Miksi en kiinnosta enää naisia
Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.
Kommentit (226)
Ala katselemaan yli kolmekymppisiä tai lihavia
Lopeta nyt jumalauta nuo aivoripulipäästösi.
Vierailija kirjoitti:
No siis ne ovat lihavia en kiinnostu laihoista, mutta eivät nekään kiinnostu siis tarpeeksi että näkisimme, on menny jo 3-4 sukset ristiin.
Ja TAAS olet valittamassa, keksi jokin toinen harrastus ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis ne ovat lihavia en kiinnostu laihoista, mutta eivät nekään kiinnostu siis tarpeeksi että näkisimme, on menny jo 3-4 sukset ristiin.
En mä nyt mitää 20 v hoikkaa saa tajuan kuule sen itsekkin varsinkin hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi valittaa kun niin ärsyttää tämä tilanne kaipaan läheisyyttä ja kosketusta ja kaikkea.
Miksei nuorempana treffailu sitten muuttunut vakavammaksi? Ihanko ajattelit et naisia on jonoksi asti myös jatkossa?
Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?
Kukaan ei halua valittavaa ja kitisevää miestä. Kaikki pilkallisuus, kyräily, halveksunta, vaativuus on luotaantyöntävää. Vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi valittaa kun niin ärsyttää tämä tilanne kaipaan läheisyyttä ja kosketusta ja kaikkea.
Valittaa saat mutta sinun pitää ymmärtää että se oikeasti on käynyt todella tylsäksi meille muille lukea valitusmonologejasi ja että se valittaminen karkoittaa -kaikki- ihmiset ympäriltäsi pois jolloin olet oikeasti yksin ja siitä saat syyttää itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?
Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.
olet läski, turhaa jankuttava paskakasa. Siksi.
Nuori mies on nuori mies, keski-ikäinen mies on keski-ikäinen mies. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole läski vaikka mahaa on, en halua edes hoikkaa naista, ei lihavat välitä jos on kaljamaha tajua se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavienkaan naisten pitäisi kiinnostua sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole läski vaikka mahaa on, en halua edes hoikkaa naista, ei lihavat välitä jos on kaljamaha tajua se.
Sinä varmaa olet elämäntapatyötön luuseri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavienkaan naisten pitäisi kiinnostua sinusta?
No laihaa en halua koska ei vaa nappaa mun maku on lihavemmat, no on ennenkin kiinnostunut ja olen ollut parisuhteessa, no en osaa sanoa kaipaan läheisyyttä ja monia asioita en nyt jaksa tässä kirjottaa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.
Et osaa lukea etkä sisäistää lukemaasi. Luuletko ettei jankkaamisesi ärsytä?
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies on nuori mies, keski-ikäinen mies on keski-ikäinen mies. Siksi.
Niin mitä sitte tajuatko ihmiset vanhenee?
Onhan tämä outoa ettei nainen sitte halua nähdä kuitenkaan tai ole kiinnostunut en tiedä.