Kylä paikassa oli lihapulleja ja muussia pussimuussijauheesta tehtynä, aika ala arvoinen esitys!
Huomasin nimittäin muusi jauhepaketin keittiön nurkassa kun kokki väitti muussin olevan itse tehtyä
Kommentit (63)
Hyvä ettei lihapalleja. ja soossia.
Ei tainnut olla kolmea laatua leikkeitä voileivälle?
Oli kai lihapulletkin tölkistä tai rasjasta?
Minkä merkkistä muussia? Jotkut valmismuussit tosi hyviä, jotkut huonoja. Mummob muussi hyvää, felix pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä tölkeissäkin?
Aina sama juttu, ap. Ei mene enää läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkistä muussia? Jotkut valmismuussit tosi hyviä, jotkut huonoja. Mummob muussi hyvää, felix pahaa.
Felix jauhe: Kuivattu peruna 89 %, suola, palmuöljy, glukoosisiirappi, stabilointiaineet E471, hapettumisenestoaineet E304, aromit.
Itse tehty muusi: peruna, suola.
Vierailija kirjoitti:
Aina sama juttu, ap. Ei mene enää läpi.
No way Sherlock, kas kun hoksasit. Vietätkö kuinka monta tuntia päivässä AV-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Felix jauhe: Kuivattu peruna 89 %, suola, palmuöljy, glukoosisiirappi, stabilointiaineet E471, hapettumisenestoaineet E304, aromit.
Det blir en rätt stabbig mos med dina ingredienser.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä tölkeissäkin?
On ja jotkut on jopa todella hyviä
En ymmärrä, miksi aloittaja valittaa, kun sai kerrankin tasoistaan ruokaa. Ei Michelin-ravintoloista saa "lihapulleja" ja "perunamuussia".
Kai sen mausta erottaa suoraan, onko itsetehtyä muusia vai pussimuusia?
Tiedätpähän ensi kerralla varoa tuollaista kyläpaikkaa. Voit senkin ajan käyttää vaikka kansakoulun äidinkielen kertaamiseen.
Lidlin perunamuusijauhe on parasta, ei paljoa häviä kotitekoiselle.
Kokki toivoo, ettet tule enää toista kertaa sinne syömään, tai tuo ensi kerralla omat lihapullet ja muusssi mukanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä tölkeissäkin?
Kyllä. Et ole tainnut käydä koskaan ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Det blir en rätt stabbig mos med dina ingredienser.
Veden kanssa ei kannata läträtä.
Lihapulleja :DD