Miksi en kiinnosta enää naisia
Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.
Kommentit (260)
Naisia kiinnostavat nykyään lähinnä joko oikeasti koetut tai keksityt traumat, koska ne ovat some-valuttaa, jolla voi pönkittää heikkoa itsetuntoa ja nostaa omaa asemaansa toisten naisten silmissä. Naisilla terapiakulttuuri on korvannut uskonnollisuuden ja siihen liittyvät yhteisöllisyyden ja merkityksellisyyden kokemukset, joten ei mikään ihmekään, että avioliitto ja perheen perustaminen tuntuvat heille vierailta. Raamatun vaatimus lähimmäisen rakkaudesta on muuttunut vaatimukseksi itserakkaudesta.
En tajua mitä noi lihavatki naiset luulevat itsestään.
Miksi teet samanlaisia aloituksia uudelleen? Sinulle on jo kerrottu moneen kertaan eri näkökulmista miksi tilanne on kuvailemassa kaltainen. Vai onko se jokin muu juttu miksi toistat samaa?
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti voivat aivan loistavasti, kun ei tarvitse katsella sinunkaltaistasi hyypiötä kotisohvallaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ylilaudalla käynyt? Siellä on kaltaisiasi miehiä pohtimassa samaa. Ylikseltä löytyy varmasti apustusta ongelmaasi!
Ei ne sielläkään muuta tee kuin jankkaa. Mutta sieltä löytäisi kanssaan samaa mieltä olevia joiden kanssa voi yhdessä haukkua naisia.
Entinen naiskaveri sanoi et onko ne naiset vaa liia nirsoja tai mikä mättää ku sä olet kuitenki komea ja pitkä ja sulla on vaa huonoa tuuria
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samaa kuin sinä heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ylilaudalla käynyt? Siellä on kaltaisiasi miehiä pohtimassa samaa. Ylikseltä löytyy varmasti apustusta ongelmaasi!
Ei ne sielläkään muuta tee kuin jankkaa. Mutta sieltä löytäisi kanssaan samaa mieltä olevia joiden kanssa voi yhdessä haukkua naisia.
No sittenhän se olisi sinulle ihan oikea paikka, saat vihata naisia sydämesi kyllyydestä.
Eri jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet samanlaisia aloituksia uudelleen? Sinulle on jo kerrottu moneen kertaan eri näkökulmista miksi tilanne on kuvailemassa kaltainen. Vai onko se jokin muu juttu miksi toistat samaa?
En silti ymmärrä naisia tajua se!!!
Vierailija kirjoitti:
Entinen naiskaveri sanoi et onko ne naiset vaa liia nirsoja tai mikä mättää ku sä olet kuitenki komea ja pitkä ja sulla on vaa huonoa tuuria
No miksi se ei ala sulle patjaksi, jos se ei ole nirso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei. Allu bännättäisiin nopeasti jankuttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En silti ymmärrä naisia tajua se!!!
Etkä mitään muutakaan. Huomattu on, joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se ei ala sulle patjaksi, jos se ei ole nirso?
Me ollaan harrastettu senkaa seksiä, nyt ei olla enää tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samaa kuin sinä heistä.
Kyse ei siitä minulle kelpaa kyllä lihava mutta eivät nekää kiinnostu en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti voivat aivan loistavasti, kun ei tarvitse katsella sinunkaltaistasi hyypiötä kotisohvallaan.
Kyllä mä panisin kaljamahaista naista tiukoissa farkuissa.
Jos se kaljamahainen on kaunis sit kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä panisin kaljamahaista naista tiukoissa farkuissa.
Miten sä voit panna jos sillä on tiukat farkut jalassa? Omia tiukkoja farkkuasihan sun ei tartte kuin vähän raottaa sepaluksen kohdalta.
No en tajua pitäs kai antaa naiset olla, emmä jaksa enää kiinnostua ei tässä ole järkeä, tää on ollut jo 2 v että itse kiinnostuu naisista ja baareihinkaa ei jaksa enää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Juu eikun uusia pettymyksiä kohden, alkaa riittää jo tää kaikki touhu en jaksa enää
Kyllä sä jaksat, joka päivä.
Juu eikun uusia pettymyksiä kohden, alkaa riittää jo tää kaikki touhu en jaksa enää