Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien omistajat todistivat olevansa sosiopaatteja tai muuten vain tunnekylmiä koirien uhreja kohtaan

Vierailija
23.02.2026 |

Poistattamalla uutisen Padasjoella tapahtuneesta koiran hyökkäyksestä pienen lapsen päälle. Kuinka sairaita te koirianne hyysäävät naiset oikein olette? Sanoisin, että olette todella sairaita. Siis ihan oikeasti mieleltään sairaita ihmisiä. Ilmankos suurin osa palstan vakiofeministeistä juoksee terapiasta toiseen ja syö päivittäin psyykenlääkkeitä.

Tätäkin uutista nämä koirien omistajat ensin alapeukuttavat ja samalla todistavat usein esitetyn väitteen koirien omistajien tyhmyydestä ja puolueellisuudesta, kun vastakkain ovat koira ja ihminen, jonka päälle koira on hyökännyt. Sitten, kun kävi ilmi, että enemmistö ketjun kirjoittajista paheksui asiaa, poistitte ketjun. On kyllä todella sairasta väkeä. Hyvänen aika sentään!

https://padasjoensanomat.fi/2026/02/19/koira-hyokkasi-lapsen-kimppuun/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikanbuldogit voisi kieltää kokonaan. Niille ei ole mitään koiranvirkaa.

Vierailija
2/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ilmoitin sen takia että luin ekat 10 kommenttia ja kaikki oli ala-arvoisia "VIHAAN VIHAAN VIHAAN VIHAAAMN KOIRIA JA NIIDEN OMISTAJIA" tyyliltään, ei kukaa jajsa lukea mitää pikkulapsen vuodatusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistit taas paskajankutuksen pystyyn kun äskeinen suljettiin.

Vierailija
4/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
5/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOIRAT HIRTEE

Vierailija
6/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse ilmoitin sen takia että luin ekat 10 kommenttia ja kaikki oli ala-arvoisia "VIHAAN VIHAAN VIHAAN VIHAAAMN KOIRIA JA NIIDEN OMISTAJIA" tyyliltään, ei kukaa jajsa lukea mitää pikkulapsen vuodatusta

Seli, seli ja uli, uli. 🤣🤣🤣

Olet sairas ihminen. Mene hoitoon, ellet jo ole hoidossa.

Vierailija
7/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOIRAT KUULUVAT TULIVUOREEN

Vierailija
8/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOIRAT HIRTEE

Ota hullu ilta lääkkeet.

Vierailija
9/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen syy näille keskustelujen poistamiselle on se, että te, jotka näitä ketjuja poistatte, ette kestä totuutta itsestänne. On paljon helpompi poistattaa ikävä keskustelu kuin kohdata totuus, sille totuuden kohtaaminen saattaisi johtaa psykoosiin ja osastohoitoon. Mutta ette te voi koko elämäänne valheessa elää, ja mitä myöhemmäksi totuuden kohtaaminen teillä jää, sitä pahempi on lopputulos.

Vierailija
10/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut että koiraihmiset eivät kestä yhtään kun koiria kritisoidaan. Olen nähnyt esimerkiksi YouTubessa videoiden kommenttikentissä oksettavaa koirien uhriksi joutuneiden vähättelyä ja haukkumista ja samalla kehutaan sitä piskiä. Vtun oksettavaa 

Vierailija
11/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tapaus. Koira omistaja olen. Mikä tekee osasta, onneksi hyvin pienestä, koiria sellaisia että hyökkäävät päälle ilman syytä. Lepposia kavereita ne on tuolla lenkillä. Tai toisille koirille rähisevät joskus mutta en ole ikinä nähnyt että ihan vaan ohikulkevalle ihmiselle rähisisi. 

Vierailija
12/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut että koiraihmiset eivät kestä yhtään kun koiria kritisoidaan. Olen nähnyt esimerkiksi YouTubessa videoiden kommenttikentissä oksettavaa koirien uhriksi joutuneiden vähättelyä ja haukkumista ja samalla kehutaan sitä piskiä. Vtun oksettavaa 

hakkasin syksyllä sun kaltaisen koiranvihaaja mulkun ja annoin koiran purra jalasta ja kyljestä.mulkku itki ku pikkulapsi .

Vierailija
13/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset tuntuvat olevan monesti persoonallishäiriöisiä ja narsisteja. Olen tavannut monta ilkeää koiranomistajaa mukaan lukien narsisti isäni.

Vierailija
14/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hakkasin syksyllä sun kaltaisen koiranvihaaja mulkun ja annoin koiran purra jalasta ja kyljestä.mulkku itki ku pikkulapsi .

Vain sun kuvitelmissasi.

Vierailija
15/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mulla oli jänis koira ja kävin jänismetsällä nykyää on uros staffi ja metsästetään kusipää koiranvihaajia.

Vierailija
16/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain sun kuvitelmissasi.

Alkoiko koiranvihaaja mulkkua pelottaa.

Vierailija
17/6 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista jutustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi