The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (724)
Ei jaksa katsoa, kun yks somali huutaa ja esittää koko ajan ja räkättää toisen naisen kanssa.
Olis ollut kiva katsella maisemia, mutta nuo pilaavat.
Tämä kausi vasta potkastiin käyntiin ja mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. Muutama nega tähän alkuun, teen käsitöitä samalla kun katson eli tulee enemmän kuunneltua. Joku tämän kauden kisoista kuulostaa ihan samalta kuin se edellisen kauden lumilautailija nainen (se ilkiö), tismalleen samalta, että luulin jo tämän tulleen takaisin.
Toisekseen, että kiva kun on kivaa, mutta en voi sietää sitä, että luonnossa huudetaan ja mekastetaan. Osa naisista pitää aivan järkyttävää meteliä, huutaa ja ilakoi. Itsekään en ole hiljaisimmasta päästä, mutta luonnon äärelle hiljennetään. Ei ne kuvauket kärsi, vaikka puhuisi tavallisella äänellä.
Nyt ainakin tässä vaiheessa vielä oli mukavan suoria, kun poislähtijää miettivät. Hyvät oli argumentit ja herra itsekin messissä. En odota kieroilua ollenkaan.
Isokilttijätti telttaneitsyys 😬😬😬😬🤦😩😥
En katso!
Pilaavat maisemat huutamisella ja idioottimaisilla jutuillaan. Toivottavasti tulee karhu ja syö nuo akat.
Upeat Norjan maisemat menevät pilalle fyssarin ja sen somalin huutaessa. Ei ole sen poronaoisenkaan ääni kaunis.
Mikä ihme saa kuvittelemaan omaa itseään niin valloittavaksi, että kaikki hauavat kuulla kirkumista kurkku suoraa?
On tullut näille mölyäjille runtua sen verran, että luulisi hävettävän. Tuon somalin enkun tunkeminen suomalaiseen puheeseen on vatenmielistä.
Suuri toiveeni on pääst nauttimaan maisemista, kun nämä kolme+ se sairashoitsu on tiputettu. Siihen saakka rajoitettu katseleminen.
Tykkään siitä torniolaisesta naisesta ja parista miehestä. En muista nimiä mutta oliko lääkäriopiskelija ja joku muu. Ei yksikään sateenkaarilainen, eikä se miesten deittailija, eikä kumoikaan uusiotyyppi.
Sama nuorten naisten läyhääminen alkoi heti. Ensin tsempataan miten mahtaava porukka, ollaan niin yhtä "perhettä", ja eka ryntäys vuorelle niin aletaan ehdotella yhteistyötä joillekin
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää se, miten eri tavalla suhtaudutaan iäkkäämpiin osallistujiin, miestä tuetaan ja autetaan mutta naispuolista iäkkäämpää henkilöä ei, vaan supistaan ja suhtaudutaan negatiivisesti. Myös nuoremmat naiset tekevät näin. Ikävä katsoa.
Tätä se on tämän päivänä näiden nuorten keskuudessa.Vanhempia henkilöitä ei arvosteta pätkääkään on vaan tämä nuorten pohjaton oman arvon tunto ja minä minä kulttuuri.Ja millaisia on nämä nuoret tässäkin ohjelmassa:huudetaan ja kiljutaan lärvi auki,kehutaan itseä.Ihan naurettavia pellejä.
Siellä on vaan muutama ihminen, kuka päättää kuka tippuu.
Ja jos edellisestä kertaa muistetaan niin juonittelevat naiset aina päätti tippujan.
Naiset käyttäytyy tosi röyhkeästi ja suuri äänisesti.
Kunhan päästään eteenpäin kisassa varmasti juonittelu alkaa. Ne kun tekevät niitä parinkolmen hengen tehtäviä, siellä juonitaan toisten selän takana.
Puhutaan pahaa kanssa kilpailijasta ja halutaan puukottaa selkään.
Vierailija kirjoitti:
Sama nuorten naisten läyhääminen alkoi heti. Ensin tsempataan miten mahtaava porukka, ollaan niin yhtä "perhettä", ja eka ryntäys vuorelle niin aletaan ehdotella yhteistyötä joillekin
Tekopyhyyttä. Ikärasmia. Törkeyden huippu oli edellisessä jaksossa, jossa haluttiin kisaaja pois ikänsä takia, joka heidän mielestään oli nähnyt kaikkea enempi kuin he itse, nuoremmat ja ei siksi tarvitse enää tätä kokemusta ja äänestetään se ulos.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vaan muutama ihminen, kuka päättää kuka tippuu.
Ja jos edellisestä kertaa muistetaan niin juonittelevat naiset aina päätti tippujan.
Naiset käyttäytyy tosi röyhkeästi ja suuri äänisesti.
Ja miehillä taas olemattomien lihasten pullistelu ja minä ensin-meininki.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan päästään eteenpäin kisassa varmasti juonittelu alkaa. Ne kun tekevät niitä parinkolmen hengen tehtäviä, siellä juonitaan toisten selän takana.
Puhutaan pahaa kanssa kilpailijasta ja halutaan puukottaa selkään.
Se takia tämä ohjelma on p as ka. Luonto-ohjelmat pitäisi mielestäni pitää erossa kaikesta juonittelusta, suhmuroinnista ja kähminnästä. Pudotukset kyllä pystyttäisiin ratkomaan perusrehellisillä tehtävillä ja kisoilla. Jokainen selviäisi sitten omien kykyjen mukaan ja kaikilla olisi rehti mahdollisuus yrittää jatkoa. Tämä nykyinen Summit on karsea. Miksei jo viime kauden palautteita kuunneltu?
Mä pelaisin niin, että katsoisin, että vanhin kisaaja ei putoa. Pitäisin mukana ja varmistaisin, että voittaa. Jos se onnistuis se tois enemmän iloa kuin oma voitto. Olen nuori, mutta se tulis yllätyksenä muille nuorille. Petaisin voiton porukan vanhimmalle :)
Tuossa tulvakohdassa kisaajien olis pitänyt antaa ihan itse selviytyä eikä tuotannon mennä häsläämään. Tämänhän piti olla vaativa reality. Nyt suurinpiirtein mainoksen perusteella Jasper kantaa jengiä ulos teltoista. Vidura.
Kyllä siinä lunnit lähtee törmistä lentoon kun tuo älämölöporukka osuus rinkkoineen ja kolisevine kattiloineen kohdille! Miten norja on ylipäätään laskenut tuon kuvausryhmän porukoineen heilumaan tuonne. Kyllä kuningas tai Haakon olisi vähintäänkin voinut jyrähtää ettei sinne mitään huutavaa suomalaissakkia oteta häiritsemään vuonojen rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pelaisin niin, että katsoisin, että vanhin kisaaja ei putoa. Pitäisin mukana ja varmistaisin, että voittaa. Jos se onnistuis se tois enemmän iloa kuin oma voitto. Olen nuori, mutta se tulis yllätyksenä muille nuorille. Petaisin voiton porukan vanhimmalle :)
Viestiin 314
Kuulostaa, että sun pitäis olla ohjelmassa nimeltä Myyrä :D
Mä luulen, että Jasper kalastaa tuolla. Välillä käy jonkun viltin heittämässä noille huutajille. Viime vuonnahan tyyliin joku baari vilahti siellä kuvakulmissa taustalla, no mikä ettei, bissee ja lohta noissa maisemissa.
Me suomalaiset ollaan perusrehellistä kansaa. Nää juonitteluformaatit ei sovi meille. Esittäisivät niissä maissa omilla kokoonpanoillaan, missä ovat tämän keksineetkin.
Tulin kyllä vihaiseksi, kun Petteri pudotettiin. Sen jälkeen muuttui entistä tylsemmäksi koko ohjelma, pelkkää supattelua. Halusivat kaikki vahvat pois. Se lumilautailija oli pahimmasta päästä.