Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kiinnosta enää naisia

Vierailija
23.02.2026 |

Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.

Kommentit (240)

Vierailija
101/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllå minä ainaski kaipaan seksiä. Nykyään ei sitå saa mistään.

Olet kyllä ällöttävä.

Kyllä naisetkin kaipaa seksiä. Se on ihan normaalia

Seksiä jossa nainen saa orgasmin. Ei sitä onnetonta nylkytystä mitä te juntit tyrkytätte.

Vierailija
102/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset on jotenkin muuttunut, en tiedä outoa, minulla menee muutenkin ihan hyvin tässä, mutta ei näköjää naisille mikää riitä.

Sinä et riitä. S I N Ä   E T   R I I T Ä. 

Olet riesa, et tuota mitään hyvää, mitään lisäarvoa.

Sori mutta riitän. Töitä loppuelämäksi ja hoidan asiat paremmin laihdutan ja kaikkee. Naiset ovat kehuneet olen ihan komea.

Töitä loppuelämäksi? Ihan tosissasiko uskot noin? Tässä maailmanajassa ja tuolla aivokapasiteetilla? 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 

Ihan sama mua ei kiinnosta sun jorinat.

Eikä naisia kiinnosta sinä ja sun työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset on jotenkin muuttunut, en tiedä outoa, minulla menee muutenkin ihan hyvin tässä, mutta ei näköjää naisille mikää riitä.

Sori mutta riitän. Töitä loppuelämäksi ja hoidan asiat paremmin laihdutan ja kaikkee. Naiset ovat kehuneet olen ihan komea.

Töitä loppuelämäksi? Ihan tosissasiko uskot noin? Tässä maailmanajassa ja tuolla aivokapasiteetilla? 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 

Ketään ei kiinnosta sun jorinat ja pillun vinkuminen. 

Vierailija
104/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha ei kiinnosta sekopäät

Vierailija
105/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä sinäkään kiinnosta

Vierailija
106/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni t appaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Nainen ei voi tehdä sinusta ehjää. Ei kukaan muu voi, vain sinä itse. Jos haluat että sinun lähelläsi on ihmisiä, heidän täytyy pystyä tuntemaan olonsa hyväksi ja turvalliseksi lähelläsi, ja koska se on puheidesi perusteella mahdotonta nyt niin sinun on muututtava - ei eri ihmiseksi, vaan paremmaksi versioksi itsestäsi riittää. Jos elämäsi riippuisi tästä, tekisit sen mukisematta tai olisit jo kuollut.

Vierailija
107/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet housuihin paskova, työtön, köyhä ja heikkolahjainen sekopää kahjo vähäjärkinen alkoholisti. Et tarjoa miljardisosaakaan siitä mitä muut miehet naisille tarjoavat.

Vierailija
108/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi et olisi vientiä, mua rumemmimmalki on naisia, en mä ymmärrä.

Niillä rumemmilla on sitten jotain muuta millä kompensoi. Hyvä huumorintaju, charmi tms.. ilman jää jos on totaalisen inhottavaa seuraa.

Vierailija
109/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sä tarvitset nyt tällä hetkellä terapeuttia huomattavasti naista enemmän. Mitä jos hakeutuisit mielenterveyden avun piiriin? Ei kuulosta siltä että voit henkisesti erityisen hyvin. 

Vierailija
110/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt omaa ulostettasi?

Vierailija
111/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet housuihin paskova, työtön, köyhä ja heikkolahjainen sekopää kahjo vähäjärkinen alkoholisti. Et tarjoa miljardisosaakaan siitä mitä muut miehet naisille tarjoavat.

Tai mitä paskinkaan nainen voi hänelle tarjota. 👀

Vierailija
112/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole pinnallisuutta vaan se on haavoittuvuuden myöntämistä. Pinnallisina ihmisinä me katsomme toisiamme ylhäältä alas alistettuine, haavoittuvina me kohtaamme ihmiset sellaisina kuin olemme.

Vierailija
113/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpais mahakas ja tavallinen nätti nainen.

Eihän tuo olisi reilua. Nätti tavallinen mahakas nainen on tavallisesti mukava ja parisuhdetaidoiltaan miehiä valovuoden edellä. Miksi hän ansaitsisi kärsiä epätavallisesta mahakkaasta miehestä joka on vieläpä tosi inhottava luonteeltaan? kyllä siinä miehessä nyt jotain hyvää saisi olla, sellaista hyvää että nainen ja mies olisi suhteessa tasavertaisia, toisilleen sopivia.

Vierailija
114/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat kiinnostuneita minusta vasta nyt. Olen 60v hoikka urehilullinen mies. Ei pahasti ylipainoa, 180/94. Uimahallissa katsovat pitkään, kassajonossa ja bussipysäkillä kaivavat jutun juurta. 20 vuotta sitten olin kiinnostunut naisista, mutta en nyt enää. Sydän rasittuu, enkä halua kuolla kenenkään naisen jalkojen väliin.

Vierailija
115/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai mitä paskinkaan nainen voi hänelle tarjota. 👀

Sä olet sairas. Toivon että halvaannut pahasti

Vierailija
116/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi et olisi vientiä, mua rumemmimmalki on naisia, en mä ymmärrä.

Niillä rumemmilla on sitten jotain muuta millä kompensoi. Hyvä huumorintaju, charmi tms.. ilman jää jos on totaalisen inhottavaa seuraa.

En aina ymmärrä

Vierailija
117/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon sulle 4 raaja halvaantumista.

Vierailija
118/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon sulle 4 raaja halvaantumista.

Olet ihan sekopää. Mulla on 2 työtä ja rahaa

Vierailija
119/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää näitä ihmisiä. Parempi ku ei kirjota mitään

Vierailija
120/240 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat kiinnostuneita minusta vasta nyt. Olen 60v hoikka urehilullinen mies. Ei pahasti ylipainoa, 180/94. Uimahallissa katsovat pitkään, kassajonossa ja bussipysäkillä kaivavat jutun juurta. 20 vuotta sitten olin kiinnostunut naisista, mutta en nyt enää. Sydän rasittuu, enkä halua kuolla kenenkään naisen jalkojen väliin.

Vanhuksille ollaan tyypillisesti kohteliaita. Etteivät saa slaagia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi