Mikä maa tai kaupunki maailmassa vetää sinua puoleensa?
Vaikket olisi siellä käynytkään, mutta siltikin tuntuu "omalta"?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
On kasvukeskuksia ja muuttotappio paikkakuntia. Ihmiset muuttaa vetovoimaisimpiin kuntiin ja kaupunkeihin. Siellä on töitä, kohtuulliset vuokrat, palvelut kuten koulut, päiväkodit ja toimiva julkinen liikenne. Itse asun syrjäkylillä: netti korvessa 100 euroa kuussa, vuokra 500e kuussa, sähkölaskut, vesimaksut, vakuutukset, ruoka, liikkuminen jne. Tuppukylä jossa eläkeläiset kyttää ikkunoissa jokaista liikettäsi ja huhut kiertää jos tekee vaikka syntiä.
Miten vuokra on noin kallis?
Etkö voisi muuttaa?
Kiina. Kirkkaasti upein ja monipuolisin maa. Siellä löytää niin syvää harmoniaa kuin kovia ääripäitä maailmankatsomuksista kulttuurin kautta talouteen ja teknologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Pietari...taivaallisia misuja edulliseen hintaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
T. Vaikken uskaltaisi
Madeira (oon kerran käynyt), rehevää, vaihtelevaa, paljon kukkia, huimat vuoristomaisemat, upeat vaellusreitit, kasvillisuus kuin sademetsässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Ihmiskauppaa.
On kasvukeskuksia ja muuttotappio paikkakuntia. Ihmiset muuttaa vetovoimaisimpiin kuntiin ja kaupunkeihin. Siellä on töitä, kohtuulliset vuokrat, palvelut kuten koulut, päiväkodit ja toimiva julkinen liikenne. Itse asun syrjäkylillä: netti korvessa 100 euroa kuussa, vuokra 500e kuussa, sähkölaskut, vesimaksut, vakuutukset, ruoka, liikkuminen jne. Tuppukylä jossa eläkeläiset kyttää ikkunoissa jokaista liikettäsi ja huhut kiertää jos tekee vaikka syntiä.