Minulla todettiin mahasyöpä, eikä mitään tehtävissä!
Avattiin vatsa ja oli levinnyt tosi pahasti, nyt vaan odotellaan patologin vastausta kuinka agressiivinen tämä tauti on, eli paljonko on elinaikaa! On niin epätodellinen olo kuin olla vain voi! Epätoivonen ja kauhuissaan!
Kommentit (69)
Ap itsekin tietää että vaikka olisikin niin tällä palstalla ei menisi läpi. Aika sairasta silti keksiä tuollaista. Olisipa ironista jos oikeasti sairastuisit.
minkä ikäinen olet? oliko syövällä mitään oireita aiemmin?
Mut tää tuli ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta, en olisi ikinä uskonut että näin vakavaa on. Onneksi mä olen saanut elää suht rikkaan elämän, ikääkin on jo yli 40v ja lapset on koululaisia.
Huvittais sanoa teille, että menkää ihmiset ihmeessä lääkäriin, jos on jotain vaivoja!
Ap, mene hoitoon! (Ei mahan vaan pään)
todettiin vatsasyöpä vajaa vuosi sitten. Nyt on täysin terve (no toki vielä toipuu ja käy kontrolleissa jne)! Kaikki on mahdollista!
Kunpa tämä olisikin unta ja kuvittelua, mahassa haava ja avanne kuitenkin muistutaa koko ajan.
Epäilen suuresti aloituksen todenperäisyyttä...
Niin valitettavaa kuin se onkin, niin useasti syöpä vatsalaukussa saa tulta alleen leikkauksen jälkeen. Näin lähtö saattaa tulla todella nopeastikkin :(
Sori, mutta en kyllä usko. Uskon jos kerrot, että mitä sinulle tehtiin ennen kuin mahasi avattiin? Miten vatsavaivojasi tutkittiin? Olitko tähystyksessä ja missä tähystyksessä? Miten syöpäsi siis todettiin?
Ei mun todellakaan tarvitse joka toimenpidettä selittää täällä, että uskoisitte! Miksi te olette tuollaisia? Oikeita persepäitä, toivon että joskus olisitte samassa tilanteessa kuin minä nyt, ei todellakaan jaksa vakuutella että tilanne on totta!
ap
Mahasyöpä on ihan oikea syöpä. T. toinen sh
Mitä besserwisser-sairaanhoitajia täällä taas liikkuu? Loukkaavaa puhetta eikä mitään tietoa, vaikka ollaan olevinaan kovinkin tietäväisiä :/
Voimia sinulle, ap. Nauti loppuaika niin hyvin kuin voit. Jumala antaa ja Jumala ottaa. Ei meistä kukaan tiedä lähtöpäiväänsä.
Älä välitä noista palstan provon huutajista. Voimia vaan sinulle j a perheellesi, etenkin lapsille.
Vierailija:
Ei mun todellakaan tarvitse joka toimenpidettä selittää täällä, että uskoisitte! Miksi te olette tuollaisia? Oikeita persepäitä, toivon että joskus olisitte samassa tilanteessa kuin minä nyt, ei todellakaan jaksa vakuutella että tilanne on totta!ap
Jos olet tosissasi, niin silloin olet myös (palstan tuntien) valmis vakuuttamaan, että puhut totta. Muuten et pään silittelyä täällä saa. Ja ihan syystäkin et saa. Tämä paikka on pullollaan kipeillä asioilla pilailevia idiootteja! Niin että alahan kertoa tarkemmin tutkimuksista.
Kuinka oireilit ennen lääkäriin menoa?