Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut linjoilta

Vierailija
23.02.2026 |

Mies, joka erikseen sanoi, ettei vastausviivettä saa ottaa ignorena, koska hän ei pysty aina heti vastaamaan mutta vastaa heti kun pystyy. Viive on ollut max. muutaman tunnin. Viestit puolin ja toisin pitkiä. Kuulemma kiva kun juttua piisaa (minulta, ja meillä ylipäätään.) On sanonut, ettei ole pahantahtoinen ihminen (nämä ovat poimintoja useista keskusteluissamme.) Eikä hän pahantahtoiselta vaikutakaan, päinvastoin. 

Hän on nyt kadonnut linjoilta. On ollut kokonaan pois whatsapista oudon kauan. En nyt ala jakamaan tänne mitään minuutintarkkoja tietoja, mutta oudon kauan. Viestit menevät perille, mutta mitään elonmerkkiä ei ole ollut ajankohdasta x lähtien. Totta kai pelkään, että olisi käynyt jotain vakavaa, mutta yritän uskotella, että tässä on nyt jokin lievempi tapaus kyseessä. Puhelimen näyttö ehkä rikki, puhelin kadonnut, tuskin varastettu.. hän ei ole mikään bilettäjä ja asuu muutenkin maalla. Puhelin on voinut unohtua johonkin... en vain tiedä mitä tehdä. Hän itse mainitsi, että yrityksensä tiedot löytyvät netistä. Olen löytänyt hänen somensakin. Minä pystyn kyllä ottamaan yhteyttä, siitä ei ole kyse. Mutta missä vaiheessa kehtaan kaivaa netistä sähköpostin? Vai enkö koskaan? Hän ei vaikuta yhtään sitoutumiskammoiselta. Jos hänen puhelimensa on rikki tai kadoksissa, hänen pitää ostaa uusi, ja siellä sitten joko on tai ei ole numeroani. Sähköpostilla saisin edes yhteystietoni hänelle, jotta en katoa ikuisiksi ajoiksi. MIKÄLI tässä nyt on jokin muu kuin todella outo ignore kyseessä. Minun on todella vaikeaa uskoa, että hän yhtäkkiä välttelisi minua. 

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kiusallani täällä kommentoi. Kokemus valitettavasti opettanut, että sinun olisi itsesi vuoksi parasta olla ottamatta yhteyttä. 

Vierailija
102/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko tyytyväinen jos saisit kymmenittäin kommentteja että voi kauheaa, hän on varmaan kuollut kuorman alle. Tai kyllä, hänen puhelimensa särkyi raskaan kuorman alle ja siellä hän nyt epätoivoisena itkee exästään vuodattaneen Raijan perään, kun ei saa yhteyttä. Tai miten olisi: Mies sokeutui purkaessaan kuormaa, viestit tulevat perille mutta hän ei enää pysty lukemaan niitä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään Suomessa bönde ole niin keskellä ei mitään etteikö uutta puhelinta lähdettäisi ostamaan. 

Ja tuo asenne "ehkä soitan jossain kohtaa" kertoo jo kaiken. Eipä näytä sinuakaan pahemmin kiinnostavan. Ellet sitten todellisuudessa ole jo soittanut, monta kertaa, mutta toinen ei vastaa...

Niin, tai voisikohan mitenkään olla mahdollista että olen ujo? Voisiko mitenkään olla mahdollista ettei maaseudulla kaupat ole auki 24 h? Voisiko mitenkään olla mahdollista, että numeroni on tallennettuna puhelimeen, ei simille? Kaikenlaisia hämmästyttäviä asioita ja kysymyksiä tulvii mieleen.

No miksi kyselet vauvassa kun tiedät vastaukset itse parhaiten? Negatiivinen vaihtoehto ei kelpaa sinulle. Kun olet noin varma miehestä niin älä kysele tyhjiä.

Vierailija
104/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muutamassa tunnissa pitäisi jatkuvasti vastata pelkästä vastaamisen ilosta ilman varsinaista asiaa ja jos vielä yrityskin, niin luulisi moiseen ennen pitkää kyllästyvän (samalla ehkä ihmetellen minkä läheisriippuvaisen kanssa onkaan tekemisissä). 

Etkö nyt millään ymmärrä, että meidän keskustelimme ovat olleet vastavuoroisia? 

Nimenomaan vastavuoroisia mutta nyt mies on kyllästynyt. 0

Vierailija
105/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tohon "puhelimen näyttö meni rikki"- juttuun ollenkaan.

Olisi varmaan jo hankkinut uuden puhelimen?

Vierailija
106/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän arvokkuutta nyt. Älä laita sähköpostia. Kyllä hän sinut etsii käsiinsä jos olet hänelle tärkeä. 

Hän ei oikein pysty sitä tekemään. Liian vähän tietoa minusta. 

Olette puhuneet pitkiä hyviä keskusteluja ja hän on yhtä kiinnostunut sinusta kuin sinä hänestä mutta ette oikeasti tunne toisianne?

Outoa. Perin outoa

Vierailija
107/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kuljetusfirma ja missä päin Suomea?

En tiedä. En ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan kuljetusfirmasta.

Ap

On kuljetusfirma. T. Oikea ap

Älä sotke kiitos.

Eipä ole, enkä tämän enempää käytä aikaani teihin säälittäviin kiusaajiin. Kasvakaa aikuisiksi. Muistin taas miksi vihaan tätä palstaa. Yhtä ainuttakaan keskustelua ei voi käydä ilman sairaalloista v*ttuilua ja kiusaamista. 

Sinä aloitit kiusaamisen. Et kestänyt vaihtoehtoja ja hyökkäsit itse päälle. Luepa itse tästä kuka aloitti kommentoijien kiusaamisen.

Vierailija
108/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtolomalla perheen kanssa nyt 

Vierailija
109/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin naispuolinen Allu, suuttuu kun saa vastauksia

Vierailija
110/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meillä on ollut superpitkiä keskusteluja. Olen avautunut ilkeästä eksästä sun muuta. "

Oikeita keskusteluja vai oletko sinä vain vuodattanut exästäsi? Liian raskas viestittelyaihe, varsinkin jos ette ole edes tavanneet. = mies kadonnut ihan tarkoituksella.

Oikeita keskusteluja.

Mies kokeneen rutinoitunut keskustelemaan "oikeita keskusteluja", mutta nyt muiden kiireidensä keskellä kyllästynyt tyhjän jauhamiseen.

Vierailija
111/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaanko me Porvoon Pirkon kanssa?

Aika hyvä 2/5

Vierailija
112/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo perheloma-aika on nyt 

Vierailija
113/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Onneksi ette ehtinyt juttelua pidemmälle.

Vierailija
114/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kuljetusfirma ja missä päin Suomea?

En tiedä. En ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan kuljetusfirmasta.

Ap

On kuljetusfirma. T. Oikea ap

Älä sotke kiitos.

Eipä ole, enkä tämän enempää käytä aikaani teihin säälittäviin kiusaajiin. Kasvakaa aikuisiksi. Muistin taas miksi vihaan tätä palstaa. Yhtä ainuttakaan keskustelua ei voi käydä ilman sairaalloista v*ttuilua ja kiusaamista. 

Totuus sattuu.

Uuuu uu, love hurts

Vierailija
115/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vain mukavaa jutustelua, ei mitään muuta. Tuskin mies halusikaan muuta, hänellä on oma elämänsä. Ei kannata nettituttavuuksiin jäädä roikkumaan.

Vierailija
116/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yrityksen tiedot on julkiset niin laita viestiä yrityksen numeroon pölöjä.

No yrityksen numeroon minä olen whatsapissa viestitellyt, typerys. Toiminimi.

Etkö saa henkilökohtaista numeroa numerotiedustelusta? Yrittäjillä on sellainen yleensä ei työasioille.

Fonectasta löytyy tuo mikä minulla on jo.

Täähän on selvä juttu. Viestii työpuhelimesta ja nyt on lomalla perheen kanssa.

Kyllä se ilmoittelee itsestään kun perheen lomamatka on ohi.

Vierailija
117/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettituttavuus ei ole suhde, juttelu ei ole suhde, joten ap lopeta turha haaveilu, tiedätkö miltä edes tyyppi näyttää?

Vierailija
118/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samantapainen nettisuhde. Törmättiin keskustelupalstoilla, sitä kautta päästin tekaistun sähköpostin kautta juttelemaan kahdestaan ja vaihtamaan tietoja. Juteltiin varmaan 3 vuotta tai ylikin ja hän kai kuvitteli, että se on joku oikea suhde. En koskaan tohtinut sanoa, että en ole hänestä sillä tavalla kiinnostunut (eikä suoraan kysynytkään) . Jäin siihen jotenkin jumiin ja olin tylsistynyt. Sitten yhtenä päivänä ajattelin, että en vaan jaksa. Poistin itseni linjoilta. Pidän hänestä edelleen tuttavana, mutta mitään tulevaisuutta meillä ei olisi ollut. Huomasin jo ajat sitten, että ollaan vain kavereita eikä mitään enempää. Olen pahoillani ja varma, että hän on päässyt suhteissaan eteenpäin ihan oikeassa elämässä. En halunnut loukata häntä, ja kun ei oltu koskaan tavattu kasvotusten, oli helpointa vain kadota. Pahoittelut siitä.

Vierailija
119/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että Ap katosi linjoilta, kun alapeukutus loppui. Yhtä helposti katosi se maajussi yrittäjä, kuin pieru saharaan.

Vierailija
120/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko varattu mies? Vaimo saanut tietää teidän jutusta?

No ei ole varattu. Hän ei ole ollut ollenkaan whatsapissa. 

On estänyt sut, siksi et nää paikallaolotitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi