Miksi en kiinnosta enää naisia
Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Ja antais puristaa pyllyä
Huokaus 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tuon tapahtuman todennäköisyys on kyllä äärimmäisen pieni. Sinun tulisi löytää yhtä vähä-älyinen nainen kuin itse olet, ja se on lähestulkoon mahdotonta.
Mene valittamaan ChatGPT:lle, se jaksaa kuunnella ulinaa loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Hiitto junassa oli täydellinen blondi seksikäs, tiukat farkus jalassa olis kelvannut heti
Olisit mennyt sanomaan sille, että kelpuutat hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon tapahtuman todennäköisyys on kyllä äärimmäisen pieni. Sinun tulisi löytää yhtä vähä-älyinen nainen kuin itse olet, ja se on lähestulkoon mahdotonta.
Ihan sama mitå musta ajattelet ei kiinnosta
Eiköhän tää sivusto jo riitä mulle riitti.
Ihmiset ovat ilkeitä. Haukutaan vain. Mulle riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiitto junassa oli täydellinen blondi seksikäs, tiukat farkus jalassa olis kelvannut heti
Olisit mennyt sanomaan sille, että kelpuutat hänet.
.. Junassa? Olet maininnut junista aikaisemminkin, siis kuinka liikut junilla . Kuinkas se sun auto? Onko sekin mielikuvitusta?