The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1700)
Olisi hyvä, jos jäljellä olevien kilpaijoiden pitäisi nimetä joukostaan pahimmat juonittelijat. Eniten ääniä saanut sitten pudotettaisiin pois.
Vierailija kirjoitti:
Tiina sano että Pietari on arvaamaton kun sillä ei kestä pää. Siis täys narsisti taitaa olla.
Taitolaji. Ensin ottaa tollasen viisaan rauhallisen olemuksen sosionomina, ja puhuu paljon itkien lapsistaan ni saa uskottavuutta. Tuolla monelle tulee "koti ikävä" ja kaipaa turvallisuuden tunnetta niin Tiinaan on helppo nojata ja hänen lähtee sitten manipuloimaan koska on uskottava. Viisas, rauhallinen, turvallinen, tasapainoinen ja kaikkea mitä moni kaipaa sillon kun lihakset kipeet, nälkä, märät vaatteet ja oikeesti tajuaa et nyt ollaan retkellä. Eivät vaan tajua että hän on susi lampaan vaatteissa.
Jos oisin Roy luovuttaisin jäisivät sitten ilman hänen rahojaan.Tylyä kohtelua häntä kohtaan.Ei sinne huipulle mennä kipeiden polvien eikä pään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna sitten all male -ryhmä niin loppuu tuo kälätys ja jatkuva itkeminen. Ei tuollaista jaksa katsoa.
Juu Petäjistö, Immu, Stagala ja Frederik
Sinä olet sisäistänyt naisvihan hyvin.
Tämä pelihän on nimenomaan taktinen juonittelupeli, koska itse vaellus ja tehtävät eivät ole haastavia.
Ihan turha leimata taktisesti fiksuja nyt jotenkin kiusaajiksi jne. Suurin osa jo pudonneista on olleet surkeita pelaajia, tai ryhmätaidot nollassa. Laittakaa tv kiinni, jos menee liikaa tunteisiin taktiikka-realityt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pelihän on nimenomaan taktinen juonittelupeli, koska itse vaellus ja tehtävät eivät ole haastavia.
Ihan turha leimata taktisesti fiksuja nyt jotenkin kiusaajiksi jne. Suurin osa jo pudonneista on olleet surkeita pelaajia, tai ryhmätaidot nollassa. Laittakaa tv kiinni, jos menee liikaa tunteisiin taktiikka-realityt.
Onko taktisesti fiksua komentaa toista kovaäänisesti pitämään päänsä kiinni, eikä anna puheenvuoroa? Tai mollata toista jos puhuu mummostaan mutta itse ansaitsee hakea sympatiaa puhumallaan lapsistaan? Siinä ei ole mitään fiksua vaan oikeesti lapsellista kiusaamista. Eihän jalkapallossakaan vittuilemalla oteta palloa.
Tuo pullukka opettaja tule tippumaan jossakin tehtävässä. Tuo ei sinne huipulle tule pääsemään. Kaksi muuta ovat tämä savenvalaja ja täysi sutki seikkailu-urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja niin on moni muukin peli. Sekö sitten selittää käytöksen? Voiko taktikoida ilman huutamista ja kiusaamista?
Sen lauttatehtävän jälkeen pudottivat väärän kilpailijan. Touhu Tiina tai keraamikko olisi pitänyt ehdottomasti pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Katso seuraavat jaksot kumpikin silmä auki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha leimata taktisesti fiksuja nyt jotenkin kiusaajiksi jne. Suurin osa jo pudonneista on olleet surkeita pelaajia, tai ryhmätaidot nollassa. Laittakaa tv kiinni, jos menee liikaa tunteisiin taktiikka-realityt.Onko taktisesti fiksua komentaa toista kovaäänisesti pitämään päänsä kiinni, eikä anna puheenvuoroa? Tai mollata toista jos puhuu mummostaan mutta itse ansaitsee hakea sympatiaa puhumallaan lapsistaan? Siinä ei ole mitään fiksua vaan oikeesti lapsellista kiusaamista. Eihän jalkapallossakaan vittuilemalla oteta palloa.
Tuo oli yksittäinen hetki jolloin Alex menetti maltin. Ja ymmärsitkö lainkaan, mitä Joonas tarkoitti kun otti omat lapset puheeksi? Hän kritisoi Royn tapaa yrittää vaikuttaa muihin ryhmäläisiin äänestyksessä sillä, että alkoi tunnepitoisesti kertoa mummostaan, jonka kanssa haluaisi sarjaa katsoa yhdessä, ja siksi Royn pitäisi omasta mielestään saada olla mukana mahdollisimman pitkään. Joonas sanoi, ettei pitänyt Royn yrityksestä nyyhkytarinalla saada ääniä: heillä kaikilla on tärkeitä ihmisiä, joiden kanssa haluavat sarjaa katsoa, Joonaksella nämä tärkeät henkilöt on omat lapset. Joonas ei siis todellakaan käyttänyt omia lapsiaan säälipisteiden saantiin, kuten Roy tökerösti yritti.
Juuri näitä hetkiä tarkoitan sillä, että osa pelaajista on taktisesti surkeita. Roy on jo toista vuotta täysin kujalla siitä, miten ryhmässä kannattaa toimia, että saa oman äänen kuuluville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha leimata taktisesti fiksuja nyt jotenkin kiusaajiksi jne. Suurin osa jo pudonneista on olleet surkeita pelaajia, tai ryhmätaidot nollassa. Laittakaa tv kiinni, jos menee liikaa tunteisiin taktiikka-realityt.Kyllä ja niin on moni muukin peli. Sekö sitten selittää käytöksen? Voiko taktikoida ilman huutamista ja kiusaamista?
Kuka kiusaa?
Huutaminenkin oli yksittäinen hetki. Eli katsotko sinä vähän värittyneiden lasien läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha leimata taktisesti fiksuja nyt jotenkin kiusaajiksi jne. Suurin osa jo pudonneista on olleet surkeita pelaajia, tai ryhmätaidot nollassa. Laittakaa tv kiinni, jos menee liikaa tunteisiin taktiikka-realityt.Onko taktisesti fiksua komentaa toista kovaäänisesti pitämään päänsä kiinni, eikä anna puheenvuoroa? Tai mollata toista jos puhuu mummostaan mutta itse ansaitsee hakea sympatiaa puhumallaan lapsistaan? Siinä ei ole mitään fiksua vaan oikeesti lapsellista kiusaamista. Eihän jalkapallossakaan vittuilemalla oteta palloa.
Tuo oli yksittäinen hetki jolloin Alex menetti maltin. Ja ymmärsitkö lainkaan, mitä Joonas tarkoitti kun otti omat lapset puheeksi? Hän kritisoi Royn tapaa yrittää vaikuttaa muihin ryhmäläisiin äänestyksessä sillä, että alkoi tunnepitoisesti kertoa mummostaan, jonka kanssa haluaisi sarjaa katsoa yhdessä, ja siksi Royn pitäisi omasta mielestään saada olla mukana mahdollisimman pitkään. Joonas sanoi, ettei pitänyt Royn yrityksestä nyyhkytarinalla saada ääniä: heillä kaikilla on tärkeitä ihmisiä, joiden kanssa haluavat sarjaa katsoa, Joonaksella nämä tärkeät henkilöt on omat lapset. Joonas ei siis todellakaan käyttänyt omia lapsiaan säälipisteiden saantiin, kuten Roy tökerösti yritti.
Juuri näitä hetkiä tarkoitan sillä, että osa pelaajista on taktisesti surkeita. Roy on jo toista vuotta täysin kujalla siitä, miten ryhmässä kannattaa toimia, että saa oman äänen kuuluville.
Yksittäinen hetki... Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina sano että Pietari on arvaamaton kun sillä ei kestä pää. Siis täys narsisti taitaa olla.
Taitolaji. Ensin ottaa tollasen viisaan rauhallisen olemuksen sosionomina, ja puhuu paljon itkien lapsistaan ni saa uskottavuutta. Tuolla monelle tulee "koti ikävä" ja kaipaa turvallisuuden tunnetta niin Tiinaan on helppo nojata ja hänen lähtee sitten manipuloimaan koska on uskottava. Viisas, rauhallinen, turvallinen, tasapainoinen ja kaikkea mitä moni kaipaa sillon kun lihakset kipeet, nälkä, märät vaatteet ja oikeesti tajuaa et nyt ollaan retkellä. Eivät vaan tajua että hän on susi lampaan vaatteissa.
Onpa epäselvää sössötystä koko kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Idjootti. Et voi sanoa etteivät tehtävät tai vaellus ole haastavia. Jokainen lähtee eri pisteestä. Toinen kantaa rinkkaa ensimmäistä kertaa metsässä, toiselle entuudestaan tuttua. Siinä käy ihan eri lihakset jos kannat rinkkaa epätasaisessa maastossa kuin vaikka kevyellä hiekkatiellä. Vaikka oisit kuinka hyvässä kunnossa ja harrastaisit citymaratoneja niin tollaset vaellukset ei ole kevyitä rasteja jos et ole vaeltanut.
Vierailija kirjoitti:
Missä on sanottu että kyseessä on taktinen juonittelupeli? Toki jos olet terminaattori tai vertaat vaellusta ja kiipeämistä K2 huiputtamiseen niin ei varmasti ole vaativaa. Toki on hyvä huudella nimettömänä että 100metriä korkeat köysitikkaat ei ole haastavaa, kun oma vaellus kokemukseksi on todennäköisesti lähisaleen hakemaan kuparia ja takaisin. Mitä jos itse kokeilisit päästä edes puolapuiden ylimmälle puolalle. Noilla korkeuserometreillä taaplaaminen alkusyksystä kaatosateessa 24/7 on vähän eri asia kun kävellä jotain karhunkierrosta auringonpaisteessa siideri tölkki kädessä. Toki täällä varmasti myös samat oman elämänsä wannabe eräjormat aikoo päätään kuin facen vaellusryhmässäkin.
Itseä ärsyttää suunnattomasti että hyvä konsepti on pilattu huonolla castingilla ja tiputtamistyylillä.
Mutta jos näin kierolla pelillä mennään niin ehdottaisin että siinä kohtaa kun viimeiset yrittävät sinne vuorelle niin pudonneet kilpailijat saisivat nähdä videot miten huipulle pääsevät olivat kieroilleet, puukottaneet selkään jne jne. Voi olla että jäisi rahat jakamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa epäselvää sössötystä koko kommentti.
Sinä olet epäselvä sössöttäjä kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähä huolissaan hänen lapsista. Tai itseasiassa aika monen...
Tää on ihan parhautta kun läskit sohva perunat huutelee täällä kuinka helppoa tuo vaellus on, mutta eivät kuitenkaan anna yhden yhtä esimerkkiä tehtävistä jotka heidän mielestään olisivat vaativia. Ihan sama vaikka kiipesivät retkikuntana everestille niin samat huutelusivat täällä että Everest on ihan turistivuori, sinne pääsee kuka vaan, mikseivät menneet annapurnalle olisi vähän haastetta.
"Me kolme mennään kimpassa huipulle". Tuo tuntuu olevan olettamus, mutta ei se ole varmaa, pääseekö sinne yhtään ketään. Pahimpien juonittelijoiden ja limanuljiskojen ei ainakaan tarvitsisi päästä.