Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kiinnosta enää naisia

Vierailija
23.02.2026 |

Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.

Kommentit (240)

Vierailija
181/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene johonkin heikkolahjaisten tai "erityisten" ihmisten tapaamisiin. Sieltä voisit paremmin löytää itsellesi sopivaa seuraa.

Ei kiitos. Käyn töissä missä on normaaleita ihmisiä.

Miten tuo liittyy mihinkään? Monet kehitysvammaiset käyvät normaaleilla työpaikoilla. 

Mä en ole vammainen.

Olet niin lähellä, että normaalille ihmiselle sillä pienellä erolla ei ole väliä. 

Outoa sitten kyllä kaikki, outoa kuitenkin ku ennen olen seurustellut nätin naisenkaa.

Hänkin var

Ei kyllä ollut sori vaan.

Vierailija
182/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha nainen meni tinderissä hiljaseksi, esti kehui minua mitä hittoa yhtäkkiä tollee, mä en voi käsittää miten mulla näin huonoa tuuria naistenkaa mulle riitti unohdan naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti meen kysymää naisilta jossain forumissa mikä hitto teit vaivaa ku oon komea ja pitkä ja ette kiinnostu.

Vierailija
184/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha nainen meni tinderissä hiljaseksi, esti kehui minua mitä hittoa yhtäkkiä tollee, mä en voi käsittää miten mulla näin huonoa tuuria naistenkaa mulle riitti unohdan naiset.

Tässä jätetään nyt jotain helvetin olennaista kertomatta. Ei sulla edes ollut Tinderiä asennettuna? Eikä mitään matchia ollut? Ja jos olikin, niin se oli joku ulkomaalainen huijausbotti. 

Mene vaihtamaan vaippasi.

Vierailija
185/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu lopeta jo.

Vierailija
186/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ylilaudalla käynyt? Siellä on kaltaisiasi miehiä pohtimassa samaa. Ylikseltä löytyy varmasti apustusta ongelmaasi!

Vierailija
187/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?

Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.

Kukaan ei kiinnostu, allun, epätoivosta. Eikä yleensä epätoivosta.

Ootko yrittänyt Hokkajankaajaa? Voisitte yhdessä jankata toisenne tukehduksiin.

Vierailija
188/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jätetään nyt jotain helvetin olennaista kertomatta. Ei sulla edes ollut Tinderiä asennettuna? Eikä mitään matchia ollut? Ja jos olikin, niin se oli joku ulkomaalainen huijausbotti. 

Mene vaihtamaan vaippasi.

Kyllä oli kaunis nainen ja kehui minua, näköjään ei kiinnosta. en ala pommittaa sitä siinä ei ole järkeä.

Vierailija
189/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä helposti tunnistettava, huomionhakuinen ap on ilmeisen pakkomielteinen. Ei haluakaan mitään rationaalista keskustelua, vaan jankkaa yhtä ja samaa loputtomiin. Mikään vastaus ei kelpaa neuvoksi.

AP:lla on ilmeisestikin todettu laaja-alainen oppimisvaikeus. Tällöin hänen ÄO on arviolta 70-85. Vaikkei se täytäkään vielä älyllisen kehitysvammaisuuden määritelmää (ÄO alle 70), on normaali rationaalinen keskustelu kuitenkin jo hyvin haastavaa. Älyllinen kapasiteetti ei vain riitä.

Vierailija
190/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai olla miäs se nainen. Tai se tajusi että oot allu.

Vierailija
191/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonassa on vikaa jos ei .....

Mää oon täys pispää ...ajoitain. Kaikki bio on rempallaan )melkein kaikki) , vaaka juoksee hysteerisesti karkuun ...... ...ja .....no en ole Ladyä vailla. Lady just räyhäskin mulle, mutta ei se vesi haNHEN SELÄSSÄ PYSY.  

Vierailija
192/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan tämän tason vitsijuttelulla edes poikaystävää kiinnostumaan (enää)?

Vierailija
193/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti meen kysymää naisilta jossain forumissa mikä hitto teit vaivaa ku oon komea ja pitkä ja ette kiinnostu.

Mitähän hittoa sää nyt tässä teet?

Vierailija
194/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ylilaudalla käynyt? Siellä on kaltaisiasi miehiä pohtimassa samaa. Ylikseltä löytyy varmasti apustusta ongelmaasi!

Ja miehiä hellyyteen.

Vierailija
195/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa muka ei oo koskaa vikaa, tollee ne valehtelee sanoo et nähää vastaa hetki tinderissä sitten menee mykäksi mä hermostun ja suutun, eipä naista kiinnosta ja mua kiinnostaa.

Vierailija
196/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olla miäs se nainen. Tai se tajusi että oot allu.

No en usko ku se anto sydämen ja tuli match

Vierailija
197/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan tämän tason vitsijuttelulla edes poikaystävää kiinnostumaan (enää)?

Sukka suuhun ja hoitelee takaapäin.

Vierailija
198/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa enää noita naisia ne pelleilee niihin ei voi luottaa ja tapaaminen ei onnistu ikinä, aina naisella on kiireitä ja menoja en tajua.

Vierailija
199/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa muka ei oo koskaa vikaa, tollee ne valehtelee sanoo et nähää vastaa hetki tinderissä sitten menee mykäksi mä hermostun ja suutun, eipä naista kiinnosta ja mua kiinnostaa.

Yhy hyyh 😂😂😂😂 ei pysty enää vuosia oot tätä samaa täällä jauhanu päivittäin. Ei kykene enää.. sory 😂😂😂😂 not sory

Vierailija
200/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun uutta matoa tinderissä koukkuun ja uusia pettymyksiä kohden jeps jeps jeps

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi