The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta EI ainakaan ekassa jaksossa.
Kukaan ei ole niin sanonutkaan.
Kyllä on sanonut! Suosittelisin lukemaan tätä ketjua ennen typerää kommentointia......
Suosittelen hankkimaan elämän, niin ei tarvi kilahtaa joka kommentista 🤣
Tässä kukaan kilahtanu ole, joten jos vaan ite hankit🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö noilta spaghetti bologneset kokkaamatta, kun tulva yllätti? Miksei Jasperin kertojaääni selostanut katsojille minne porukka evakuoitiin yöksi? Kelluiko siellä tulvivassa teltassa myös jonkun vihreä puhelimen suojakuori vai näinkö väärin? Ei kai niillä sentään puhelimia ole mukana?
Saa käyttää kuvausten ulkopuolella
Kisassa ei puhelimia käytetty. Ne kerättiin pois ennen kisaa. Meille ei edes kerrottu paljonko kello on, tai mikä päivä on. Ja bologneset jäi syömättä.
terkuin, yks kisaajista :)
Vierailija kirjoitti:
Siis miesten deittivalmentaja?? Anna mun kaikki kestää ::::::DDDDDDDD
Niinpä.. nauroin ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä ihmeen paluumuuttaja se leevi on?? Ei ollut viime kaudel"
Paluullahan voidaan mahdollisesti viitata myös kuluvaan kauteen. Täällähän on gallupin tämänhetkisen tuloksen mukaan 22 ennakkokatsojaa ja 14 tv-katsojaa eli ennakkokatsojia enemmistö.
Mitä ihmettä sä ny selität.
Roy ja Leevi tulee takaisin, rautalangastako se pitää vääntää.
No kerro ny sitte että mistä se leevi tulee/muuttaa takaisin?
Leevi pudotettiin, mutta PALASI TAKAISIN.
Käsitätkö??
Alone Suomi hakkaa typerän summitin 100-0. Enemmän Alonen tyyppisiä ohjelmia toivotaan. Alone on huippu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.. nauroin ääneen.
On vaan keksinyt peitenimen incel-leireilylle.
Vierailija kirjoitti:
Miiska tuskin näyttelijä, on vetänyt jo pidemmän aikaa samanlaista sakeaa settiä somekanavillaan. Katsoin Yle Areenasta 'nössö ei ole mies' lyhytdokkarin, jossa suolti samaa tarinaansa. Myös hesari tehnyt tästä sankarista jutun. Peräänkuuluttaisin medioiden vastuuta olla antamatta näkyvyyttä tällaisille tyypeille. Ei ole kovin hyvä roolimalli lapsille/nuorille.
Hyvä kirjoitus. Olen samaa mieltä. Näitä ei pitäisi medioiden korostaa missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluullahan voidaan mahdollisesti viitata myös kuluvaan kauteen. Täällähän on gallupin tämänhetkisen tuloksen mukaan 22 ennakkokatsojaa ja 14 tv-katsojaa eli ennakkokatsojia enemmistö.
Leevi äänestettiin ekassa jaksossa pois, mutta juonikäänne on että pääsi takaisin = paluu
Höpö höpö. Eikä äänestetty ekassa vaan 63 v. Antti, joka oli eräopas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö noilta spaghetti bologneset kokkaamatta, kun tulva yllätti? Miksei Jasperin kertojaääni selostanut katsojille minne porukka evakuoitiin yöksi? Kelluiko siellä tulvivassa teltassa myös jonkun vihreä puhelimen suojakuori vai näinkö väärin? Ei kai niillä sentään puhelimia ole mukana?
Saa käyttää kuvausten ulkopuolella
Kisassa ei puhelimia käytetty. Ne kerättiin pois ennen kisaa. Meille ei edes kerrottu paljonko kello on, tai mikä päivä on. Ja bologneset jäi syömättä.
terkuin, yks kisaajista :)
Kyllä mulla oli puhelin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuka on kenenkin mielestä vanha ja kuka nuori, riippuu tosi paljon vastaajan iästä. Wilma on parikymppinen. Tuon ikäisten näkökulmasta 46-vuotias voi olla aika vanha. Sellainen ikä, mihin hänellä itsellään tuntuu olevan matkaa vielä ikuisuus. Heidän mielestään oma äiti ja isäkin voivat olla jo ihan "vanhuksia". Ehkä ei kannata ottaa niin vakavasti eikä loukkaantua siitä, mitä joku random parikymppinen ajattelee neli-viiskymppisten iästä.
Hän on 25-vuotias, ei siis itsekään mikään teini enää, jolta tällaisia aivopieruja voisi vielä odottaa. Lisäksi hän on sairaanhoitaja jolla myös pakolliset vanhustyön jaksot opiskeluissaan. Voisi kuvitella että ihmisen elinkaari olisi keskimääräistä paremmin hallussa, mutta eipä näköjään.
T. Terveydenhoitaja 34v
Joo, jotain sivistystä odottais 25-vuotiaalta. Aikamoisia rupisammakoita päästää suustaan. Onkohan oikeasti edes hoitoalalla? Siellä nimittäin tarvitaan sivistystä, mieleen ja kieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leevi pudotettiin, mutta PALASI TAKAISIN.
Käsitätkö??
Tässähän tippuu vain ne jotka tuotannon kässäriin sopii, Leevi halutaan pitää lähes huipulle asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.. nauroin ääneen.
On vaan keksinyt peitenimen incel-leireilylle.
🎯
Olisi mukava olla kärpäsenä katossa Vilman ja Alexandran katossa, kun lukevat heistä kirjoitettuja juttuja. Voi, olla, että naamaa punottaa. Älyävätkö itse, miten se nyt noin meni?
Ou, yeah! So simply. Tuo kiljujahuutaja on pahinta, mitä olen tölsysä kuullut. Kädet korville kun fyssari alkaa kiekua.
Täm finglishtelijä on lähinnä huvittava tietäjä.
Kalskahtipa kolkolle arvio 57 vuotiaan jaksamisesta johtuen iästä. Loukkasi itsensä ja lähti tosin. Mun on alettava kuntoilla enemmän. Nainen 50v. Oonko jo ikä loppu.
Vierailija kirjoitti:
"Kalskahtipa kolkolle arvio 57 vuotiaan jaksamisesta johtuen iästä. Loukkasi itsensä ja lähti tosin. Mun on alettava kuntoilla enemmän. Nainen 50v. Oonko jo ikäloppu."
Tuo täti näytti ja vaikutti kyllä pikemminkin 67-vuotiaalta. Ainakin omassa tuttavapiirissäni alle kuuskymppiset ovat nuorekkaampia.
Minä olisin toivonut, että se ekalla kaudella heti alkuun pudonnut metsurinainen olisi otettu toiselle kaudelle mukaan. Hän olisi ollut mielenkiintoinen kilpailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kalskahtipa kolkolle arvio 57 vuotiaan jaksamisesta johtuen iästä. Loukkasi itsensä ja lähti tosin. Mun on alettava kuntoilla enemmän. Nainen 50v. Oonko jo ikäloppu."
Tuo täti näytti ja vaikutti kyllä pikemminkin 67-vuotiaalta. Ainakin omassa tuttavapiirissäni alle kuuskymppiset ovat nuorekkaampia.
Samaa katsoin. Oma seisemänkymppinen äitinikin on huomattavasti nuoremman oloinen.
Näytti vanhemmalta , mutta paljon fiksumpi kuin huutaja tai Aleksandra joka valitellut jalkaansa ja kiroilee.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava olla kärpäsenä katossa Vilman ja Alexandran katossa, kun lukevat heistä kirjoitettuja juttuja. Voi, olla, että naamaa punottaa. Älyävätkö itse, miten se nyt noin meni?
Ou, yeah! So simply. Tuo kiljujahuutaja on pahinta, mitä olen tölsysä kuullut. Kädet korville kun fyssari alkaa kiekua.
Täm finglishtelijä on lähinnä huvittava tietäjä.
Voi olla näillä eukoilla tutinaa persuksissa. Jos itse olisin tuolla tavalla nolannut itseni, lukitsisin ovet ja kurkkisin vain verhojen välistä maailman menoa. Tietenkin nämä nyt menevät terapiaan toipumaan ja kuka se maksaa ne terapiasessiot? MTV tietenkin. Tuli niin paha mieli, kun meitä on syyttömästi mollattu pahemman kerran. Nolo olla se hoitsu, joka ei ymmärrä ikää oikein. Noloa olla tuo enkkua vääntävä päällepäsmäri. Nolointa kaikista olisi olla tuo fysioterapeutti joka kiljuhanhena rääkyy kauniisiin maisemiin.
Miiska ja Aleksanra niin ärsyttäviä . Toinen on minä ja minun paras kunto ja toinen suomi englanti vääntäjä. 🤢