Miksi en kiinnosta enää naisia
Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Pieni kulli tai jota et ole värjännyt mustaksi ?
Sitäkö sä ensimmäisenä naisille näytät?
Se on seksuaalirikos.
En onneksi välitä mitä musta ajatellaan en todellakaan.
Et ymmärrä miten monta luotia olet väistänyt pysyessäsi sinkkuna...
Hengähdä syvään ja tajua:
-et ole vastuussa muista kuin itsestäsi (suhteessa olet AINA vastuussa toisen onnellisuudesta)
-et ole syyllinen kenekään elämän pilaamiseen (bonus, jonka saat suhteen loppuessa)
-voit tehdä rahoillasi ja ajallasi jatkuvasti 100% mitä itse tahdot (mahdotonta suhteessa)
Suoraan sanoen olen sinulle kateellinen.
Onneksi menee ihan hyvin on 2 vakityötä ja kaikkee rahaaki sopivasti. Eipä tarvi töitä etsiä hahahaha
Mä oon mieluummin ilman miesten läheisyyttä. Nimim. kahdesti raiskattu kantispaskojen toimesta.
Ehkä Allu paranis kaipuustaan samoin?
Jos en kelpaa naisille ihan sama. Olen silti komea ja pitkä mies. Haluan laihduttaa ja mahaa pienemmäksi ja nyt en juo alkoholiakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies on nuori mies, keski-ikäinen mies on keski-ikäinen mies. Siksi.
Niin mitä sitte tajuatko ihmiset vanhenee?
Sä oot vanha, läski, juoppo jankkaaja. Kellään ei ole velvollisuuksia sinua kohtaan.
Yksikään nainen ei ota kiviriippaa. Sinä olet kiviriippa. Moni mies on. Jokainen, joka jätti älynsä kehittämättä ja aivonsa käyttämättä ja kuvitteli, että pelkällä k y r v ä llä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies on nuori mies, keski-ikäinen mies on keski-ikäinen mies. Siksi.
Niin mitä sitte tajuatko ihmiset vanhenee?
Sä oot vanha, läski, juoppo jankkaaja. Kellään ei ole velvollisuuksia sinua kohtaan.
Yksikään nainen ei ota kiviriippaa. Sinä olet kiviriippa. Moni mies on. Jokainen, joka jätti älynsä kehittämättä ja aivonsa käyttämättä ja kuvitteli, että pelkällä k y r v ä llä pärjää.
Olet ihan sairas tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?
Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.
Et osaa lukea etkä sisäistää lukemaasi. Luuletko ettei jankkaamisesi ärsytä?
Kyllä osaan ja haluan jopa tahallaan jankata, koska mua ärsyttää minäkin olen mies joka kaipaan naisen kosketusta ja seksiä sun muuta.
Ja mitähän väliä sun kaipuullas muka on?
Sulla ei ole MITÄÄN annettavaa kenellekään joten miksi kukaan antaisi sulle itsensä.
Onko sulla joku juomisen aiheuttama aivovamma vai miten voi aikuinen mies olla noin saatanan tyhmä ja yksiniitinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?
Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.
No, onko se jankkaus auttanut sinua naisen saamisessa? Mitä jos käyttäisit sen ajan, jonka käytät jankkaamiseen, itsesi kehittämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onko se jankkaus auttanut sinua naisen saamisessa? Mitä jos käyttäisit sen ajan, jonka käytät jankkaamiseen, itsesi kehittämiseen?
Niin meinaankin laihduttaa ku on iso maha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa lukea etkä sisäistää lukemaasi. Luuletko ettei jankkaamisesi ärsytä?
Kyllä osaan ja haluan jopa tahallaan jankata, koska mua ärsyttää minäkin olen mies joka kaipaan naisen kosketusta ja seksiä sun muuta.
Ja mitähän väliä sun kaipuullas muka on?
Sulla ei ole MITÄÄN annettavaa kenellekään joten miksi kukaan antaisi sulle itsensä.
Sä olet ihan todella sairas
En tajua miksi ihmiset on näin sekasin täälä
Kyllå minä haluan koskea naista ja olla lähellä ja seksiä. Ihan normi juttuja
Jos niille naisille kirjoitat samalla lailla kuin tuo aloituksesi on, niin ei ole ihmekään jos ei kiinnosta. Ei kukaan jaksa lukea noin pitkiä ja sekavia lauseita.
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni t appaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Baarista kyllä sai ennen seksiseuraakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos niille naisille kirjoitat samalla lailla kuin tuo aloituksesi on, niin ei ole ihmekään jos ei kiinnosta. Ei kukaan jaksa lukea noin pitkiä ja sekavia lauseita.
En kyllä kirjoita
Tuskin naiset mitään työttömiå haluaa. Kyllä töitä pitää tehdä.
Selvä elämäntapatyötön sossuihminen