Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL

Vierailija
24.02.2026 |

The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.

The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html

The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1132)

Vierailija
941/1132 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexi habitus näyttää kaikin puolin siltä että on tainnut vauhti maistua...

Mut hei mä steibalaisaan🤣

Vierailija
942/1132 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt pitäis tuotannon vähän hankaloittaa peliä kun niillä alkaa kupolin hajoileen. Mä ehdottaiain että Jasper pamahtais paikalle: " Hyvät retkikuntalaiset, uutena jäsenenä retkikuntaan liittyvät kolmisen kuukautta ryypännyt Tuksu ja Tuksun on-off massimies Veijo. Teidän tehtävänänne on hoitaa Tuksu ja Veijo huipulle. Muuten ette saa penniäkään. Tuotanto pitää huolen Tuksun ja Veijon nestetasapainoa joten varautukaa kielillä puhumiseen, lauluesityksiin ja spontaaneihin tankotanssi numeroihin luonnonhelmassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1132 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuossa yhdessä jaksossa virhe/lapsus vai mitä, kun mun mielestä yhteiset rahat annettiin Roylle, mutta silti kaikki olivat sitä mieltä, että seuraavaksi äänestetään Roy pihalle. Mitä vattua oikeesti??? Eikä kukaan sanonut, että Roy muuten mutta kun hänellä on yhteiset rahat. 

Vierailija
944/1132 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuossa yhdessä jaksossa virhe/lapsus vai mitä, kun mun mielestä yhteiset rahat annettiin Roylle, mutta silti kaikki olivat sitä mieltä, että seuraavaksi äänestetään Roy pihalle. Mitä vattua oikeesti??? Eikä kukaan sanonut, että Roy muuten mutta kun hänellä on yhteiset rahat. 

Samasta jutusta kirjoitin tuossa aiemmin. Samoin se Leevin ja Elinan tikaskisa oli outo...elinalla rahat ja Leevi hävisi tahallaan ettei Elinaa tiputettas..

Vierailija
945/1132 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt pitäis tuotannon vähän hankaloittaa peliä kun niillä alkaa kupolin hajoileen. Mä ehdottaiain että Jasper pamahtais paikalle: " Hyvät retkikuntalaiset, uutena jäsenenä retkikuntaan liittyvät kolmisen kuukautta ryypännyt Tuksu ja Tuksun on-off massimies Veijo. Teidän tehtävänänne on hoitaa Tuksu ja Veijo huipulle. Muuten ette saa penniäkään. Tuotanto pitää huolen Tuksun ja Veijon nestetasapainoa joten varautukaa kielillä puhumiseen, lauluesityksiin ja spontaaneihin tankotanssi numeroihin luonnonhelmassa".

Ohjelma on tehty jo viime vuonna.

Vierailija
946/1132 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma on tehty jo viime vuonna.

Nou shit, mä ihan thinkkasin et toi on niinku suora lähetys et ne on niinku siel ihan real-time real-life niinku now just nyt. Niinku live tiiätteks.

Vierailija
947/1132 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne jaksaa juonitella. Laittaisivat niin vaikeita tehtäviä, että kaikki ei onnistu tehtävissä.

Vierailija
948/1132 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa miten Roylle käy. En toivo voittavan, mutten toivo hänen myöskään lähtevän vielä. Eiköhän joku noista juonittelijoista voita.

Nyt ne on kateellisia Roylle ja yrittävät sitä saada kisasta pois.

Laittaisivat ensin pari naista huutamasta ja kiukuttelemasta  pois sieltä.

Vierailija
949/1132 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä matikkapää sillä leevillä😅 

Nehän menetti jokatapauksessa sen 10k kun tuomo tiputettiin.

"Nehän menetti jokatapauksessa sen 10k kun tuomo tiputettiin."

Rahat jaetaan lopussa, joten potentiaalisten jakajien vähentäminen esim 3 -> 2 tuo enemmän rahaa kuin se ylimääräinen 10te, jos jakajia on kahden sijaan kolme.

Jollekkin tuo ja jollekkin ei. Ne pudonneethan sen päättää kuka tai ketkä saa ja paljonko saa.

Toivottavasti töppäilevät sen verran, että kukaan ei saa mitään.

Vierailija
950/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas ärsyttävä kaksinaamainen pahanpuhuja.

Vierailija
951/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia toi "puoliksi nigerialainen, Porvoossa kasvanut" puhuu joka toisen sanan englantia?? Tyhmää 

Vierailija
952/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v|ttu mitä huutoa! Koko ajan..

Vierailija
953/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mitä porukkaa Joonas, Tiina ja Lexi! Syyttävät muita ja itse sortuvat seuraavassa hetkessä samaan. Lexikin komentelee ja käskee muita pitää päänsä kiinni kun ei itse jaksa kuunnella ja sitten arvostelee ettei toisen käytös ole normaalia. Öö, aivan... Joonas syyttelee että hänen tunteita yritetään manipuloida mutta itse itkee pillittää muille näyttääkseen herkältä uhrilta. Ohhoh! Toivon ettei noista kolmesta kukaan pääse huipulle! 

Vierailija
954/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia toi "puoliksi nigerialainen, Porvoossa kasvanut" puhuu joka toisen sanan englantia?? Tyhmää 

Aivan sama mitä se tekee ni tyhmää se on... 

Vierailija
955/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzakuski on äärettömän vastenmielinen ihminen. 

Spoiler

Hyvä kun putos, toivottavasti ei tule kolmanteenkin kauteen sössöttämään.

Vierailija
956/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mitä porukkaa Joonas, Tiina ja Lexi! Syyttävät muita ja itse sortuvat seuraavassa hetkessä samaan. Lexikin komentelee ja käskee muita pitää päänsä kiinni kun ei itse jaksa kuunnella ja sitten arvostelee ettei toisen käytös ole normaalia. Öö, aivan... Joonas syyttelee että hänen tunteita yritetään manipuloida mutta itse itkee pillittää muille näyttääkseen herkältä uhrilta. Ohhoh! Toivon ettei noista kolmesta kukaan pääse huipulle! 

Tämä!!

Vierailija
957/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalais-Nigerialainen? Mikä tekee siitä suomalaisen? Se että on syntynyt tai kasvanut Suomessa vai? Eli jos kissa syntyy tallissa niin tuleeko siitä hevonen? Miksi ei voi olla vain ylpeästi Nigerialainen... 

Vierailija
958/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina oli yks suosikkini, eipä vain enään! Pietari ansaitsisi päästä huipulle, se on sentään rehellinen, jopa silloin kun menettää hermot ni sanoo suoraan mielipiteensä. 

Vierailija
959/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalais-Nigerialainen? Mikä tekee siitä suomalaisen? Se että on syntynyt tai kasvanut Suomessa vai? Eli jos kissa syntyy tallissa niin tuleeko siitä hevonen? Miksi ei voi olla vain ylpeästi Nigerialainen... 

Eiköhän hän ole Suomen kansalainen. Tämä tekee hänestä suomalaisen.

Vierailija
960/1132 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Summit konsepti on hyvin outo. Juonittelua kuten selviytyjissä. Se on jo nähty. Olisi kiva katsoa tätä niin että ihmiset putoavat ainostaan epäonnistuessaan tehtävässä tai olemalla hitain esim. yksittäisessä vesistön ylitystehtävässä. Ei juonittelua, ei kuppikuntia eikä äänestystä.