The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1132)
Mä en kestäis tossa porukassa hetkeäkään. Kaksnaamaset tiina joonas milla lexi jacky vilma, hyi oksettavaa käytöstä, muka aikuisten koulukiusaamista ja **lätinää. Hävettäis teinä kertoa olevansa mm. varhaiskasvatuksen sosionomi, opettaja tai sairaanhoitaja. Roy ainoa aito, ansaitsi paikkansa tuhat kertaa enemmän ku muut, eikä oo koko suomen inhot päällä toisin ku muilla, joille toivotan onnea ;)
Toivottavasti open pennuista ei kasva yhtä kieroja.
Hirveitä juonittelijoita jotkut. En minä myöskään toivo Royn tippuvan.
Nuo tiukkapipot selittää, että se ei Roy ei ollut siellä alusta saakka, no melkein alusta asti
kylläkin oli.
Tuon pitäisi olla todellakin sitä, että huonokuntoisimmat tippuu. Eikä niin, että suurimmat juonittelijat jää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia toi "puoliksi nigerialainen, Porvoossa kasvanut" puhuu joka toisen sanan englantia?? Tyhmää
Jos ei se osaa suomenkieltä. Nuo ulkomaalaistaustaiset hirveän ahkerasti osallistuu vähän jokaiseen tosi tv ohjelmaan.
Kai ne on joutilaita, kun on aikaa osallistu, tai siis tunkea joka ohjelmaan.
Alone ohjelmassa niitä ulkomaalaisia ei olla vielä nähty. Ilmeisesti eivät pärjäisikään pariakaan päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestäis tossa porukassa hetkeäkään. Kaksnaamaset tiina joonas milla lexi jacky vilma, hyi oksettavaa käytöstä, muka aikuisten koulukiusaamista ja **lätinää. Hävettäis teinä kertoa olevansa mm. varhaiskasvatuksen sosionomi, opettaja tai sairaanhoitaja. Roy ainoa aito, ansaitsi paikkansa tuhat kertaa enemmän ku muut, eikä oo koko suomen inhot päällä toisin ku muilla, joille toivotan onnea ;)
Lisään vielä, että jo pudonneissa oli toki hyviä tyyppejä mm. Leevi, harmi kun ei pelannut itsensä puolesta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Summit konsepti on hyvin outo. Juonittelua kuten selviytyjissä. Se on jo nähty. Olisi kiva katsoa tätä niin että ihmiset putoavat ainostaan epäonnistuessaan tehtävässä tai olemalla hitain esim. yksittäisessä vesistön ylitystehtävässä. Ei juonittelua, ei kuppikuntia eikä äänestystä.
Eikä olisi. Hyvä, että on keskinäisiä kiistoja eikä mennä vaan alusta lähtien yhtenä harmonisena ryhmänä. Eihän sieltä kukaan koskaan putoaisi, kun auttavat toisiaan eikä se nyt niin vaarallista voi olla, että joku putoaa loukkaantumisen takia.
Ja pelkän nopeuskisan voi tehdä tasaisella maalla ja sen voittaa joku nuori mies, ei siinä ole mitään jännitystä.
Oon nyt katsonut jakson 7 ensimmäiset 10 minuuttia ja nousi kyllä verenpaineet heti tappiin. Kuin järkyttävä voi olla tämä ope Joona! Manipuloiva, vääristelevä, aivan uskomattoman kiero tyyppi! Vieläkö tämä saa jatkaa Kaarinassa luokanopettajana?!
Oi Milla sinä viattomuuden perikuva. Toi hänen rauhallisen äänensävy on pelottavaa.
Jakso 7
Voi voi Joonas itkee. Miten kehtaa koska itse juuri ns naureskeli kuinka joku itki. Siinä on mies joka on juuri sellainen kiusaaja ja puhuu selän takana.
Poistin ohjelman katselulistalta, ihan yksi lysti kuka näistä lopuista pääsee huipulle, ei kiinnosta. Surkein casting mitä oon nähnyt pitkään aikaan, kaikki fiksut ja kivat on nyt tiputettu, idioottimainen sakki jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Poistin ohjelman katselulistalta, ihan yksi lysti kuka näistä lopuista pääsee huipulle, ei kiinnosta. Surkein casting mitä oon nähnyt pitkään aikaan, kaikki fiksut ja kivat on nyt tiputettu, idioottimainen sakki jatkaa
Minulla kävi sama mielessä. Kurkkaan kuitenkin vielä seuraavaa jaksoa, sillä haluan tietää Pietarin kohtalon.
Voii Joonas, olipa miehekäs teko kieroilla kopteri paikka. Miehenä en ois kehdannut ottaa pienen naisen paikkaa vaikka kuinka polviin koskisi. Siinä vaiheessa pitää lähtee kotiin jos jalat ei kanna! Kiittäisin kyllä mutta en olis ottanut vastaan. Todella ahne ja häikäilemätön lurjus!
Vierailija kirjoitti:
Jakso 7
Voi voi Joonas itkee. Miten kehtaa koska itse juuri ns naureskeli kuinka joku itki. Siinä on mies joka on juuri sellainen kiusaaja ja puhuu selän takana.
Jep. Ja syyllistyi Royta kun hän oli mummostaan puhunut, sitten itse alkaa omista pennuista puhumaan ja hakemaan sympatiaa.
Näköjään muutkin on huomannut Joonaksen olemattomat arvot ja kierouden.
Tässä ohjelmassa on casting ihan pielessä. Se on hyvä että on kaikenlaisia ihmisiä mutta tällä kaudella yli puolet on moraalittomia peesaajia jolloin yhdelle tulee helposti liikaa valtaa.
Jäi nyt 6 jaksoon itsellä tämä kausi, ei enää kiinnosta loppuporukasta kuin Pietari, mutta ei vaan pysty enää näitä muita katsomaan.
Järkyttävää käytöstä Lexiltä Royta kohtaan! Miten se ilkeskin käyttäytyä ja huutaa Roylle noin!?!? Mikä tota muijaa vaivaa!?
Lexin ja Joonaksen paikka olis kotona.
Ja olen itse thaimaalainen mutta en koskaan sano suomalais-thaikku. Korkeintaan suomalaistunut thaimaalainen. Haluan olla ylpeä omista juuristani ja kunnioittaa myös suomalaisuutta.