Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi parisuhde ja kumppanin kasvatustapa

Vierailija
24.02.2026 |

Kumppanilla on 11-vuotias poika, joka ei tee vapaa-ajallaan mitään muuta kuin pelaa pleikalla tai puhelimella. Välillä saan hänet pelaamaan jotain kortti- tai lautapeliä kanssamme, mutta se on siis vain kun olen naisen kotona. Ja peliaikaa ei rajoiteta mitenkään. Kun luokkakaverinsa oli yökylässä, niin pojat pelasivat aamukuuteen.

Toinen huolestuttava asia on pojan ruokavalio. Se koostuu 80-prosenttisesti eineksistä, sipseistä ja karkista. Lähes kaikki itsetehdyt ruuat ovat "En tahdo", jonka jälkeen äitinsä antaa periksi ja käskee hakea einespizzaa kaupasta. 

Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta harmittaa vaan pojan ja hänen terveytensä puolesta. Saadun suolan ja rasvan määrä on melkoinen ja sitten kun pituuskasvu loppuu, niin poika varmaan lihoo silmissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko mahdollisesti kumppanista jotain, mitä ei alkuhuuman laannuttua ole helppo sietää?

Vierailija
2/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo myös kertoo äidistä paljon. Onko äiti itse aktiivinen tekemään erilaisia asioita ja syökö hän monipuolisesti? Itselle tuollainen olisi turn off kumppanissa että antaa lapsen velttoilla eikä huolehdi terveellisestä ruokavaliosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertooko mahdollisesti kumppanista jotain, mitä ei alkuhuuman laannuttua ole helppo sietää?

Kyllä minä tuon asian kanssa pystyn elämään. Varsinkin kun kummallakin on oma koti ja oma elämä. Pojasta vaan olen huolissani, mutta kun joskus ensimmäisen kerran puutuin syömiseen, niin sain puhuttelun aiheesta. Naisen ex oli yrittänyt pakottaa pojan syömään, ja siitä kuulemma tämä paljolti johtuu.

Vierailija
4/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa tärkeintä on laadukas perspillu.

Vierailija
5/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo myös kertoo äidistä paljon. Onko äiti itse aktiivinen tekemään erilaisia asioita ja syökö hän monipuolisesti? Itselle tuollainen olisi turn off kumppanissa että antaa lapsen velttoilla eikä huolehdi terveellisestä ruokavaliosta.

On suhteellisen aktiivinen ja tekee liikkuvaa ja melko fyysistä työtä. Salaattia, hedelmiä ym tuoretta saisi kyllä syödä enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi