Miksi en kiinnosta enää naisia
Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen naiskaveri sanoi et onko ne naiset vaa liia nirsoja tai mikä mättää ku sä olet kuitenki komea ja pitkä ja sulla on vaa huonoa tuuria
No miksi se ei ala sulle patjaksi, jos se ei ole nirso?
Me ollaan harrastettu senkaa seksiä, nyt ei olla enää tekemisissä
Miksi ette? Huomasiko hän, että olet ällö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen naiskaveri sanoi et onko ne naiset vaa liia nirsoja tai mikä mättää ku sä olet kuitenki komea ja pitkä ja sulla on vaa huonoa tuuria
No miksi se ei ala sulle patjaksi, jos se ei ole nirso?
Me ollaan harrastettu senkaa seksiä, nyt ei olla enää tekemisissä
Miksi ette? Huomasiko hän, että olet ällö?
Hän asuu kaukana ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Allu, sinulla on laaja-alainen oppimisvaikeus. Eli älykkyysosamääräsi (ÄO) on 70-85. Normaali ÄO asettuu yleensä välille 85-115.
Normaaliälyiset naiset eivät siis pääsääntöisesti vain kiinnostu sinusta. Et ole älyllisesti heidän tasollaan. Ymmärrätkö tämän?
Hae seuraa niistä erilaisten ihmisten kohtaamispaikoista.
Tajuatko 10 kertaa en ole vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, sinulla on laaja-alainen oppimisvaikeus. Eli älykkyysosamääräsi (ÄO) on 70-85. Normaali ÄO asettuu yleensä välille 85-115.
Normaaliälyiset naiset eivät siis pääsääntöisesti vain kiinnostu sinusta. Et ole älyllisesti heidän tasollaan. Ymmärrätkö tämän?
Sori mutta en ole mitään älykkyysosamäärää tehnyt ja tunnen liveästi kehitysvammaisia. En ole samanlainen.
Et myöskään ole normaaliälyinen. Eivätkä normaaliälyiset naiset sinusta kiinnostu, vaikka miten ruikutat.
Vierailija kirjoitti:
Et myöskään ole normaaliälyinen. Eivätkä normaaliälyiset naiset sinusta kiinnostu, vaikka miten ruikutat.
Ei ole totta. On kiinnostunut ja olen seurustellut normaali älyisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska et ymmärrä naisia.
En kun en saa seksiseuraa.
No miksi sitten päivittäin ruikutat täällä etteivät kiinnostu? Etkö todellakaan ymmärrä, että se johtuu vähä-älyisyydestäsi?
Haes Allukka kaupasta tyyliin munkki ja tee siihen tarpees. Lopeta jo se sexin vonkaus kuppiloissa. Eivät ne naiset halua sinua, usko jo!
Vierailija kirjoitti:
Haes Allukka kaupasta tyyliin munkki ja tee siihen tarpees. Lopeta jo se sexin vonkaus kuppiloissa. Eivät ne naiset halua sinua, usko jo!
Mua ei kiinnosta mitå musta ajattelet. Häivy jo
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten päivittäin ruikutat täällä etteivät kiinnostu? Etkö todellakaan ymmärrä, että se johtuu vähä-älyisyydestäsi?
Eivät enää kiinnostu. Ennen kiinnostuivat ja sain seksiä
Mulla menee silti hyvin ja töitä riittää
Mutta eivät kiinnostu enää. Et voi pakottaa heitä kiinnostumaan, eikä ruikutuksesi auta asiaa mitenkään. Etsi itsellesi seuraa "erilaisista" naisista tai ole ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eivät kiinnostu enää. Et voi pakottaa heitä kiinnostumaan, eikä ruikutuksesi auta asiaa mitenkään. Etsi itsellesi seuraa "erilaisista" naisista tai ole ilman.
Mene sä hakemaa töitä. Mulla sentää on rahaa ja töitä riittää.
Sinulla on 40k velkaa eikä laina lyhene yhtään. :D
Elämä menee eteenpäin. Ajat, ihmiset ja paikat muuttuvat. Se mitä oli esimerkiksi 20 vuotta sitten, se ei ole välttämättä sitä enää. Joskus elämä on luopumista jostain, mutta samalla se voi antaa tilaa jollekin uudelle.
Vierailija kirjoitti:
Elämä menee eteenpäin. Ajat, ihmiset ja paikat muuttuvat. Se mitä oli esimerkiksi 20 vuotta sitten, se ei ole välttämättä sitä enää. Joskus elämä on luopumista jostain, mutta samalla se voi antaa tilaa jollekin uudelle.
Asia on selvä, sit pitää alkaa kehittää ittensä ja laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on 40k velkaa eikä laina lyhene yhtään. :D
Niin mitä sitte? mulla on sentää töitä.