Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikkolahjaisesta voi tulla esim lääkäri

Vierailija
24.02.2026 |

Meillä kaikilla on samat mahdollisuudet täällä elämässä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutat?

Vierailija
2/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankutat?

Eka ketjun tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just🙄

Vierailija
4/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ettei.

koulutettu apinakin kykenisi jakamaan buranareseptejä julkisella.

Vierailija
5/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 

Vierailija
6/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtisi tuli selväksi, kiitos.

Vierailija
7/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä heikkolahjaisesta siten miten minä sen sanan ymmärrän. MieIipuolesta tulee usein lääkäri. Mutta kyllä lääkärin pitää osata opiskella ja siihen ei heikkolahjaiset kykene. Ei ne saa tenttejä läpi.

Vierailija
8/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi maksaa kurssin jolla on takuu,että kaikki 10000 euroa maksaneet pääsee sisään,ja siinä se on!

Vierailija
9/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kait voi tulla! Meillä oli DI-opinnoissa tyyppi, jolla oli lyhyt matikka keskiarvolla 6. Alkoi panostaa siihen, otti lujuuslaskennan pääaineeksi ja veti kiitettävät kurssirivin tutkintoon.

Itse oon luonnostaan lahjakas matematiikasta, mutta vedin huonommin kun en panostanut.

Vierailija
10/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun poika on autisti, eli kehitysvammainen ja hän opiskelee yliopistossa.

Vierailija
11/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope

Vierailija
12/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope

Kyllä kuulemma voi tulla. Pitää vaan opiskella kovasti.

Vierailija
13/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkikseen vaaditaan 115 äo, eli ei se mitään ihmeitä vaadi. Pääsykoe ollut sen vaikein rasti ja käytännössä kaikki sisäänpäässeet valmistuvat. Nyt kai ylppärien arvosanat ratkaisevat. Pitkän matematiikan laudatur tai eximia ei heikkolahjaiselta onnistu. 

Moni luonnontieteellinen ala vaatii lääkistä enemmän älyä, jotta tutkinnon saa suoritettua.

Vierailija
14/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkikseen vaaditaan 115 äo, eli ei se mitään ihmeitä vaadi. Pääsykoe ollut sen vaikein rasti ja käytännössä kaikki sisäänpäässeet valmistuvat. Nyt kai ylppärien arvosanat ratkaisevat. Pitkän matematiikan laudatur tai eximia ei heikkolahjaiselta onnistu. 

Moni luonnontieteellinen ala vaatii lääkistä enemmän älyä, jotta tutkinnon saa suoritettua.

Miksi sitten ihmiset monesti sanoo, että kun teet paljon töitä, niin susta voi tulla mikä vaan?

Vierailija
15/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kait voi tulla! Meillä oli DI-opinnoissa tyyppi, jolla oli lyhyt matikka keskiarvolla 6. Alkoi panostaa siihen, otti lujuuslaskennan pääaineeksi ja veti kiitettävät kurssirivin tutkintoon.

Itse oon luonnostaan lahjakas matematiikasta, mutta vedin huonommin kun en panostanut.

Heikkolahjaisuus on sitä, että panostaa ja saa arvosanaksi viitosen. 

Vierailija
16/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ihmiset monesti sanoo, että kun teet paljon töitä, niin susta voi tulla mikä vaan?

Koska ihmiset on tyhmiä. 

Vierailija
17/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei matikan kutonen tarkoita heikkolahjaista varsinkin jos ryhdistäytyi myöhemmin. Hän oli laiska lukiossa eikä mikään heikkolahjainen. 

Vierailija
18/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, the irony!

Vierailija
19/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten vaan opiskelemaan, ap! Et tosin oikeasti ole tuota mieltä, vaan yrität olla hauska. Kuten ne muutkin kerrat, jolloin olet tätä täällä toitottanut. 

Vierailija
20/56 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap heikkolahjainen vai mistä tämä mieleesi putkahti? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme