Heikkolahjaisesta voi tulla esim lääkäri
Meillä kaikilla on samat mahdollisuudet täällä elämässä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat?
Eka ketjun tänään.
mikä ettei.
koulutettu apinakin kykenisi jakamaan buranareseptejä julkisella.
Ei ehkä heikkolahjaisesta siten miten minä sen sanan ymmärrän. MieIipuolesta tulee usein lääkäri. Mutta kyllä lääkärin pitää osata opiskella ja siihen ei heikkolahjaiset kykene. Ei ne saa tenttejä läpi.
Isi maksaa kurssin jolla on takuu,että kaikki 10000 euroa maksaneet pääsee sisään,ja siinä se on!
Totta kait voi tulla! Meillä oli DI-opinnoissa tyyppi, jolla oli lyhyt matikka keskiarvolla 6. Alkoi panostaa siihen, otti lujuuslaskennan pääaineeksi ja veti kiitettävät kurssirivin tutkintoon.
Itse oon luonnostaan lahjakas matematiikasta, mutta vedin huonommin kun en panostanut.
Tutun poika on autisti, eli kehitysvammainen ja hän opiskelee yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Nope
Kyllä kuulemma voi tulla. Pitää vaan opiskella kovasti.
Lääkikseen vaaditaan 115 äo, eli ei se mitään ihmeitä vaadi. Pääsykoe ollut sen vaikein rasti ja käytännössä kaikki sisäänpäässeet valmistuvat. Nyt kai ylppärien arvosanat ratkaisevat. Pitkän matematiikan laudatur tai eximia ei heikkolahjaiselta onnistu.
Moni luonnontieteellinen ala vaatii lääkistä enemmän älyä, jotta tutkinnon saa suoritettua.
Vierailija kirjoitti:
Lääkikseen vaaditaan 115 äo, eli ei se mitään ihmeitä vaadi. Pääsykoe ollut sen vaikein rasti ja käytännössä kaikki sisäänpäässeet valmistuvat. Nyt kai ylppärien arvosanat ratkaisevat. Pitkän matematiikan laudatur tai eximia ei heikkolahjaiselta onnistu.
Moni luonnontieteellinen ala vaatii lääkistä enemmän älyä, jotta tutkinnon saa suoritettua.
Miksi sitten ihmiset monesti sanoo, että kun teet paljon töitä, niin susta voi tulla mikä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Totta kait voi tulla! Meillä oli DI-opinnoissa tyyppi, jolla oli lyhyt matikka keskiarvolla 6. Alkoi panostaa siihen, otti lujuuslaskennan pääaineeksi ja veti kiitettävät kurssirivin tutkintoon.
Itse oon luonnostaan lahjakas matematiikasta, mutta vedin huonommin kun en panostanut.
Heikkolahjaisuus on sitä, että panostaa ja saa arvosanaksi viitosen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ihmiset monesti sanoo, että kun teet paljon töitä, niin susta voi tulla mikä vaan?
Koska ihmiset on tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei matikan kutonen tarkoita heikkolahjaista varsinkin jos ryhdistäytyi myöhemmin. Hän oli laiska lukiossa eikä mikään heikkolahjainen.
Siitä sitten vaan opiskelemaan, ap! Et tosin oikeasti ole tuota mieltä, vaan yrität olla hauska. Kuten ne muutkin kerrat, jolloin olet tätä täällä toitottanut.
Oletko sä ap heikkolahjainen vai mistä tämä mieleesi putkahti?
Miksi jankutat?