Pewrheettömille palstalaisille kysymys: kenen valokuvia kotonasi on esillä ?
Ja tämä kysymyshän lähti ihan siitä, kun eräs luonani vieraillut henkilö ihmetteli, että miksi minulla ei ole lainkaan valokuvia esillä. Ja aloin siinä vain ihmettelemään, että kenen kuvia minulla sitten pitäisi olla näytillä, kun ei perheeseeni kuulu muita kuin minä itse.
Joten kysynpä nyt teiltä muilta perheettömiltä, että pidätkö esillä valokuvia jostain henkilöistä, ja jos pidät niin kenestä ?
Kommentit (55)
Voisin laittaa kuvia Muumien hahmoista, jos jotain henkilöä esittävää laittaisin.
Miten määritelty perheetön? Äitini ja sisarukseni ovat elossa. Heidän ja edesmenneen isäni kuvat löytyy.
Jenna Jamesonin ja Sanna Suutarin.
Ei kenenkään. En ymmärrä kyllä miksi perheellisilläkään on niitä. Omituinen tapa.
Mulla on kyllä puoliso, mutta esillä on vain yksi valokuva meistä kahdesta seurusteluaikoina. Edes hääkuvia ei olla laitettu esille. Eikä kenenkään muun ihmisen kuvia ollenkaan. Miksi pitäisi olla? Meidän kirjahyllyt täyttää jo kirjat :)
En pidä kenenkään valokuvia esillä. Yksi kaameimpia näkyjä on jokaisen vuoden koulukuvilla vuorattu jääkaapin ovi.
Kummilapsen kuva sekä vanha kuva sukulaisista 1910-luvulta.
Vaikkei minulla ole omia lapsia, meillä on kuitenkin elossa olevia lapsuuden perheeseen kuuluvia henkilöitä.
Molempien kummilapset löytyy sekä minun vanhemmat ja mummo. Olen myös hyvin läheinen ollut vuosikymmeniä kummilapseni vanhempiin, joten ystävieni kuva löytyy myös.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei minulla ole omia lapsia, meillä on kuitenkin elossa olevia lapsuuden perheeseen kuuluvia henkilöitä.
Molempien kummilapset löytyy sekä minun vanhemmat ja mummo. Olen myös hyvin läheinen ollut vuosikymmeniä kummilapseni vanhempiin, joten ystävieni kuva löytyy myös.
ja anoppi, meinasin unohtaa ;)
Ps. Ihan hyvä anoppi on.
Ei ainuttakaan valokuvaa, sellainen on vanhanaikaista ja tunkkaista.
ei kenenkään kuvia ole esillä. Kuvat ovat tietokoneella, pilvipalvelussa tai ulkoisella kovalevyllä ja siellä on sitten varmaan "kaikkien" sukulaisten ja muiden läheisten kuvia. Vanhimmat kuvat jostain 1900-luvun alkupuolelta. Ja katson niitä myös silloin tällöin. En pidä niitä esillä, koska en jaksa alkaa etsiä mitään valokuvakehyksiä saatika ripustaa niitä seinille tai pitkin asuntoa. Olen vähän laiska sisustamisen suhteen. Tauluja kyllä on seinillä
miesystävälläkään ei ole kuvia esillä, ei edes lapsiensa.
meille molemmille on jotenkin kummallinen ajatus, että läheisten kuvia olisi esillä, emme oikein tajua, että miksi. Muutenkin kivempi, että ne on digitaalisessa muodossa, niin eivät sitten katoa minnekään eikä värit haalistu.
Vanhempieni kihlakuva yli 50 vuoden takaa ja edesmenneen kummitätini kuva. Toisinaan siskon lasten.
Olen naimisissa, ei meillä ole kuvia esillä. Tauluja löytyy, mutta ei ihmisistä.
N31
Ei kenenkään. Lemmikkini kuvia voisin ehkä laittaa, mutta en ikinä ihmisten. Pelkkä ajatuskin puistattaa.
Olen perheellinen, eikä esillä ole kenenkään valokuvia. Miksi olisi?
Minulla on muutamia taidevalokuvia, en tunne niissä olevia ihmisiä. Omien sukulaisteni kuvia en halua pitää esillä.
Miehen kummilapsista on kuvat.