Kadonnut linjoilta
Mies, joka erikseen sanoi, ettei vastausviivettä saa ottaa ignorena, koska hän ei pysty aina heti vastaamaan mutta vastaa heti kun pystyy. Viive on ollut max. muutaman tunnin. Viestit puolin ja toisin pitkiä. Kuulemma kiva kun juttua piisaa (minulta, ja meillä ylipäätään.) On sanonut, ettei ole pahantahtoinen ihminen (nämä ovat poimintoja useista keskusteluissamme.) Eikä hän pahantahtoiselta vaikutakaan, päinvastoin.
Hän on nyt kadonnut linjoilta. On ollut kokonaan pois whatsapista oudon kauan. En nyt ala jakamaan tänne mitään minuutintarkkoja tietoja, mutta oudon kauan. Viestit menevät perille, mutta mitään elonmerkkiä ei ole ollut ajankohdasta x lähtien. Totta kai pelkään, että olisi käynyt jotain vakavaa, mutta yritän uskotella, että tässä on nyt jokin lievempi tapaus kyseessä. Puhelimen näyttö ehkä rikki, puhelin kadonnut, tuskin varastettu.. hän ei ole mikään bilettäjä ja asuu muutenkin maalla. Puhelin on voinut unohtua johonkin... en vain tiedä mitä tehdä. Hän itse mainitsi, että yrityksensä tiedot löytyvät netistä. Olen löytänyt hänen somensakin. Minä pystyn kyllä ottamaan yhteyttä, siitä ei ole kyse. Mutta missä vaiheessa kehtaan kaivaa netistä sähköpostin? Vai enkö koskaan? Hän ei vaikuta yhtään sitoutumiskammoiselta. Jos hänen puhelimensa on rikki tai kadoksissa, hänen pitää ostaa uusi, ja siellä sitten joko on tai ei ole numeroani. Sähköpostilla saisin edes yhteystietoni hänelle, jotta en katoa ikuisiksi ajoiksi. MIKÄLI tässä nyt on jokin muu kuin todella outo ignore kyseessä. Minun on todella vaikeaa uskoa, että hän yhtäkkiä välttelisi minua.
Kommentit (123)
Et ollut hänelle niin tärkeä että olisi enempää halunnut jatkaa juttua.
Ymmärsin että näkee vielä paikallaolotiedot mutta viimeisin paikallaoloaika on useamman päivän takaa...? Jos olisi estänyt niin viestit eivät menisi edes perille.