Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kiinnosta enää naisia

Vierailija
23.02.2026 |

Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.

Kommentit (226)

Vierailija
61/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu naistenkaa vaa menee huonompaa suuntaa tekis mieli jäädä vaa yksin ja unohtaa, naisista on vain harmia.

Mitä sä sitten haluat naisen kun inhoat niitä kuitenkin? Just sunlaisten takia miehet on pelottavia. 

Koska minäkin kaipaan seksiä ja läheisyyttä 

Niin naisetkin. Eivät vain sinun kanssasi, koska olet ää l i ö.

Selvä elämäntapatyötön sossuihminen

Vierailija
62/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kulli tai jota et ole värjännyt mustaksi ?

Sitäkö sä ensimmäisenä naisille näytät?

Se on seksuaalirikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi välitä mitä musta ajatellaan en todellakaan.

Vierailija
64/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä miten monta luotia olet väistänyt pysyessäsi sinkkuna... 

Hengähdä syvään ja tajua:

-et ole vastuussa muista kuin itsestäsi (suhteessa olet AINA vastuussa toisen onnellisuudesta)

-et ole syyllinen kenekään elämän pilaamiseen (bonus, jonka saat suhteen loppuessa)

-voit tehdä rahoillasi ja ajallasi jatkuvasti 100% mitä itse tahdot (mahdotonta suhteessa)

Suoraan sanoen olen sinulle kateellinen.

Vierailija
65/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi menee ihan hyvin on 2 vakityötä ja kaikkee rahaaki sopivasti. Eipä tarvi töitä etsiä hahahaha

Vierailija
66/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mieluummin ilman miesten läheisyyttä. Nimim. kahdesti raiskattu kantispaskojen toimesta.

Ehkä Allu paranis kaipuustaan samoin?

Vierailija
67/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en kelpaa naisille ihan sama. Olen silti komea ja pitkä mies. Haluan laihduttaa ja mahaa pienemmäksi ja nyt en juo alkoholiakaan

Vierailija
68/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies on nuori mies, keski-ikäinen mies on keski-ikäinen mies. Siksi.

Niin mitä sitte tajuatko ihmiset vanhenee?

Sä oot vanha, läski, juoppo jankkaaja. Kellään ei ole velvollisuuksia sinua kohtaan. 

Yksikään nainen ei ota kiviriippaa. Sinä olet kiviriippa. Moni mies on. Jokainen, joka jätti älynsä kehittämättä ja aivonsa käyttämättä ja kuvitteli, että pelkällä k y r v ä llä pärjää.

Vierailija
69/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies on nuori mies, keski-ikäinen mies on keski-ikäinen mies. Siksi.

Niin mitä sitte tajuatko ihmiset vanhenee?

Sä oot vanha, läski, juoppo jankkaaja. Kellään ei ole velvollisuuksia sinua kohtaan. 

Yksikään nainen ei ota kiviriippaa. Sinä olet kiviriippa. Moni mies on. Jokainen, joka jätti älynsä kehittämättä ja aivonsa käyttämättä ja kuvitteli, että pelkällä k y r v ä llä pärjää.

Olet ihan sairas tyyppi

Vierailija
70/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?

Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.

Et osaa lukea etkä sisäistää lukemaasi. Luuletko ettei jankkaamisesi ärsytä?

Kyllä osaan ja haluan jopa tahallaan jankata, koska mua ärsyttää minäkin olen mies joka kaipaan naisen kosketusta ja seksiä sun muuta.

Ja mitähän väliä sun kaipuullas muka on?

Sulla ei ole MITÄÄN annettavaa kenellekään joten miksi kukaan antaisi sulle itsensä.

Onko sulla joku juomisen aiheuttama aivovamma vai miten voi aikuinen mies olla noin saatanan tyhmä ja yksiniitinen?

Vierailija
71/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?

Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.

No, onko se jankkaus auttanut sinua naisen saamisessa? Mitä jos käyttäisit sen ajan, jonka käytät jankkaamiseen, itsesi kehittämiseen?

Vierailija
72/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko se jankkaus auttanut sinua naisen saamisessa? Mitä jos käyttäisit sen ajan, jonka käytät jankkaamiseen, itsesi kehittämiseen?

Niin meinaankin laihduttaa ku on iso maha.

Vierailija
73/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa lukea etkä sisäistää lukemaasi. Luuletko ettei jankkaamisesi ärsytä?

Kyllä osaan ja haluan jopa tahallaan jankata, koska mua ärsyttää minäkin olen mies joka kaipaan naisen kosketusta ja seksiä sun muuta.

Ja mitähän väliä sun kaipuullas muka on?

Sulla ei ole MITÄÄN annettavaa kenellekään joten miksi kukaan antaisi sulle itsensä.

Sä olet ihan todella sairas

Vierailija
74/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi ihmiset on näin sekasin täälä

Vierailija
75/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllå minä haluan koskea naista ja olla lähellä ja seksiä. Ihan normi juttuja

Vierailija
76/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niille naisille kirjoitat samalla lailla kuin tuo aloituksesi on, niin ei ole ihmekään jos ei  kiinnosta. Ei kukaan jaksa lukea noin pitkiä ja sekavia lauseita.

Vierailija
77/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni t appaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Vierailija
78/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista kyllä sai ennen seksiseuraakin.

Vierailija
79/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niille naisille kirjoitat samalla lailla kuin tuo aloituksesi on, niin ei ole ihmekään jos ei  kiinnosta. Ei kukaan jaksa lukea noin pitkiä ja sekavia lauseita.

En kyllä kirjoita

Vierailija
80/226 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin naiset mitään työttömiå haluaa. Kyllä töitä pitää tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi