Kadonnut linjoilta
Mies, joka erikseen sanoi, ettei vastausviivettä saa ottaa ignorena, koska hän ei pysty aina heti vastaamaan mutta vastaa heti kun pystyy. Viive on ollut max. muutaman tunnin. Viestit puolin ja toisin pitkiä. Kuulemma kiva kun juttua piisaa (minulta, ja meillä ylipäätään.) On sanonut, ettei ole pahantahtoinen ihminen (nämä ovat poimintoja useista keskusteluissamme.) Eikä hän pahantahtoiselta vaikutakaan, päinvastoin.
Hän on nyt kadonnut linjoilta. On ollut kokonaan pois whatsapista oudon kauan. En nyt ala jakamaan tänne mitään minuutintarkkoja tietoja, mutta oudon kauan. Viestit menevät perille, mutta mitään elonmerkkiä ei ole ollut ajankohdasta x lähtien. Totta kai pelkään, että olisi käynyt jotain vakavaa, mutta yritän uskotella, että tässä on nyt jokin lievempi tapaus kyseessä. Puhelimen näyttö ehkä rikki, puhelin kadonnut, tuskin varastettu.. hän ei ole mikään bilettäjä ja asuu muutenkin maalla. Puhelin on voinut unohtua johonkin... en vain tiedä mitä tehdä. Hän itse mainitsi, että yrityksensä tiedot löytyvät netistä. Olen löytänyt hänen somensakin. Minä pystyn kyllä ottamaan yhteyttä, siitä ei ole kyse. Mutta missä vaiheessa kehtaan kaivaa netistä sähköpostin? Vai enkö koskaan? Hän ei vaikuta yhtään sitoutumiskammoiselta. Jos hänen puhelimensa on rikki tai kadoksissa, hänen pitää ostaa uusi, ja siellä sitten joko on tai ei ole numeroani. Sähköpostilla saisin edes yhteystietoni hänelle, jotta en katoa ikuisiksi ajoiksi. MIKÄLI tässä nyt on jokin muu kuin todella outo ignore kyseessä. Minun on todella vaikeaa uskoa, että hän yhtäkkiä välttelisi minua.
Kommentit (123)
Tai sitten hänellä ei ole aavistustakaan missä puhelin on. Tippunut vaikka taskusta tai jotain.
WhatsAppilla voi myös soittaa...
Oletteko koskaan tavanneet?
Mikset voi soittaa? Siinä selviää heti onko jo esim. estänyt sun numeron.
Ja missä yhteydessä mies on sanonut ettei ole pahantahtoinen? Miksi?
Viimeksi hän selitti purkaneensa yhtä kuormaa (tiedän mitä kuormaa.) Siinäkin rytäkässä puhelin voi kadota. En usko, että se kuormanpurku oli vain yhden hetken juttu, vaan sitä on varmaan jatkettu jossain vaiheessa tai viety autolla jotain johonkin ja puhelin kadonnut tai hajonnut näyttö siinä samassa.
Nainen löysi jonkun joka jaksaa häntä ja nyt se mies ignoorasi. Sai tietää että olet ruma?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut superpitkiä keskusteluja. Olen avautunut ilkeästä eksästä sun muuta.
Ehkä soitan jossain vaiheessa. En jaksa uskoa estämiseen. Viestit menevät perille whatsapissa.
En usko tohon "puhelimen näyttö meni rikki"- juttuun ollenkaan.
Viikonloppuna löysi naisen sänkyynsä. Kyllä routa miehen nettituttujen luo taas ajaa. Odottele.
Eksä ei ikinä vastannut puhelimeen. Yritän välttää kaikkea mikä muistuttaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut superpitkiä keskusteluja. Olen avautunut ilkeästä eksästä sun muuta.
Ehkä soitan jossain vaiheessa. En jaksa uskoa estämiseen. Viestit menevät perille whatsapissa.
Ehkä hän ei jaksa enää kuunnella tarinoita sun exästä. En mäkään jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
En usko tohon "puhelimen näyttö meni rikki"- juttuun ollenkaan.
Minä uskon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan firma ja misäpäin?
Kuljetusfirma kun purkaa kuormaa.
Kysyt neuvoja mutta et vastaa meille yksinkertaiseen kysymykseen: eli mikset voi soittaa hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei jaksa enää kuunnella tarinoita sun exästä. En mäkään jaksaisi.
Minä tiedän mitä olemme keskustelleet ja mitä hän on eksätarinoihin vastannut. Ehdotti itse että jutellaan eksät läpi vaikka saunaillassa.
Tunnen tuo miehen. Ei se ole maaseutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan firma ja misäpäin?
Kuljetusfirma kun purkaa kuormaa.
No eipä ole. Luuletko, ettei ihminen voi purkaa kuormaa vapaa-ajallaan? :'D
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te koskaan soittele? Ainoastaan pitkiä viestejä? Ainoastaan WhatsAppissa? Sinäkin mietit sähköpostia toisena keinona?
Eikö yhtään hälytä kelloja?
Hän viestii kanssasi vain kun hänelle sopii.
Taitaa olla reissussa perheen kanssa.
Mitä tapahtuu, jos soitat?
Ennen vanhaan kirjoitettiin kirjeitä ja käytiin kylässä pari kertaa vuodessa. Sitten pystyi soittamaan puhelimella. Sitten puhelimen sai pistetyksi taskuunsa. Nyt on vaikka mitä keinoja. Ja kumminkin homma sen kuin vaikeutuu!?!
"Meillä on ollut superpitkiä keskusteluja. Olen avautunut ilkeästä eksästä sun muuta. "
Oikeita keskusteluja vai oletko sinä vain vuodattanut exästäsi? Liian raskas viestittelyaihe, varsinkin jos ette ole edes tavanneet. = mies kadonnut ihan tarkoituksella.
Soita sille.