Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kiinnosta enää naisia

Vierailija
23.02.2026 |

Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.

Kommentit (226)

Vierailija
141/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän se johtuu että monet seksuaalisesti aktiiviset miehet on sekopäitä? Normaalit miehet taas monesti haluaa harvoin seksiä.

Vierailija
142/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset on jotenkin muuttunut, en tiedä outoa, minulla menee muutenkin ihan hyvin tässä, mutta ei näköjää naisille mikää riitä.

Ei todellakaan riitä se, että viikonloppuhuveiksi on tarjolla ryyppäämistä ja Allun patjana oleminen. Viikolla ei tehdä mitään, katsellaan korkeintaan telkkaria. Keskustellakaan ei voi, koska äijä mokeltaa kuin joku riemuidiootti samoja sanoja päivästä toiseen. Ruokaa se ei osaa laittaa, kirjoja ei lue, matkusteluun ei ole varaa.

On juu tooooodella ihmeellistä, ettei naisia kiinnosta.

Ei tietenkää ole varaa matkustella ei ees kiinnosta, mitä sä nyt meinaat, häivy siitä en jaksa sun juttuja, ei kiinnosta lukea kirjoja, luen kyl ihan muita juttuja, en mä ees juo alkoholia.

Tavallisella miehellä on kyllä sillon tällöin varaa matkustella. Sulla ei ole, koska olet pelannut itsesi velkoihin, ja juopottelet ne rahat mitä yli jää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi et olisi vientiä, mua rumemmimmalki on naisia, en mä ymmärrä.

Naisille se ulkonäkö ei ole niin tärkeää. Naiset pitävät älykkäistä, empasttisista ja huumorintajuisista miehistä. 

Jos mies osaa keskustella niin hän kyllä saa naisen. 

Vierailija
144/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?

Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.

Et osaa lukea etkä sisäistää lukemaasi. Luuletko ettei jankkaamisesi ärsytä?

Kyllä osaan ja haluan jopa tahallaan jankata, koska mua ärsyttää minäkin olen mies joka kaipaan naisen kosketusta ja seksiä sun muuta.

Sun kuuluu mennä maksulliselle jos tuolla asenteella olet liikkeellä. 

Jos haluat että joku nainen sinuun ihastuisi, niin sitten sinu

Pakko kun ei naiset vaan kiinnostu 

Vierailija
145/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et kiinnosta naisia etkä ole ikinä kiinnostanutkaan, koska olet va jak ki.

Et kykene tuottamaan järkeviä lauseita etkä ajattelemaan mitään muuta kuin omaa kyrvännuppiasi.

Tule tänne sanomaa naama etee uskallatko, katotaa miten käy?

Ja taas uhkailet väkivallalla. Hullu. Normaalit ihmiset eivät ole väkivaltaisia. 

Vierailija
146/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi et olisi vientiä, mua rumemmimmalki on naisia, en mä ymmärrä.

Naisille se ulkonäkö ei ole niin tärkeää. Naiset pitävät älykkäistä, empasttisista ja huumorintajuisista miehistä. 

Jos mies osaa keskustella niin hän kyllä saa naisen. 

En minäkää rumaa huoli. Naisen pitää olla kaunis 

Vierailija
147/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista kyllä sai ennen seksiseuraakin.

Ennen olit komea, nyt enää et. Aikuisille naisille se komeus myöskään ei ole kovin tärkeää. 

Vierailija
148/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen olit komea, nyt enää et. Aikuisille naisille se komeus myöskään ei ole kovin tärkeää. 

Nainen sanoi kyllä vloppuna et olen komea. Miksi jauhat tollasta?

Vierailija
149/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?

Ei se ymmärrä mistään mitään. Se on niin t y h m ä ettei edes tajua miksi kukaan nainen ei ole siitä kiinnostunut

Vierailija
150/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän se johtuu että monet seksuaalisesti aktiiviset miehet on sekopäitä? Normaalit miehet taas monesti haluaa harvoin seksiä.

Normaalit haluaa harvoin? Siis mitäh?

Vierailija
151/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Näin minulle on käynyt parisuhteissani.

Vierailija
152/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä tapahtui? Kysyitkö häneltä? Kuulostaa todella omituiselta. 

Vierailija
153/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Näin minulle on käynyt parisuhteissani.

No itselle seksi on parisuhteessa tärkeää. Tai sitä voisi kutsua enemmänkin rakasteluksi. Pitää lähteä siitä että molemmat on tyydytetty. 

Vierailija
154/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää mouruava kolli ole mikään oikea ihminen. Taitaa olla robotti, joka lähettelee näitä viestejä, tai sitten lapsilla on hauskaa. Eiköhän näiden kirjoitusten takaa löydy joku teini, joka nauraa ruudun ääressä näille jutuille.

Allu tosiaan on henkisesti noin 12-vuotias, mutta valitettavasti ruikuttanut identtisesti jo 11. vuotta täällä.

Vierailija
155/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin ja oli kaunis nainen

Vierailija
156/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän se johtuu että monet seksuaalisesti hyperaktiiviset miehet on sekopäitä? Normaalit miehet taas monesti haluaa harvoin seksiä.

Korjasin. Siksi, että muna blokkaa niiden niukan aivotoiminnan. Nupin kapasiteetti luokkaa maustepippuri.

Vierailija
157/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kännissä vai miksi et osaa kirjoittaa?

Vierailija
158/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää mouruava kolli ole mikään oikea ihminen. Taitaa olla robotti, joka lähettelee näitä viestejä, tai sitten lapsilla on hauskaa. Eiköhän näiden kirjoitusten takaa löydy joku teini, joka nauraa ruudun ääressä näille jutuille.

Allu tosiaan on henkisesti noin 12-vuotias, mutta valitettavasti ruikuttanut identtisesti jo 11. vuotta täällä.

Hajoa halvaannu

Vierailija
159/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ymmärrä mistään mitään. Se on niin t y h m ä ettei edes tajua miksi kukaan nainen ei ole siitä kiinnostunut

Halvaannu

Vierailija
160/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin ja oli kaunis nainen

Eli vastasi sitä mitä arveli että haluat kuulla. Ei kukaan sano toiselle päin naamaa että olet ruma. Jos toinen kysyy, niin ei siinä mitään muuta uskalla sanoa kuin mitä se toinen haluaa kuulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme