👹👹👹

Vierailija
12/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkään laukun käyttö vaatii myös tyylikkäät vaatteet. 
Täällähän katsotaan jo kummissaan jos suomalainen iäkäs nainen vielä meikkaa ja pitää kaikinpuolin itsestään huolta. 

Vierailija
13/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monogram-kuosinen LV on yliarvostettu, muitakin tyylikkäitä laukkuja löytyy, esim . Fleuron. Tote malleissa vaikka Moynat tai Goyard.

Vierailija
14/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reput ovat selälle ja olkapäille paremmat kuin olkalaukku ja myös tyylikkäitä. Luulin jo hetken, että olisit kunniallinen leidi, mutta viimeisin lauseesi paljasti todellisen luonteesi. Harmi. Herrasmies

Vierailija
15/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tunne kunnollisia miehiä - olen täysin hetero ja tyylikäs herrasmies. Herrasmies

Vierailija
16/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangaskassi ajaa asiansa.

Vierailija
17/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on kaukana normaalista herrasmiehestä.

Vierailija
18/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kysyttiin. Vai eivätkö maalaismummit ole naisia?

Vierailija
19/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen -ketjussa kuin ketjussa- käyttää maalaisuutta tai mummoutta herjaamistarkoituksessa?

Sellainen surullinen tapaus joka on totaalisen yksin. Ei mummoa, vaaria tai ketään muutakaan joka juttelee mukavasti ja kun on kurjaa lohduttaa että aina aurinko nousee vaikka nyt tuntuu kurjalta.

Vierailija
20/56 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä hän nyt ihan herrasmieheltäkään vaikuttanut kirjoituksensa perusteella. Jäi muuten uupumaan millainen on se tyylikäs käsilaukku jonka hän hyväksyy ja joka hivelee hänen kultivoitunutta katsettaan.

Paljastit juuri, että sinulla on heikko itseluottamus ja olet kova miellyttämään muita. Väärin, väärin ja väärin. Arvon leidi arvostaa itseään sellaisena kuin on, tekee sitä mitä rakastaa ja on kohtelias. Käytöstavoissasi on vielä paljon opeteltavaa. Herrasmies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi