Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä voisi tehdä parin tunnin verran päiväaikaan arkipäivisin

Vierailija
24.02.2026 |

Vinkatkaa mitä töitä olisi edes noin teoriassa mahdollista tehdä niin, että työaika on arkipäivisin päiväsaikaan ja vain noin 2-3 tunnin verran. Kriteerinä on se, että työ pitää tapahtua oikeassa virallisessa työsuhteessa, ei mitään kevytyrittäjähommia tai pimeitä töitä tai muuta laskutettavaa keikkaa. Maisteritutkinto on, mutta kelpaa minkä tason työ tahansa. Elämäntilanne ei vain anna myöden tehdä enempää kuin tuo pari tuntia, ja oman alan töitä ei niin vähillä tunneilla ole olemassa. 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja.

Vierailija
62/66 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VainTuulettimia. Vähän levittelet nahkapulkkaas niin ei tarvii muuta tehdä. Maisseilta luulis onnistuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy siivousfirmoista jotain aamu toimisto siivous,selitä että etsit vakituista 2 tunnin hommaa arkisin. 

mainosjaosta saa 1 kerta viikko joku hikinen satanen tai alle mutta voi jakaa muutaman tunnin sisällä itse jutut,kysy oman kodin läheltä jakopiiriä,osa pyörä osa auto reittejä. kaupan hyllytys apulainen tai tiskari aamussa? kerro tilanne että etsit vain 2 tunnin juttua. voi löytyä.

Vierailija
64/66 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kysy siivousfirmoista jotain aamu toimisto siivous,selitä että etsit vakituista 2 tunnin hommaa arkisin. 

mainosjaosta saa 1 kerta viikko joku hikinen satanen tai alle mutta voi jakaa muutaman tunnin sisällä itse jutut,kysy oman kodin läheltä jakopiiriä,osa pyörä osa auto reittejä. kaupan hyllytys apulainen tai tiskari aamussa? kerro tilanne että etsit vain 2 tunnin juttua. voi löytyä.

Ei tuollaiseen hommaan työsopparia tehdä. Nuo hommat hoitaa opiskelija tai työharjoittelija. 

Vierailija
65/66 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia ole palkkatyönä. Freelancerina kyllä. Esimerkiksi itse teen keikkaa datatieteen alalla ja mulla on pari asiakasta, joille teen töitä juuri noin. 

Vierailija
66/66 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt osa-aikaisena toimistotöitä yhdessä firmassa. Työsuhde oli kuitenkin vuokrafirmaan. Osa-aikaisia toimistotöitä on kyllä tarjolla, mutta ei yleensä suoraan siihen kyseiseen firmaan vaan vuokrafirman kautta. Suosittelisin siis laittamaan avoimen hakemuksen useampiin vuokratyöfirmoihin. Ei se ota jos ei annakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän