Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut linjoilta

Vierailija
23.02.2026 |

Mies, joka erikseen sanoi, ettei vastausviivettä saa ottaa ignorena, koska hän ei pysty aina heti vastaamaan mutta vastaa heti kun pystyy. Viive on ollut max. muutaman tunnin. Viestit puolin ja toisin pitkiä. Kuulemma kiva kun juttua piisaa (minulta, ja meillä ylipäätään.) On sanonut, ettei ole pahantahtoinen ihminen (nämä ovat poimintoja useista keskusteluissamme.) Eikä hän pahantahtoiselta vaikutakaan, päinvastoin. 

Hän on nyt kadonnut linjoilta. On ollut kokonaan pois whatsapista oudon kauan. En nyt ala jakamaan tänne mitään minuutintarkkoja tietoja, mutta oudon kauan. Viestit menevät perille, mutta mitään elonmerkkiä ei ole ollut ajankohdasta x lähtien. Totta kai pelkään, että olisi käynyt jotain vakavaa, mutta yritän uskotella, että tässä on nyt jokin lievempi tapaus kyseessä. Puhelimen näyttö ehkä rikki, puhelin kadonnut, tuskin varastettu.. hän ei ole mikään bilettäjä ja asuu muutenkin maalla. Puhelin on voinut unohtua johonkin... en vain tiedä mitä tehdä. Hän itse mainitsi, että yrityksensä tiedot löytyvät netistä. Olen löytänyt hänen somensakin. Minä pystyn kyllä ottamaan yhteyttä, siitä ei ole kyse. Mutta missä vaiheessa kehtaan kaivaa netistä sähköpostin? Vai enkö koskaan? Hän ei vaikuta yhtään sitoutumiskammoiselta. Jos hänen puhelimensa on rikki tai kadoksissa, hänen pitää ostaa uusi, ja siellä sitten joko on tai ei ole numeroani. Sähköpostilla saisin edes yhteystietoni hänelle, jotta en katoa ikuisiksi ajoiksi. MIKÄLI tässä nyt on jokin muu kuin todella outo ignore kyseessä. Minun on todella vaikeaa uskoa, että hän yhtäkkiä välttelisi minua. 

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä ei pärjää ilman puhelinta. Jätti sinut.

Jätti whatsapin :D 

Yrittäkää nyt ymmärtää, että tiedän mitä olemme puhuneet. Hän on ollut todella innokas, aivan kuten minäkin. Aivan ihmeellistä että aina täytyy yrittää kiusata netissä, oli tilanne mikä hyvänsä.

Jos et ymmärrä niin whatsappissa voi laittaa niin ettei näe milloin on ollut paikalla. Ja jos on yrittäjä niin todennäköisesti on myös työpuhelin. Kannattaa vaan hyväksyä että mies taisi löytää mielenkiintoisemman naisen

Vierailija
82/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kuljetusfirma ja missä päin Suomea?

En tiedä. En ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan kuljetusfirmasta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yrityksen tiedot on julkiset niin laita viestiä yrityksen numeroon pölöjä.

No yrityksen numeroon minä olen whatsapissa viestitellyt, typerys. Toiminimi.

Etkö saa henkilökohtaista numeroa numerotiedustelusta? Yrittäjillä on sellainen yleensä ei työasioille.

Vierailija
84/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätettynä poliisivankilassa.

Vierailija
85/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä ei ikinä vastannut puhelimeen. Yritän välttää kaikkea mikä muistuttaa siitä.

Hui apua!

Mies tajusi, että olet vielä ihan romuna exästä. Ja juoksi karkuun.

Tottakai sinun pitää voida soittaa ilman tuollaista pelkoa.

Kävit exän aikaan p4skalla. Oletko jo ihan ummella, kun et voi tehdä mitään, mikä muistuttaa exästäsi?

Vierailija
86/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt neuvoja mutta et vastaa meille yksinkertaiseen kysymykseen: eli mikset voi soittaa hänelle?

Kyseessä nettiuttavuus jonka kanssa vaihdettu puh wa varten eikä enempää. Noita on suomi24 täynnä. En vaan ymmärrä miksi purkaa tänne.

Joo mullakin oli nettituttavuus, katosi 15vuodeksi. 

Vierailija
87/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän arvokkuutta nyt. Älä laita sähköpostia. Kyllä hän sinut etsii käsiinsä jos olet hänelle tärkeä. 

Vierailija
88/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On kuljetusfirma. T. Oikea ap

Älä sotke kiitos.

Vierailija
89/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yrityksen tiedot on julkiset niin laita viestiä yrityksen numeroon pölöjä.

No yrityksen numeroon minä olen whatsapissa viestitellyt, typerys. Toiminimi.

Etkö saa henkilökohtaista numeroa numerotiedustelusta? Yrittäjillä on sellainen yleensä ei työasioille.

Fonectasta löytyy tuo mikä minulla on jo.

Vierailija
90/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään Suomessa bönde ole niin keskellä ei mitään etteikö uutta puhelinta lähdettäisi ostamaan. 

Ja tuo asenne "ehkä soitan jossain kohtaa" kertoo jo kaiken. Eipä näytä sinuakaan pahemmin kiinnostavan. Ellet sitten todellisuudessa ole jo soittanut, monta kertaa, mutta toinen ei vastaa...

Vierailija
91/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän arvokkuutta nyt. Älä laita sähköpostia. Kyllä hän sinut etsii käsiinsä jos olet hänelle tärkeä. 

Hän ei oikein pysty sitä tekemään. Liian vähän tietoa minusta. 

Vierailija
92/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On kuljetusfirma. T. Oikea ap

Älä sotke kiitos.

Eipä ole, enkä tämän enempää käytä aikaani teihin säälittäviin kiusaajiin. Kasvakaa aikuisiksi. Muistin taas miksi vihaan tätä palstaa. Yhtä ainuttakaan keskustelua ei voi käydä ilman sairaalloista v*ttuilua ja kiusaamista. 

Vierailija
93/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä ei pärjää ilman puhelinta. Jätti sinut.

Jätti whatsapin :D 

Yrittäkää nyt ymmärtää, että tiedän mitä olemme puhuneet. Hän on ollut todella innokas, aivan kuten minäkin. Aivan ihmeellistä että aina täytyy yrittää kiusata netissä, oli tilanne mikä hyvänsä.

Ymmärtätkö sinä, että toiset ghostaa jopa aviopuolisonsa. Miksei sitten toiset jonkun wa-tutun.

Vierailija
94/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tällaisia tapauksissa riittää, ei kannata elämäänsä nettituttavuuksiin perustaa, ihmisiä tulee ja menee, hauskaa oli jutella mutta se oli siinä.

Vierailija
95/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun mies. Käskin poistaa sinut ja totteli.

Vierailija
96/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään Suomessa bönde ole niin keskellä ei mitään etteikö uutta puhelinta lähdettäisi ostamaan. 

Ja tuo asenne "ehkä soitan jossain kohtaa" kertoo jo kaiken. Eipä näytä sinuakaan pahemmin kiinnostavan. Ellet sitten todellisuudessa ole jo soittanut, monta kertaa, mutta toinen ei vastaa...

Niin, tai voisikohan mitenkään olla mahdollista että olen ujo? Voisiko mitenkään olla mahdollista ettei maaseudulla kaupat ole auki 24 h? Voisiko mitenkään olla mahdollista, että numeroni on tallennettuna puhelimeen, ei simille? Kaikenlaisia hämmästyttäviä asioita ja kysymyksiä tulvii mieleen.

Vierailija
97/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo suosituimpia. Olen Kingi.

Ap

Vierailija
98/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rasittava ihminen. Tajusin sen muutamasta viestistä tässä. Toivottavasti äijä ihastui johonkin joka ei ole Iääkityksen tarpeessa.

Ei tartte sanoa noin. Koulukiusaajako olet? Kyllä ihmiset on ilkeitä, tässäkin ketjusta. Pakko sivusta kommentoida

Vierailija
99/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pistänyt kylmäksi. Mies on kanttuvee.

Vierailija
100/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yrittäjä ole ilman puhelinta, ei maaseudullakaan.

Niin, no jos puhelin hajoaa niin silloin jopa maaseudulla ollaan ilman, lähin kauppa kun ei ole ollut auki silloin ja se on kymmenien kilometrien päässä kotoa. 

Sanoit, että on ollut hiljaa joitain päiviä.

Kyllä siinä ajassa ajaa kauppaan ostamaan uuden.

Tai sitten se on vainaa. Kattuvei.

Ymmärrätkö että maaseutu on eri asia kuin kaupunki?

Ymmärrän toki.

Maaseudulla lähetetään savumerkkejä, jos puhelin hajoaa. Eiku...

Maaseudulla pitää olla toimiva puhelin ihan turvallisuussyistäkin. Yrittäjä on pian entinen yrittäjä, jos ei vasta  puhelimeen.Eikä mitään välimatkat ole liian pitkiä suomessa. 

Paitsi, jos tämä onkin joku Nigerian prinssi jostain savimajasta ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän