Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?

Vierailija
30.01.2020 |

Sekä miehet että naiset voivat vastata.

Kommentit (291)

Vierailija
1/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pesu, föönaus ja suoristus. Suihkussa sheivaus. Tavallista tarkempi meikki. Jotkut kivat vaatteet alusvaatteita myöten. Yleensä käyn aiemmin päivällä urheilemassa, jos tapaaminen jännittää paljon.

Vierailija
2/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan taustat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen; käyn suihkussa ja kiharran tukkani, meikkaan ja lakkaan kynteni, nypin esim kulmat ja pesen hampaat. Pukeudun puhtaisiin ja kauniisiin vaatteisiin, pukeudun naisellisesti; korkokengät, esim nahkahame ja tyköistuva mutta siisti pusero (ei rintavakoa näkyvissä)

Ennen tapaamista laitan vielä vähän puuteria ja poskipunaa, tarkistan meikit, pöyhin tukkaa ja sipaisee huulikiiltoa huuliin. Mukaan Hymy ja iloinen mieli ja avoimuus.

Vierailija
4/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaan taustat. 

Ei se ole välttämättä ihan juuri niin että stalkkausta juuri mutta joo, minä myös.

Näkeminen ei ole stalkkausta, saa katsoa tunteen mukaan mitä tunteisiin ollaan vaikutettu tai jos halutaan vaikuttaa.

Vierailija
5/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukaan Hymy ja iloinen mieli ja avoimuus.

Muuten sama, mutta otan mielummin Seuran mukaani.

Vierailija
6/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pippelin ja leikkaan kynnet.

M

Vierailija
7/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Älä vaivaudu turhaan. En anna kuitenkaan.

Vierailija
8/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen; käyn suihkussa ja kiharran tukkani, meikkaan ja lakkaan kynteni, nypin esim kulmat ja pesen hampaat. Pukeudun puhtaisiin ja kauniisiin vaatteisiin, pukeudun naisellisesti; korkokengät, esim nahkahame ja tyköistuva mutta siisti pusero (ei rintavakoa näkyvissä)

Ennen tapaamista laitan vielä vähän puuteria ja poskipunaa, tarkistan meikit, pöyhin tukkaa ja sipaisee huulikiiltoa huuliin. Mukaan Hymy ja iloinen mieli ja avoimuus.

Miksi tätä on alapeukutettu? Ihan hyvältä kuulostaa.

M38

Vierailija
9/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa ja sheivaan. Jos seksitreffit, pakkaan reppuun hierontaöljyn, liukkarin ja pyyhkeen.

Vierailija
10/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sheivaatte?

Vierailija
11/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Älä vaivaudu turhaan. En anna kuitenkaan.

Hän on ikuinen optimisti ;)

Vierailija
12/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ihmeempää. Jos en kelpaa itsenäni niin sitten en. Jos ekoille treffeille meikkaa ja puunaa itseään tuntikaupalla niin sittenhän joutuu tekemään samaa tulevaisuudessakin. 

Vierailija
13/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaan taustat. 

Ei se ole välttämättä ihan juuri niin että stalkkausta juuri mutta joo, minä myös.

Näkeminen ei ole stalkkausta, saa katsoa tunteen mukaan mitä tunteisiin ollaan vaikutettu tai jos halutaan vaikuttaa.

Täh? Toivottavasti olet edes niillä treffeillä vähän selväsanaisempi.

Vierailija
14/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään tavallisesta poikkeavaa. Treffit ovat vain treffit. Seksiä en harrasta ensimmäisillä treffeillä. Itse asiassa minulla on tapana odottaa 12 kuukautta, ennen kuin ryhdyn harrastamaan seksiä uuden poikaystävän kanssa.

Jos mies on puutteessa ja vonkaa seksiä (ei suostu odottamaan 12kk) hän on selvästikin väärä mies minulle. Ei muuta kuin mies pihalle ja seuraavaa kehiin. 

Vierailija
15/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään tavallisesta poikkeavaa. Treffit ovat vain treffit. Seksiä en harrasta ensimmäisillä treffeillä. Itse asiassa minulla on tapana odottaa 12 kuukautta, ennen kuin ryhdyn harrastamaan seksiä uuden poikaystävän kanssa.

Jos mies on puutteessa ja vonkaa seksiä (ei suostu odottamaan 12kk) hän on selvästikin väärä mies minulle. Ei muuta kuin mies pihalle ja seuraavaa kehiin. 

LOL

Vierailija
16/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudun samalla tavalla kuin muutenkin ihmisten tapaamiseen (suihku, meikki, hiusten laitto, siistit vaatteet), mutta noiden lisäksi myös sheivaan.

Vierailija
17/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistaudun samalla tavalla kuin muutenkin ihmisten tapaamiseen (suihku, meikki, hiusten laitto, siistit vaatteet), mutta noiden lisäksi myös sheivaan.

Miksi sheivaat?

Vierailija
18/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sheivaat?

No mitäpä luulet?

Vierailija
19/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sheivaat?

No mitäpä luulet?

No niinpä. Itsekin pidän normaalina siistiä paikkoja vaikkei aina täysin karvattomaksi, mutta melkein kuitenkin. Yhden ainoan kerran olen törmännyt mieheen, joka asiasta puhuttaessa sanoi, että haluaisi ehdottomasti, että nainen olisi alakerrasta täysin luomu. Vaikka tämä oli ihan virkistävä näkemys ja tavallaan kiva kuulla, emme koskaan päätyneet tapaamaan, koska en itse kokisi itseäni viehättäväksi sellaisessa tilassa. 

Vierailija
20/291 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sovin treffit vapaapäivälle, jotta saan varmasti nukkua kyllin pitkään, enkä ole päivän kohkaamisesta punainen.

- Jos treffit on sovittu ajoissa, en syö pariin päivään mitään, joka voisi aiheuttaa vatsaongelmia tai finnejä.

- Siivoan asuntoni ja vaihdan lakanat, vaikka ei olisi aikeita tulla deitin kanssa kotiin.

- Huolellinen suihku hiustenpesuineen, ajelen ja siistin karvat kaikkialta. Vaikkei sänkyyn olisi aikomusta mennä, niin koskaan ei lopulta voi olla aivan varma.

-... ja suihkussa käyn sen verran ennen treffejä, että kasvot ehtivät rauhoittua ja meikki asettua ennen lähtöä.

- Ylle treffialusvaatteet ja päälle muutenkin "helposti riisuttava" asukokonaisuus.

- ...eikä missään nimessä mitään vaatetta, joka ei olisi suoraan pesusta. Mikään ei ole ikävämpää, kuin todeta sen yhden kerran päällä olleen mekon alkavat sittenkin haista vähän hieltä, kun iho lämpenee.